فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس زبان آنلاین جذاب ما ، مباحث جلسه قبل دوره شد و در ادامه مسیر سفر جذاب و پرماجرا ما به دنیای فانیکس امروز یک کلمه (his) با صدای جادویی یادگرفتیم و جمله های مربوط به این صدای جادویی را خواندیم .
تکلیف: لطفا خط 5 تا 10 صفحه 21 از کتاب کار ALV Phonics تکمیل شود. یلداتون مبارک:)

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس زبان آنلاین امروز ما لغت‌، داستان ، شعر، اکشن ، اسم ، صدا ، نحوه نوشتار مربوط به حرف Oo را درکنار هم آموختیم.
تکلیف: لطفا 4 خط ابتدای صفحه 21 حل شود .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در ادامه مسیر سفر جذاب و پرماجرا ما به دنیای فانیکس امروز یک کلمه (has) با صدای جادویی یادگرفتیم و جمله های مربوط به این صدای جادویی را خواندیم .
تکلیف: لطفا صفحه 20 از کتاب کار ALV phonics تکمیل شود .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس زبان جذاب ما امروز برای تثبیت صدای Dd چندتا فعالیت بامزه انجام دادیم. لغت‌هایی که با حرف Gg و صدای /g/ شروع می‌شود را در کنار هم آموختیم .
تکلیف: خط 5 تا 10 از صفحه 20 تکمیل شود .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز یک صدا جدید از کتاب ALV Phonics را یاد گرفتیم. داستان صدا را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم. و در نهایت طرز نوشتن صدای Gg را یاد گرفتیم.
تکلیف: 1. دانش آموزان عزیزم لطفا 4 خط اول از کتاب کار ALV phonics را حل کنند . 2.یک کاربرگ به زبان آموزان عزیزم برای تمرین لغات تحویل داده‌ام. در این کاربرگ، زبان آموزان لغت نوشته شده در ستون اول را فقط می‌خوانند، در ستون دوم کلمه را هم می‌خوانند و هم می نویسند. سپس دست خود را روی ستون اول و دوم میگذارند و تلاش خود را میکنند که بدون نگاه کردن به ستون اول دوم کلمه را بنویسند و در ستون آخر کلمه نوشته شده خود را تصحیح خواهندکرد اگر درست نوشته باشند علامت تیک را میزنند و اگر اشتباه مجدد کلمه را مینویسند. این کاربرگ فوق العاده کمک می‌کند دانش آموز در فرآیند یادگیری کم کم مستقل شود و خودش را ارزیابی کند. لطفاً جلسه آینده دانش آموزان پر تلاشم دفتر زبان خود و کتاب کار را به همراه داشته باشند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: