فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 11

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز با هدف تقویت عصب عضله و تقویت عضلات ظریف دست، صفحات 16 و 17 کتاب pencil control انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز در کلاس زبان پر شعر و ترانه‌ی ما، یونیت 10 کتاب Picture Dictionary کامل شد.
تکلیف: اولیای گرامی لطفا از CD کتاب، Track 33; 34را پخش کنید. همزمان کتاب صفحه‌ی 26 و 27 جلوی زبان آموز باز باشد. صرفا به فایل صوتی گوش دهد و کتاب را نگاه کند. عزیزان لطفا به هیچ عنوان از دانش آموز نخواهید معنای فارسی لغت را بگوید.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: تدریس درس 10 کتاب Picture Dictionary انجام شد. در این درس لغات مربوط به بازی های داخل پارک را یاد گرفتیم. تمرین سوره ی توحید را نیز انجام انجام دادیم.
تکلیف: اولیای گرامی لطفا از CD کتاب، Track 33 & 34را پخش کنید. همزمان کتاب صفحه‌ی 26 و 27 جلوی زبان آموز باز باشد. صرفا به فایل صوتی گوش دهد و کتاب را نگاه کند. عزیزان لطفا به هیچ عنوان از دانش آموز نخواهید معنای فارسی لغت را بگوید.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما، دانش آموزان عزیزم شروع به یادگیری سوره توحید (به زبان انگلیسی) کردند. سپس صفحات 14 و 15 کتاب pencil control انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: همانطور که می‌دانید اصل یادگیری در هر زبانی، "تکرار" است. در همین راستا، امروز، مروری روی لغات مهم یونیت‌های گذشته داشتیم. سپس، کارتون جدیدی را مشاهده کردیم و دیالوگ‌های کاربردی آن را تمرین کردیم. در نهایت، از کتاب Pencil Control صفحات 12 و 13 را نیز انجام دادیم.
تکلیف: از آخر هفته‌ی زیبای پاییزی خود لذت ببرید. :)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: