آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور

رده: خبر
زمان:

آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور

آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور دکتر علیرضا کریمیان با اشاره به اینکه ثبت‌نام از 15 فروردین ماه آغاز شده است، گفت: تاکنون بیش از 620 هزار داوطلب در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 ثبت نام کرده‌اند و داوطلبان تا روز پنجشنبه 24 فروردین ماه می‌توانند نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند. وی همچنین تصریح کرد: داوطلبانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند، در صورت نیاز می‌توانند تا این تاریخ نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند. مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: تلاش شده است علاوه بر انتشار دفترچه راهنما اهم اطلاعات در مورد مراحل ثبت نام از طریق اینفوگرافیک و موشن گرافیک نیز در اختیار داوطلبان قرار گیرد. وی افزود: یکی از مراحل ثبت نام این است که داوطلبان باید قبل از ثبت نام با مراجعه به پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش نسبت به مشاهده، تأیید هویت و دریافت کد 19 رقمی از سامانه اقدام نمایند.

اعلام زمان‌بندی آزمون‌های مرحله دوم المپیادهای علمی

اعلام زمان‌بندی آزمون‌های مرحله دوم المپیادهای علمی

پیرو دستورالعمل برگزاری المپیادهای علمی در سال تحصیلی1402-1401، شیوه‌نامه اجرایی مرحله دوم این آزمون‌ها اعلام شد. مرحله دوم المپیادهای علمی دانش‌آموزان کشور از دهم اردیبهشت 1402 با المپیاد فیزیک و المپیاد علوم و فناوری نانو آغاز می‌شود. شیوه‌نامه اجرایی آزمون‌های مرحله دوم المپیادهای علمی را در ادامه خواهید دید.

شیوه نامه اجرایی آزمون‌های مرحله دوم المپیادهای علمی

برگزاری امتحانات نهایی از 31 اردیبهشت

برگزاری امتحانات نهایی از 31 اردیبهشت

طبق اعلام مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش، امتحانات نهایی پایه دوازدهم در نوبت خرداد ماه سال تحصیلی 1402 -1401 از 31 اردیبهشت ماه آغاز و تا 25 خرداد ماه ادامه دارد. به موجب بخشنامه ابلاغی، برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه بزرگسال، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری، دوره دوم آموزش متوسطه، متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره و برنامه آزمون هماهنگ پایه‌های دهم و یازدهم مدارس روزانه در نوبت خرداد ماه سال 1402 -1401 از 31 اردیبهشت ماه آغاز و تا 25 خرداد ماه ادامه دارد.

آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور

تمهیدات آموزش و پرورش تهران برای تصحیح الکترونیک برگه‌های امتحانی

تمهیدات آموزش و پرورش تهران برای تصحیح الکترونیک برگه‌های امتحانی

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش شهر تهران در رابطه با آیین‌نامه اجرایی و موارد مربوط به امتحانات و آزمون‌ها گفت: با توجه به تصحیح الکترونیک برگه‌های امتحانی، اقلام مورد نیاز برای برگزاری امتحانات خرداد ماه نظیر اسکنر، رایانه و ... برای حوزه‌های تصحیح تمهید و تکمیل شده است. جلسه ستاد امتحانات و آزمون‌های آموزش و پرورش پایتخت با حضور علیرضا کریمیان؛ مدیرکل و شورای معاونین با موضوع بررسی چگونگی برگزاری آزمون‌های سال تحصیلی 1403-1402 برگزار شد. در ادامه حمیدرضا کلاهی، رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش شهر تهران با ارائه گزارشی دقیق از اقدامات انجام شده در رابطه با آیین نامه اجرایی و موارد مربوط به امتحانات و آزمون‌ها گفت: در راستای برگزاری با کیفیت و بدون نقص امتحانات، 4 کارگروه تخصصی آیین نامه ها و ساماندهی آزمون‌ها، حفاظت و حراست از آزمون‌ها، کارگروه پشتیبانی و همچنین کارگروه نظارت با ریاست معاونت‌های مربوطه تشکیل شده تا هر کارگروه در حوزه مربوط به خود اقدامات و تمهیدات خود را داشته باشد.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: