فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 11

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز درس جدید و جذاب کتاب Picture Dictionary را شروع کردیم. مفهوم این درس اعضای بدن است که به شکل بامزه‌ای در قالب داستان شنل قرمزی مطرح شده است. همچنین شعر بسیار معروف The wheels on the bus را یاد گرفتیم و چند فعل مهم کاربردی را با حرکات این شعر تمرین کردیم.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز با زبان آموزان با هوشم، یک وسیله‌ی دایره ای شکل پیدا کردیم و به کمک آن یک دایره روی کاغذ رنگی رسم کرده و با قیچی آن را برش داده و اعضای صورت را روی آن نقاشی کردیم. با این کاردستی بامزه مفهوم دایره را خوب یاد گرفتیم.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز درس 1 تا 4 کتاب Picture Dictionary را حسابی مرور کردیم. سپس یک قسمت کوتاه از سریال Peppa Pig را با هم تماشا کردیم و طی آن لغات مربوط به رنگ‌ها و مفهوم رنگین کمان را یاد گرفتیم. زبان آموزان خلاقمان، یک کاردستی قشنگ هم با همین موضوع درست کردند.
تکلیف: والدین گرامی برای جلسه ی بعد، نیازی به کتاب نیست. :)

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز ما کلیپ جذابی درمورد مدرسه، قوانین و فعالیت های مدرسه را تماشا کردیم. (Movie 7) در حین تماشای این کلیپ، اسم چندین حیوان دریایی و چند عبارت کاربردی را با تلفظ صحیح تمرین کردیم. برای مثال: Lunch box , delicious, May I sit here? Here you are.
تکلیف: لطفا فردا همه‌ی زبان آموزان عزیزم کتاب Picture Dictionary خود را مدرسه بیاورند.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: ما امروز لغات قبلی را خوب مرور کردیم که در ذهنمان تثبیت شود، سپس بقیه‌ی لغات مربوط به محیط اطراف را یاد گرفتیم.
تکلیف: اولیای گرامی لطفا از CD کتاب، Track 15, 16 را پخش کنید. لطفا ترجمه نخواهید. فقط لغات را بشنوند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: