فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 11

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز شروع به یادگیری اشکال هندسی و رنگ ها کردیم (یونیت 8 از کتاب Picture Dictionary). در این راستا، با یک شعر با اشکال هندسی آشنا شدیم سپس از طریق بازی لغات آن را تمرین کردیم.
تکلیف: اولیای گرامی لطفا از CD کتاب Track 27 را پخش کنید. به صورتی که زبان آموز کتاب را باز کند و به تصاویر کتاب نگاه کند. عزیزان لطفا از دانش آموز نخواهید ترجمه‌ی لغت را به فارسی بگوید و لطفا برای او ترجمه نکنید. فقط گوش دادن به CD مهم است. برقرار باشید.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز با لغات مربوط به جهت‌ها آشنا شدیم و فعالیتی با هدف مرور لغات و همچنین تقویت مهارت دست ورزی انجام دادیم.
تکلیف: اولیای گرامی کتاب ریاضی زبان آموزان عزیزم تحویل داده شده است، لطفا آن ها چک کرده و شنبه مجدد به من تحویل دهید. آخر هفته‌ی آرام و شادی داشته باشید. :)

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز لغات مربوط به موضوع محیط کلاس از کتاب Picture Dictionary را تمرین کردیم. سپس یک بازی پزهیجان انجام دادیم که در آن زبان آموزان باید چشم بسته اشیا مربوط به کلاس را تشخیص بدهند.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز یونیت 7 کتاب Picture Dictionary را شروع کردیم. در این یونیت با لغات مربوط به محیط کلاس درس آشنا شدیم که در مکالمات روزمره بسیار زیاد از آن‌ها استفاده می‌کنیم.
تکلیف: لطفا از CD کتاب، Track 24 چند بار برای زبان آموزان عزیز پخش شود.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز در ابتدا همه‌ی شعرهای گذشته را مرور کردیم. سپس آهنگ فوق العاده شاد The big bass drum را شروع به یادگیری کردیم. در این شعر با لغات انگلیسی آلات موسیقی مانند پیانو، ویالون، طبل و ... و صدای مربوط به هر ساز آشنا می‌شویم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: