فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 11

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز تدریس یونیت 22 از کتاب Picture Dictionary انجام شد.
تکلیف: اولیای گرامی لطفا فایل صوتی 60 تا 70 مربوط به یونیت‌های 19 تا 22 برای زبان آموزان عزیزم پخش شود.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: تدریس درس 22 کتاب picture dictionary انجام شد و دروس 21 و 20 نیز مرور شد.
تکلیف: لطفا فایل صوتی شماره‌ی 69 تا 71 درس 22 کتاب را برای زبان آموزان عزیزان پخش کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: مرور شعرهای تدریس شده و تکمیل صفحه ی 79 کتاب pencil control انجام شد. صفحه ی 80 همین کتاب نیز در کلاس انجام شد. لطفا صفحاتی که زبان آموزان عزیزم به علت غیبت انجام ندادند را در منزل کامل کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: مرور دروس 20 و 21 کتاب درسی Picture Dictionary انجام شد. صفحه ی 79 کتاب Pencil control تکمیل شد. کلیپ شماره 22 را تماشا کردیم و با عبارت‌های مهم آن آشنا شدیم. امروز کتاب ریاضی جهت تمرین اعداد و چک کردن کتاب تحویل داده شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزی که غایب بودند، لطفا تا اخر صفحه ی 79 کتاب pencil control را انجام دهید. ( لطفا تا آخر صفحه ی 79، جلوتر پیش نروید) لطفا شنبه 3 کتاب ریاضی، Pencil control و Picture dictionary به مدرسه آورده شود. اولیای عزیزی که پوشه برای کاربرگ ها به من تحویل ندادند، لطفا تهیه کنید و شنبه تحویل دهید.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس امروز، ما تدریس درس 21 کتاب picture dictionary را ادامه دادیم. دروس 20 و 19 نیز مرور شد. شعر هایی که تا الان تدریس شده بود، مرور شد. صفحات 77 و 78 کتاب pencil control انجام شد. در این قسمت چگونگی رنگامیزی تمیز و کاربرد انگشت اشاره (برای بیرون نزدن رنگ ها از تصویر داده شده ) تدریس شد.
تکلیف: اولیای گرامی، لطفا در صورت غیبت بودن زبان آموزان عزیزم پورتال را چک کنید تا زودتر از موعد صفحات را رنگامیزی نکنند. نکته ی بعدی اینکه، لطفا برای دختران گلی که مدادرنگی ندارند، حتما تهیه کنید و از آوردن هر گونه مدادرنگی کوچک خودداری کنید. همچنین از این به بعد کتاب picture dictionary و pencil control هر روز به مدرسه آورده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: