آغاز انتخاب رشته بدون آزمون در کنکور 1401

رده: خبر
زمان:

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ثبت نام و انتخاب رشته متقاضیان ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال 1401 تکمیل نگردیده، از طریق درگاه www.sanjesh.org آغاز شده و تا روز شنبه مورخ 1401/10/10 ادامه خواهد داشت.

آغاز ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون کنکور 1401؛

آغاز ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون کنکور 1401؛

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جدول کد رشته محل‌های مربوط به پذیرش بدون آزمون در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر شده و متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنمای مربوط برای ثبت‌نام در روزهای اعلام شده به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته به روش اینترنتی، اقدام نمایند. مراحلی که متقاضی باید برای ثبت نام اقدام کند:

  • مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی سایت سازمان سنجش برای تهیه کارت اعتباری ثبت نام با سریال 12 رقمی و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته.
  • تهیه فایل عکس اسکن شده متقاضی بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام.
  • خرید کارت اعتباری ثبت‌نام به مبلغ هفتصد و پنجاه هزار ریال از سامانه خرید کارت اعتباری در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان.

بارش برف و غیرحضوری شدن دبستان‌های منطقه یک تهران؛

بارش برف و غیرحضوری شدن دبستان‌های منطقه یک تهران؛

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: به علت بارش برف و برودت هوا، آموزش در مدارس مقطع ابتدایی آموزش و پرورش منطقه یک شهر تهران در 9م_روز یکشنبه 4 دی‌ماه 1401 به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد. همچنین آموزش در مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه لواسانات و رودبار قصران، امروز یکشنبه 4 دی ماه نیز غیرحضوری خواهد بود. امتحانات این مدارس، بر اساس تصمیم مدیر واحد آموزشی و شورای مدرسه برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

آغاز ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور؛

آغاز ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور؛

ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌محل‌های پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی از روز چهارشنبه 30 آذرماه 1401 آغاز شده است. محسن حیدری، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با اعلام این خبر گفت: طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، کلیه متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از 30 آذر ماه لغایت 10 دی ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی سایت سازمان سنجش و مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

امتحانات نهایی دانش‌آموزان دوازدهمی آغاز شد؛

امتحانات نهایی دانش‌آموزان دوازدهمی آغاز شد؛

امتحانات نهایی دانش‌آموزان با امتحان دروس «ریاضیات گسسته» برای رشته ریاضی و فیزیک، «ریاضی 3» برای رشته علوم تجربی و «ریاضی و آمار 3» برای رشته‌های ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی از شنبه 3 دی ماه 1401 آغاز شده است. امتحانات دانش‌آموزان 26 دی با امتحان دروس «علوم اجتماعی» برای رشته‌های علوم ریاضی و علوم تجربی، «جامعه شناسی 3» برای رشته ادبیات و علوم انسانی و «احکام 3» برای رشته علوم و معارف اسلامی پایان می‌پذیرد. به گفته رئیس مرکر ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، امکان ترمیم نمره از امتحانات دی ماه امسال وجود دارد و سهم دروس عمومی در آزمون سراسری به سابقه تحصیلی داده شده است.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: