فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس زبان شاد و پر از ترانه ما, یک حرف جدید از کتاب ALV Phonics را یاد گرفتیم. داستان صدا را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم. با چندین کلمه که صدای m در آن تکرار می‌شود آشنا شدیم و در نهایت طرز نوشتن صدای Mm را یاد گرفتیم.

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز با یک صدای جدید از کتاب ALV Phonics 1 آشنا شدیم. داستان صدا را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم. با چندین کلمه که صدای Rr در آن تکرار می‌شود آشنا شدیم و در نهایت طرز نوشتن صدای Rr را یاد گرفتیم.
تکلیف: صفحه 17 از کتاب کار ALV phonics تکمیل شود .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس زبان آنلاین جذاب ما برای تثبیت صدا های تدریس شده چندتا فعالیت بامزه انجام دادیم. لغت‌های تدریس شده را مرور کردیم و در نهایت دانش آموزان عزیزم لغات را blend کردند و با سرعت خواندند .
تکلیف: لطفا دانش آموزان عزیزم صفحات 39 و 43 از کتاب ALV phonics تکمیل کنند .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز یک حرف جدید از کتاب ALV Phonics را یاد گرفتیم. داستان صدا را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم. با چندین کلمه که صدای Hh در آن تکرار می‌شود آشنا شدیم و در نهایت طرز نوشتن صدای Hh را یاد گرفتیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم لطفا صفحه 15 از کتاب کار ALV phonics تکمیل شود .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس علوم انگلیسی جذاب ما، امروز با حواس پنجگانه آشنا شدیم و در آخر با دانش آموزان پر تلاشم کاربرگ بامزه‌ای را انجام دادیم که در آن حواس پنجگانه را به اعضای بدن مربوطه وصل کردند.

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز کلماتی که صدای Ee در آن‌ها تکرار می‌شود را مرور کردیم. سپس طرز نوشتن صدای e را یاد گرفتیم و با فعالیت‌های بامزه لغات مربوط به آن را blend کردیم، روخوانی کردیم و نوشتیم.
تکلیف: لطفا صفحات 13 و 14 از دفتر ALV phonics تکمیل شود . یک کاربرگ به زبان آموزان پر تلاشم برای تمرین لغات تحویل داده‌ام. در این کاربرگ، زبان آموزان لغت نوشته شده در ستون اول را فقط می‌خوانند، در ستون دوم کلمه را هم می‌خوانند و هم می نویسند. سپس دست خود را روی ستون اول و دوم میگذارند و تلاش خود را میکنند که بدون نگاه کردن به ستون اول دوم کلمه را بنویسند و در ستون آخر کلمه نوشته شده خود را تصحیح خواهند کرد اگر درست نوشته باشند علامت تیک را میزنند و اگر اشتباه مجدد کلمه را مینویسند. این کاربرگ فوق العاده کمک می‌کند دانش آموز در فرآیند یادگیری کم کم مستقل شود و خودش را ارزیابی کند. لطفاً جلسه آینده دانش آموزان عزیزم دفتر زبان خود را به همراه داشته باشند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: