آغاز ثبت سفارش تک جلدی کتب درسی

رده: خبر
زمان:

آغاز ثبت سفارش تک جلدی کتب درسی

کاربران می‌توانند از طریق وب‌سایت‌های دولت هوشمند و وزارت آموزش و پرورش کتاب‌های درسی را سفارش دهند. فایل PDF کامل کتاب‌ها نیز به صورت رایگان در دسترس است. علوی تبار اعلام کرد: در راستای تسهیل دسترسی دانش آموزان و همکاران فرهنگی به کتاب‌های درسی، بخش توزیع تک جلدی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی برای دانش آموزان و معلمان از امروز یکشنبه 22 مهرماه فعال می شود. وی افزود: به منظور تهیه کتاب درسی به صورت تک جلدی، دانش آموزان و معلمان می‌توانند از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش ورود به بخش سفارش تک جلدی سامانه، اقدام به سفارش کتاب درسی دوره‌های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم کنند.

آغاز سال تحصیلی جدید آموزش عالی با حضور رئیس‌جمهور

آغاز سال تحصیلی جدید آموزش عالی با حضور رئیس‌جمهور

آیین رسمی آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی طبق روال سنوات گذشته، با حضور رئیس‌جمهور و جمعی از استادان، دانشجویان و مدیران و دست‌اندرکاران آموزش عالی کشور برگزار شد. در این مراسم علاوه بر سخنرانی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ یک دانشجو، یک استاد و یک کارمند آموزش عالی نیز به نمایندگی از این سه قشر، دیدگاه‌ها و نظرهای خود را با رئیس‌جهور در میان گذاشتند. همچنین در این آیین، از افراد برتر آزمون سراسری 1403 تجلیل شد. 21 مهرنخستین جشن آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در دولت چهاردهم با حضور دکتر پزشکیان رئیس جمهور برگزار شد. وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران تاکید کرد: ماهیت این برنامه با سایر برنامه هایی که رئیس جمهور و وزرای علوم و بهداشت در محافل و مجامع دانشگاهی حضور می یابند، متفاوت است.

تدوین آیین نامه جدید رتبه‌بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش بر تدوین آیین‌نامه جدید رتبه‌بندی معلمان و احصای نیازهای بودجه‌ای برای پرداخت پاداش بازنشستگی فرهنگیان تأکید کرد. علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش در بیست و پنجمین جلسه شورای معاونان که عصر روزگذشته در محل وزارت آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به تدوین آیین نامه جدید رتبه بندی معلمان بیان کرد: انتظار می رود پایش آیین نامه رتبه بندی قبلی و تدوین آیین نامه جدید با سرعت و دقت پیگیری شود. وی در ادامه بر استقرار رتبه‌بندی برای فاقدین و نو استخدامی‌ها تأکید کرد. کاظمی به لایحه بودجه سال آینده اشاره کرد و گفت: در این مسیر باید همه نیازها به سرعت احصاء و حداقل 50 درصد پاداش بازنشستگی فرهنگیان در سال جاری و سال آینده در بودجه گنجانده شود تا پرداختها به روز شود.

جایزه البرز به 62 دانش‌آموز اهدا می‌شود؛

جایزه البرز به 62 دانش‌آموز اهدا می‌شود؛

حیدر ارشدی در افتتاحیه جایزه البرز 1403 گفت: این بنیاد نخبگان را شناسایی کرده و به‌عنوان یکی از باسابقه‌ترین جوایز علمی در کشور عمل می‌کند. وی در آیین افتتاحیه داوری شصت‌و‌دومین سال جایزه البرز سال 1403 اظهار کرد: بنیاد البرز تلاش دارد برترین‌های کشور را شناسایی کند که مرحوم حسینعلی البرز نیز به‌عنوان موسس این بنیاد، یکی از 50 کنشگر ایران در 150 سال اخیر بوده است. وی ادامه داد: جایزه البرز هر ساله به‌صورت کشوری به نخبگان، ممتازان، حوزه‌های علمیه، دانشجویان و دانش‌آموزان برتر سراسر کشور اعطا می‌شود و یکی از باسابقه‌ترین جایزه‌های علمی کشور است.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: