اعطای وام به هنرستان‌های غیردولتی

رده: خبر
زمان:

اعطای وام جهت افزایش هنرستان‌های غیردولتی

اعطای وام جهت افزایش هنرستان‌های غیردولتی

رئیس سازمان مدارس غیردولتی در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها درباره اعطای وام 510 میلیارد تومانی برای تأسیس هنرستان‌های غیردولتی اظهار کرد: 510 میلیارد تومان از محل وام تبصره 18 صنعت و معدن به صنوف پرداخت می‌شود و طی مذاکره‌ای که داشتیم با توجه به ایجاد اشتغال توسط هنرستان‌ها مقرر شد از این محل، تسهیلات کم بهره در اختیار مؤسسان قرار بگیرد. وی افزود: یک مدرسه غیردولتی برای حدود 20 نفر اشتغال ایجاد می‌کند همچنین در هنرستان ها، دانش‌آموزانی تربیت می‌شوند که در آینده برای کشور اشتغال ایجاد می‌کنند. بنابراین مقرر شد تا به هنرستان‌ها نیز وام پرداخت شود. رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: مؤسسان مدارس غیردولتی که تمایل به دریافت وام دارند باید به ادارات آموزش و پرورش مراجعه کنند.

اعلام نتایج مرحله اول پایش عملکرد یادگیری

اعلام نتایج مرحله اول پایش عملکرد یادگیری

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت https://karnameh.sampad.gov.ir و وارد کردن کد ملی کارنامه خود را مشاهده نمایند. درضمن دانش‌آموزان مدارس سمپاد می‌توانند اعتراض خود را در همین سایت ثبت نمایند. یادآور می‌شویم مهلت ثبت اعتراض تا روز شنبه 5 اسفند ماه 1402 است.

برگزاری اولین نمایشگاه از دستاوردهای دانش‌آموزی جشنواره جوان خوارزمی

برگزاری اولین نمایشگاه از دستاوردهای دانش‌آموزی جشنواره جوان خوارزمی

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، هم‌زمان با برگزاری آئین تجلیل از برگزیدگان بیست و پنجمین دوره جشنواره جوان خوارزمی بخش دانش‌آموزی، نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزی ادوار بیستم تا بیست و پنجم جشنواره جوان خوارزمی در تاریخ 16 اسفند ماه 1402 برگزار خواهد شد. این نمایشگاه از ساعت 8 صبح تا 16 عصر برای عموم قابل بازدید خواهد بود. در بخشی از این نمایشگاه، غرفه آثار برگزیده جشنواره ملی ساخت ایران، جوانه‌ها و جشنواره نوجوان خوارزمی نیز میزبان علاقمندان خواهد بود. برگزیدگان ادوار جشنواره جوان خوارزمی دوره بیستم تا بیست و پنجم که تمایل به شرکت در این نمایشگاه دارند می‌توانند با شماره تلفن‌های 52961702 - 52961703 -52961704 دبیرخانه جشنواره جوان خوارزمی بخش دانش‌آموزی در تماس باشند. مهلت برقراری تماس با دبیرخانه جشنواره جوان خوارزمی جهت شرکت در نمایشگاه تا تاریخ پنجم اسفندماه 1402خواهد بود.

اعلام برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش در انتخابات 11 اسفند

اعلام برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش در انتخابات 11 اسفند

حجت الاسلام و المسلمین پورثانی طرح زنگ مجلس، طرح برپایی موکب، طرح پویش نشان آزادی، طرح جشن رأی اولی‌ها یا جشن تکلیف سیاسی، طرح روایت همدلی، طرح پویش شوق حضور را از جمله این برنامه‌ها دانست و گفت: در طرح زنگ مجلس در یک روز مشخص که هفتم اسفند خواهد بود در تمامی مدارس سراسر کشور و در تمامی کلاس‌های درس توسط معلمان و مربیان پرورشی برای دقایقی در خصوص جایگاه و اهمیت مجلس برای دانش‌آموزان توضیحاتی ارائه خواهد شد و محتوای مربوط به این ارائه‌ها در کانال‌های معاونت پرورشی در برنامه کاربردی شاد منتشر خواهد شد. وی افزود: در طرح برپایی موکب نیز موکب‌هایی به مناسبت ایام نیمه شعبان و به نیت آقا امام زمان عج با شعار از سرباز به فرمانده، من آماده‌ام از روز نیمه شعبان تا روز انتخابات در مدارسی که شعب اخذ رای هستند برپا خواهد شد. معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: در طرح روایت هم‌دلی که توسط خبرنگاران خبرگزاری دانش‌آموزی پانا در تمامی مدارس شعب انتخابات گزارش تهیه می‌شود، روایت حضور و مشارکت مردم توسط دانش‌آموزان انجام می‌پذیرد و در شبکه‌های مختلف سیما و برنامه کاربردی شاد منتشر می‌شود. پورثانی طرح پویش نشان آزادی را از دیگر برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش در انتخابات عنوان کرد و گفت: در این طرح دانش‌آموزانی که به لحاظ سنی نمی‌توانند رأی بدهند در روز انتخابات به همراه والدین خود در شعب انتخابات حضور پیدا می‌کنند و انگشت خود را در استامپ می‌زنند و در کنار پدر و مادر خود یا در کنار کنار صندوق انتخابات عکس می‌گیرند و برای ما ارسال می‌کنند.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: