آغاز ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها

رده: خبر
زمان:

آغاز ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها

آغاز ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها خبر داد و گفت: ثبت‌نام میان‌پایه‌ها نیز به طور کامل به صورت الکترونیک و بعد از ثبت نمرات دانش‌آموزان انجام می‌شود. مجتبی هاشمی با اشاره به اینکه دستورالعمل ثبت‌نام دانش‌آموزان با توجه به وعده سرپرست وزارت آموزش و پرورش در روز شنبه، نهم اردیبهشت ماه به استان‌ها ابلاغ شد اظهار کرد: تمام تلاش ما این بوده است که با توجه به هماهنگی‌هایی که در سطوح مختلف اتفاق می‌افتد و به ویژه با توجه به فراگیری که امر ثبت‌نام دانش‌آموزان دارد امسال شاهد شکلی از اجرای دستورالعمل باشیم که شرایط را برای والدین سهل‌تر کند. وی افزود: ثبت‌نام میان‌پایه‌ها به طور کامل به صورت الکترونیک و بعد از ثبت نمرات دانش‌آموزان انجام می‌شود. مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش با اشاره به ثبت‌نام پایه اول ابتدایی گفت: امسال سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از بهمن ماه سال گذشته شروع شد و خیلی جلو هستیم. باتوجه به اینکه ثبت‌نام کلاس اولی‌ها منوط به انجام سنجش سلامت بود و تا به امروز نزدیک به 60 درصد دانش‌آموزان سنجش را انجام داده‌اند، ثبت‌نام پایه اول هم از روز شنبه این هفته آغاز شده و فعالیت‌های ساماندهی نیز به تناسب در حال شکل‌گیری است.

دوازده اردیبهشت، روز معلم گرامی باد؛

دوازده اردیبهشت، روز معلم گرامی باد؛

معلم کیست؟ معلم کسی است که به ما علم و سواد خواندن و نوشتن می‌آموزد و کمک می‌کند بهترین راه را برای موفقیت پیدا کنیم، بخاطر همین او یکی از مهم‌ترین انسان‌های مهم و تاثیرگذار در زندگی هر فردی است. سپاسگزار همچون معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه‌ها را . . . به پاس قدردانی از زحمات، دلسوزی و تلاش معلم‌، دوازدهمین روز از ماه اردیبهشت در تقویم هر ساله ایران به‌عنوان روز معلم نام‌گذاری شده است. مجموعه مدارس هوشمند علوی روز معلم را به تمامی معلمان عزیز و زحمت‌کش سرزمین‌مان تبریک عرض می‌کند.

شهریه مدارس غیردولتی متناسب با تاب‌آوری مردم

شهریه مدارس غیردولتی متناسب با تاب‌آوری مردم

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی با تأکید بر اینکه شهریه مدارس غیردولتی باید متناسب با تاب‌آوری مردم کنترل شود، گفت: باید جلوی شهریه‌های خارج از عرف گرفته شود. احمد محمود زاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش درباره شهریه مدارس غیردولتی، اظهار کرد: معمولاً اقدامات خوبی که در حوزه مدارس غیردولتی انجام می‌شود مورد رصد رسانه‌ای قرار نمی‌گیرد و بیشتر مشکلات، نارسایی‌ها و تناقضات در سطح 18 هزار مدرسه غیردولتی برجسته می‌شود. رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا این فضا تلطیف شده و با استفاده از ظرفیت این نوع مدارس و مبتنی بر رویکردهای تربیتی و فرهنگی، کارهای اساسی در حوزه آموزش و پرورش انجام شود.

توضیحاتی درباره شهریه دلاری در برخی مدارس

توضیحاتی درباره شهریه دلاری در برخی مدارس

رئیس سازمان مدارس غیردولتی درباره دریافت شهریه دلاری توضیحاتی داد. احمد محمودزاده؛ رئیس سازمان مدارس غیردولتی درباره دریافت شهریه دلاری در مدارس غیردولتی اظهار کرد: مدارس بین‌الملل نوعی از مدارس غیر دولتی هستند که در داخل و خارج از کشور فعالیت می‌کنند، بخشی از مدارس بین‌الملل با مجوز آموزش و پرورش در خارج از کشور فعالیت می‌کنند و طبیعی است که شهریه آنها متناسب با واحد پول آن کشور باشد. وی افزود: بخشی از مدارس بین‌الملل در داخل کشور فعالیت می‌کنند و در سال‌های گذشته نامه‌ای از سوی وزارت آموزش و پرورش با امضای معاون وزیر وقت ابلاغ شد که براساس آن به مدارس بین‌الملل داخل کشور اجازه می‌داد شهریه بخشی از خدمات خود را به صورت دلار دریافت کنند. رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: در دولت سیزدهم به همه مدارس غیردولتی و بین‌الملل اعلام شد، دریافت شهریه به صورت ریالی باشد و اگر برای ارائه بخشی از خدمات ناگزیر به همکاری با سایر کشورها هستند باز هم شهریه به صورت ریالی دریافت شود و خود مؤسس باید تبدیل آن را انجام دهد.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: