فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس زبان پر ماجرای ما، امروز داستان ، شعر، اکشن ، اسم ، صدا ، نحوه نوشتار و لغات مربوط به حرف Cc دوره و تکرار شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس علوم انگلیسی پر از هیجان ما ، حواس پنجگانه ، اعضای بدن و مبحث توانایی ها مرور شد .کاربرگ های انجام شده مربوط به مباحث علوم انگلیسی دانش آموزان عزیزم در دفتر زبان آن ها چسبانده شده است. روز چهارشنبه دفتر جهت رویت شما عزیزان تحویل دانش آموزان داده خواهد شد .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس زبان پر ماجرای ما، امروز داستان ، شعر، اکشن ، اسم ، صدا ، نحوه نوشتار و لغات مربوط به حروف Pp و Nn دوره شد.

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس زبان پر ماجرای ما، امروز داستان ، شعر، اکشن ، اسم ، صدا ، نحوه نوشتار و لغات مربوط به حروف Tt و Ii دوره شد و سنجش دیکته نیز انجام شد.
تکلیف: کتاب های کار ALV phonics دانش آموزان عزیزم جهت تصحیح در مدرسه نزد من می باشد .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس زبان پر از شعر و ترانه ما ، داستان ، شعر، اکشن ، اسم ، صدا ، نحوه نوشتار و لغات مربوط به حروف Ss و Aa دوره شد .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس زبان هیجان انگیز ما ، امروز برای تثبیت صدا های تدریس شده چندتا فعالیت بامزه انجام دادیم، لغت‌های تدریس شده را مرور کردیم، طریقه نوشتن حرف Mm را تمرین کردیم و درنهایت دانش آموزان عزیزم جملات را خواندند .
تکلیف: یک کاربرگ به زبان آموزان عزیزم برای تمرین لغات تحویل داده‌ام. در این کاربرگ، زبان آموزان لغت نوشته شده در ستون اول را فقط می‌خوانند، در ستون دوم کلمه را هم می‌خوانند و هم می نویسند. سپس دست خود را روی ستون اول و دوم میگذارند و تلاش خود را میکنند که بدون نگاه کردن به ستون اول دوم کلمه را بنویسند و در ستون آخر کلمه نوشته شده خود را تصحیح خواهندکرد اگر درست نوشته باشند علامت تیک را میزنند و اگر اشتباه مجدد کلمه را مینویسند. این کاربرگ فوق العاده کمک می‌کند دانش آموز در فرآیند یادگیری کم کم مستقل شود و خودش را ارزیابی کند. لطفاً جلسه آینده دانش آموزان پر تلاشم دفتر زبان خود را روز شنبه به همراه داشته باشند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: