اعلام برنامه امتحانات نهایی تابستان

رده: خبر
زمان:

برنامه امتحانات نهایی دانش‌آموزان در نوبت تابستان

محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش‌و‌پرورش درباره برگزاری امتحانات جبرانی در تابستان اعلام کرد: آزمون جبرانی پایه دوازدهم از 15 مرداد آغاز و تا اول شهریور ادامه دارد و دانش‌آموزان در دروسی که تجدید شده‌اند، مجدد آزمون می‌دهند. نمرات آزمون جبرانی پایه دوازدهم برای ورود به رشته‌های دانشگاهی که پذیرش آنها براساس سوابق تحصیلی است، تأثیر دارد. ارزشیابی توصیفی دوره ابتدایی تمام پایه‌ها نیز تا پایان مرداد باید پایان بپذیرد و اعلام نتیجه تا پایان مرداد انجام شود.

6 روز فرصت اعتراض به آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش

6 روز فرصت اعتراض به آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش

رضامراد صحرایی؛ وزیر آموزش‌و‌پرورش برای رسیدگی مجدد به پرونده داوطلبان معترض آزمون استخدامی، اعلام کرد: داوطلبان آزمون آموزگاری که در ردیف قبول‌شده‌های نهایی قرار نگرفته‌اند و نسبت به عدم‌قبولی خود معترض هستند از روز شنبه 30 تیر تا روز پنج‌شنبه 4 مرداد 1403 به‌مدت 6 روز با مراجعه به سامانه کارا اعتراض خود را ثبت کنند.

دانش‌آموزان ایرانی در المپیاد جهانی زیست‌شناسی مدال طلا کسب کردند؛

دانش‌آموزان ایرانی در المپیاد جهانی زیست‌شناسی مدال طلا کسب کردند؛

رضا حسینی رئیس باشگاه دانش‌پژوهان جوان در گفتگویی خبری، درباره نتایج المپیاد جهانی زیست گفت: «تیم المپیاد زیست‌شناسی جمهوری اسلامی ایران در سی‌وپنجمین المپیاد جهانی 2024 قزاقستان به سرپرستی دکتر محمد کرام‌الدینی با حضور 4 نفر از نخبگان کشور حضور یافت. آرش صمدی، محمدرضا یزدخواستی، پوریا نوری نیارکی، سپهر چاچی اعضای تیم دانش‌آموزی ایران در دوره 35 المپیاد جهانی زیست بودند.» رئیس باشگاه دانش‌پژوهان جوان افزود: «این دانش‌آموزان روز جمعه 15 تیر از ایران اعزام و از روز 17 تیر مسابقات را به صورت رسمی آغاز کردند. ایران در این دوره از مسابقات جهانی زیست 2 مدال طلا و 2 مدال نقره کسب کرده است.»

تعیین امتیازات موثر در رتبه‌بندی فرهنگیان ویژه تصحیح اوراق امتحانات نهایی

اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، در خصوص مشارکت فعال و مازاد بر موظف همکاران فرهنگی در تصحیح اوراق امتحانات نهایی اعلام کرد که مشارکت فعال و مازاد بر موظف همکاران فرهنگی در تصحیح اوراق امتحانات نهایی در جدول تعیین امتیازات موثر در رتبه بندی لحاظ خواهد شد. بر أساس اعلامیه صادره از این اداره: مطابق با مصوبه جلسه مورخ 23 تیرماه 1403 هیات ممیزه مرکزی رتبه‌بندی وزارت آموزش‌و‌پرورش، کمیت و کیفیت مشارکت دبیران دوره متوسطه درفرایند تصحیح امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه‌های دهم تا دوازدهم در جداول تعیین امتیازات رتبه‌بندی در دوره‌های بعدی لحاظ خواهد شد.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: