فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 11

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز صفحات 8 الی 11 کتاب Pencil Control را تکمیل کردیم.
تکلیف: عزیزان کتاب علوم و یا ریاضی اگر در منزل هست، دانش آموزان فردا با خود به مدرسه بیاورند. همچنین پوشه ی زبان خود را فردا تحویل بنده دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس زبان، امروز ما مروری بر درس 8 و 9 داشتیم که شامل رنگ ها و اشکال هندسی بود. همچنین کاربرگ تهیه شده در مورد این موضوع نیز در کلاس انجام شد.
تکلیف: اولیای گرامی، بعضی از دانش آموزان کتاب ریاضی و علوم خود را برای من نیاوردند لطفا پیگیر این موضوع باشید. همچنین دانش آموزان بنده در تابستان پوشه های مخصوص زبان خود را داشتند، لطفا کسانی که مهرماه تحویل بنده ندادند، فردا تحویل دهند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز ما در زنگ ریاضی خودمان، کاربرگ های مربوط به طرز نگارش اعداد را مرور و انجام دادیم.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز یونیت 9 کتاب Picture Dictionary که مربوط به رنگ ها است را آغاز کردیم. برای تمرین این لغات از اشکال هندسی رنگی استفاده کردیم که به صورت غیر مستقیم باعث مرور اشکال نیز گردید. همچنین صفحات 16 و 17 کتاب Pencil Control را نیز انجام دادیم.
تکلیف: اولیای گرامی لطفا دانش آموزان عزیزی که کتاب ریاضی و علوم را به بنده تحویل ندادند، تحویل بنده دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: پس از تمرین‌های فراوانی که در مبحث تقویت عضلات دست و هماهنگی عصب-عضله انجام دادیم، کتاب‌های Pencil Control تحویل زبان‌آموزان شد. این کتاب، به مرور دانش آموزان را برای تسلط به شیوه‌ی صحیح مداد دست گرفتن، خطوط صاف و منحنی کشیدن و در نهایت کشیدن خطوط ظریف آماده می‌کند.
تکلیف: اولیای عزیز، کتاب علوم و ریاضی دختران عزیزمان را تحویل بنده دهید و فقط کتاب picture dictionary در منزل بماند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس زبان تخصصی Math، امروز مفهوم اعداد 1 تا 3 و طرز صحیح نوشتن آن ها را مرور و فعالیت صفحه ی 21 کتاب را انجام دادیم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: