فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: برای تثبیت صدای Pp لغت‌هایی که با صدای /P/ شروع می‌شود را مرور کردیم و در نهایت کاربرگ Pp را انجام دادیم. زبان آموزان عزیزم تمام تلاششان را کردند که نحوه‌ی صحیح نوشتن Pp را روی سه خط رعایت کنند. :)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز مبحث جذاب حیوانات، موجودات زنده و غیر زنده را مرور کردیم، مبحث جدید و مهم غذاهای سالم را در کنار هم آموختیم و صفحه 12 کتاب را کامل کردیم .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس زبان شاد و پر از تحرک ما، در ادامه سفر جذاب و پر از ماجرا به دنیای فانیکس امروز داستان، صدا، اکشن، شعر، مثال‌ها و طرز نوشتن صدای Pp را یاد گرفتیم و همچنین صداهای آموخته گذشته را مرور کردیم.
تکلیف: لطفا زبان آموزان عزیز حتما دفترهای زبان را روز شنبه اول هر هفته به من تحویل بدهند .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: برای مرور صداهای تدریس شده گذشته ، روی شن نگارش حروف را تمرین کردیم و برای تثبیت صدای Ii لغت‌هایی که با صدای /i/ شروع می‌شود را مرور کردیم و در نهایت کاربرگ Ii را انجام دادیم. زبان آموزان عزیزم تمام تلاششان را کردند که نحوه‌ی صحیح نوشتن Ii را روی سه خط رعایت کنند. :)
تکلیف: یک کاربرگ به دختران عزیزم برای تمرین لغات تحویل داده‌ام. در این کاربرگ، زبان آموزان لغت نوشته شده در ستون اول را فقط می‌خوانند، در ستون دوم کلمه را هم می‌خوانند و هم می‌نویسنند. سپس دست خود را روی ستون اول و دوم میگذارند و تلاش خود را میکنند که بدون نگاه کردن به ستون اول دوم کلمه را بنویسند و در ستون آخر کلمه نوشته شده خود را تصحیح خواهند درست نوشته باشند علامت تیک را میزنند و اگر اشتباه مجدد کلمه را مینویسند. این کاربرگ فوق العاده کمک می‌کند دانش آموز در فرآیند یادگیری کم کم مستقل شود و خودش را ارزیابی کند. لطفاً جلسه آینده دانش آموزان پر تلاشم دفتر زبان خود را به همراه داشته باشند.

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس زبان شاد و پر از ترانه ما ،در ادامه سفر جذاب و پر از ماجرا به دنیای فانیکس امروز داستان، صدا، اکشن، شعر مثال‌ها و طرز نوشتن صدای Ii را یاد گرفتیم.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس زبان علوم انگلیسی جذاب ما مبحث حیوانات را دوره کردیم و اسامی بچه های حیوانات را نیز یاد گرفتیم، صفحات 10 و 11 از کتاب علوم انگلیسی را حل کردیم . 1. کاربرگ مربوط به مبحث موجودات زنده و غیر زنده جهت تمرین و تکرار درکلاس حل شد .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: برای تثبیت صدای Tt چندتا فعالیت بامزه انجام دادیم. لغت‌هایی که با صدای /t/ شروع می‌شود را مرور کردیم و در نهایت کاربرگ Tt را انجام دادیم. زبان آموزان عزیزم تمام تلاششان را کردند که نحوه‌ی صحیح نوشتن Tt را روی سه خط رعایت کنند. :)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: