فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 2

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: تمرین های مرور فصل صفحه 22 تا 24 کتاب درسی در کلاس حل شد.
تکلیف: تمرین صفحه 31،32،33 کتاب کار ریاضی در منزل انجام شود .کتاب کار ریاضی خود را فردا به همراه بیاورید. الگوی تاج که در قسمت کاربرگ بارگزاری شده ،با مقوای زرد درست کنیدو عدد 1000 (به عدد)را با مقوای بنفش درست کنید و روی تاج بچسبانید و شنبه به مدرسه بیاورید .

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز درسنامه ی کتاب کار علوم درس سوم و چهارم (به علت جابه جایی فصل ها در کتاب درسی)خوانده شد و برخی از سوالات توسط دانش آموزان پاسخ داده شد .آخر هفته کتاب کار علوم به دانش آموزان تحویل داده می شود ،اولیا آن ها را ملاحظه و امضا کنند و دانش آموزان درسنامه ی دروس تدریس شده را از کتاب مطالعه کرده تا پاسخ گوی خوبی برای سوالات و پرسش و پاسخ کلاسی باشند .

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین در ساعت فارسی درس تنگ بلور و ضرب المثل روخوانی و روانخوانی و هم معنی ها پرسیده شد، درس سوم و کلمات هم معنی و املایی این درس گفته شد. درست و نادرست و درک مطلب و واژه آموزی نیز تدریس شد.
تکلیف: دختران عزیز فردا املا از درس دوم و تنگ بلور گفته خواهد شد.دفتر املا اگر در منزل هست به مدرسه بیاورند.

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس زیبا نویسی درس چهارم داده شد و شما دانش آموزان عزیزم همراه با پخش موزیک لذت بخش ، درس چهارم کتاب خطاط شو را کامل کردید.
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً برای جلسه آینده کتاب خطاط شو را به همراه داشته باشید.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر شما دانش آموزان گل امروز به صورت دایره و گروهی با آهنگی 3ضربی به صورت بادی پرکاشن با حلقه های چابکی با دانش آموزان تمرین و اجرا شد. هدف :سرعت عمل، جهت یابی، کار گروهی و تمرکز و دقت دانش آموزان بود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: امروز جمع و تفریق سه رقمی را همراه با چند بازی با مزه تمرین کردیم.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در این ساعت کتاب کار فارسی در اول محله ی ما در کلاس حل شد. کتاب کار علوم دختران حتما فردا همراهشان باشه.
تکلیف: از درس دوم ،تنگ بلور کلمات سه نقطه ،چهار نقطه و پنجم نقطه درس را در جدولی مرتب نوشته و با 5 تای آنها جمله سوالی بساز .

ورزش سوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: باسلام هفته تربیت بدنی مبارک افتتاحیه مسابقات المپیاد ورزشی در سالن حیدرنیا برگذار شد. لطفا در جهت انتخاب کفش ورزشی مناسب،فایل پیوست را مطالعه بفرمایید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: