اعلام ساعت آغاز کار مدارس

رده: خبر
زمان:

ساعت آغاز کار مدارس اعلام شد؛

ساعت آغاز کار مدارس اعلام شد؛

وجیهه اله‌پرویزی، رئیس انجمن اولیا و مربیان شهر تهران، در جلسه تخصصی استقبال از مهر 1403 بازگشایی مدارس را به عنوان "ابرپروژه" ماه مهر معرفی کرد و گفت: همکاران ما در برخی مناطق مشغول فعالیت‌های شبانه‌روزی برای هماهنگی سرویس‌های مدارس، توزیع کتب درسی و سایر امور هستند. وی ادامه داد: بازگشایی مدارس با فعالیت 4200 مدرسه و حدود یک میلیون و 200 هزار دانش‌آموز آغاز خواهد شد. پرویزی با ابراز امیدواری از اینکه در 10 روز اول مهر، امور مدارس به درستی ساماندهی خواهد شد، افزود: ساعت شروع مدارس طبق مصوبه هیئت وزیران از 7:30 تا 8 صبح تعیین و به تمامی مدارس ابلاغ شده است.

آموزش و پرورش تهران؛ میزبان حدود 50 هزار اتباع است؛

آموزش و پرورش تهران؛ میزبان حدود 50 هزار اتباع است؛

علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، در گفت‌وگویی خبری، درباره دانش‌آموزان اتباع در مدارس شهر تهران اظهار کرد: آموزش و پرورش شهر تهران میزبان هزاران نفر از اتباع هستند که امسال هم مانند سال‌های گذشته در کنار دانش‌آموزان ما مهمان هستند و همه هم و غم ما خدمت نظام تعلیم و تربیت به این دانش‌آموزان است. وی گفت که امسال حدود 50 هزار دانش‌آموز اتباع در مدارس تهران حضور خواهند داشت و کمبود معلم در سال تحصیلی جدید برطرف شده است.

بیست جایزه سهم کودکان ایرانی از مسابقه نقاشی کاناگاوا ژاپن

بیست جایزه سهم کودکان ایرانی از مسابقه نقاشی کاناگاوا ژاپن

بیست‌ودومین دوره مسابقه بین‌المللی دوسالانه نقاشی کودکان کاناگاوا کشور ژاپن در سال 2023 با موضوع «آزاد» برگزار و بیش از 11 هزار اثر از 60 کشور جهان به این رویداد هنری رسید. به نقل از بخش اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان با ارسال 346 اثر در این مسابقه شرکت کرد و 20 عضو مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سراسر کشور موفق به کسب جایزه از این دوره از مسابقات شدند.

ضرورت آماده‌سازی فضای مدارس برای آرامش روان دانش‌آموزان

مراسم جشن غنچه‌ها برای نوآموزان ورودی پیش‌دبستان و کودکستان‌های مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران، 26 شهریورماه در محل سالن همایش شهید ضرغام (فدراسیون کشتی) برگزار شد. در ابتدای این مراسم و پس از اجرای گروه سرود آوای حرم، علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران طی سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به حضار در مراسم، اظهار کرد: ان‌شاءالله در سال تحصیلی پیش رو شاهد موفقیت همه دانش‌آموزان عزیز در سراسر کشور باشیم. وی بیان کرد: ان‌شاءالله در بحث بازگشایی مدارس باید فعالیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را در کنار هم انجام دهیم. این بدان معنا است که در کنار آماده‌سازی فضای مدارس و بحث‌های سخت‌افزاری، به لحاظ روانی نیز بر روی دانش‌آموزان و اولیای ایشان کار کنیم و زمینه حضور دانش‌آموزان و همکاران را برای یک سال تحصیلی همراه با شور و نشاط فراهم کنیم.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: