فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 11

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس زبان شاد امروز ما، با چندین عکس جذاب، لغات‌های جدید در خصوص خانه و محیط اطرافمان را یاد گرفتیم.
تکلیف: اولیای گرامی لطفا از CD کتاب Picture Dictionary، آیتم شماره‌ی 15 و 16 را برای زبان آموزان عزیزمان پخش کنید. لطفا هیچ گونه ترجمه‌ای از فرزندتان نخواهید. فقط یک بار گوش دهد، کافیست.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: ما امروز یک صبحانه لذیذ در کنار هم داشتیم و با عبارت‌های مربوط آن آشنا شدیم. پس از آن به انجام فعالیت کتاب Science پرداختیم و آن را تکمیل کردیم.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز فیلم مربوط مبحث میوه‌ها (درس 3 کتاب) را تماشا کردیم، از روی فیلم عبارت ..... I like و کلمه‌ی delicious را یاد گرفتیم. با این روش، به مرور به دایره‌ی لغت و جملاتمان کلی اضافه می‌شود. :) در نهایت، شعر Clap your hands را مرور کردیم و سعی کردیم با اکشن‌های مربوط به هر خط شعر، سینک بشویم.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز کلاس را به صورت گروه گروه تقسیم کردیم و دروس 1، 2 و 3 کتاب Picture Dictionary را مرور کردیم. فعالیت داخل کتاب را نیز انجام دادیم و گروه برنده را تشویق کردیم. و همچنین با خمیر بازی، یک ظرف میوه‌ی زیبا و میوه‌های آن را ساختیم. در طی این فعالیت، با چند عبارت حرکتی انگلیسی آشنا شدیم. راستی، کتاب و CD مربوط به آن به زبان آموزان عزیزمان تحویل داده شد.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز لغات دیگری از میوه‌های خوشمزه را از درس سوم کتاب Picture Dictionary یاد گرفتیم. همچنین، آهنگ فوق العاده پرانرژی Clap Your Hands را تمرین کردیم و سعی کردیم به عبارت‌هاش مسلط بشویم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: