اعلام نتایج قطعی امتحانات نهایی

رده: خبر
زمان:

نتایج قطعی امتحانات نهایی پایه دوازدهم اعلام شد؛

نتایج قطعی امتحانات نهایی پایه دوازدهم اعلام شد؛

شرکت‌کنندگان در آزمون‌های نهایی و معترضان به نتایج می‌توانند نمرات خود را ملاحظه و برای فرایند فارغ‌التحصیلی به مدارس مراجعه کنند. همچنین از آن‌جا که به‌زودی سوابق تحصیلی هر یک از شرکت‌کنندگان در آزمون‌ها به سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور ارسال خواهد شد لازم است در روزهای آتی به همین سامانه مراجعه تا نمرات به‌عنوان سوابق تحصیلی به تأیید ذی‌نفع برسد. در صورت مشاهده مغایرت امکان ثبت درخواست رسیدگی در پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش فراهم است. عدم مراجعه برای مشاهده و بررسی سابقه تحصیلی به منزله عدم تأیید سوابق است و پس از آن وزارت آموزش و پرورش هیچ‌گونه اعتراضی در این خصوص را نخواهد پذیرفت.

سلامت به برنامه درسی دانش‌آموزان اضافه می‌شود؛

سلامت به برنامه درسی دانش‌آموزان اضافه می‌شود؛

صادق ستاری‌فرد در افتتاحیه اولین همایش سالیانه دانشجو‌معلمان مراقبین بهداشت مدارس سراسر کشور اظهار کرد: شما مراقب سلامت آینده‌سازان این جامعه هستید، شبکه و تشکیلاتی در دانشگاه بسازید تا هرچه بیشتر و بهتر بتوانید به مردم محروم خدمت کنید. مانند سفیران دانش‌آموزی ما که در این چندسال فعالیت‌های بزرگی داشته‌اند. شما پرچم‌دار سلامت نسل آینده هستید. وی عنوان کرد: برنامه درسی سلامت در حال وارد شدن به برنامه درسی دانش‌آموزان است. همچنین مهارت‌آموزی کمک‌های اولیه باید در مدرسه انجام شود.

اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان

اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان

نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان در یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور اعلام شد. روابط عمومی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان در اطلاعیه شماره 7 اعلام کرد: به اطلاع داوطلبان شرکت‌کننده در یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی که در تاریخ 1402/10/08 برگزار شده است، می رساند داوطلبان می‌بایست برای اطلاع از نتایج و اعلام پذیرفته‌شدگان نهایی به درگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند.

اعزام تیم ملی رباتیک دانش‌آموزی ایران به مسابقات جهانی

اعزام تیم ملی رباتیک دانش‌آموزی ایران به مسابقات جهانی

سرپرست رباتیک دانش‌آموزی کشور در نشست خبری تیم رباتیک دانش‌آموزی ایران گفت: تیم ایران 14 مرداد ماه عازم شهر پکن است تا در مسابقات جهانی رباتیک که با حضور 31 کشور برگزار می‌شود، شرکت کند که سال گذشته نایب‌قهرمان شدیم ومسال با حضور در پنج لیگ مختلف و بهره‌گیری از یک مربی خارجی تلاش دارد موفقیت‌های جدیدی را کسب کند. وی افزود: پرواز رفت ما در 14 مرداد است و مسابقات از 18 مرداد آغاز می‌شود و 23 مرداد نتیجه‌گیری خواهد بود. مسابقات در لیگ‌های رباتیک مسیریاب، خلاقیت، تحلیل داده و... برگزار می‌شوند. احمد سمیعی سرمربی تیم رباتیک دانش‌آموزی گفت: در 5 لیگ در مسابقات جهانی شرکت می‌کنیم.در لیگ جنگجوی هوشمند در دوره قبل رتبه سوم و در لیگ تحلیل داده مقام دوم را کسب کردیم و تلاش داریم در لیگ‌های بیشتری شرکت کنیم.

آزمون تعیین رشته مجدد» برای دانش‌آموزانی که حدنصاب نمره هدایت تحصیلی را نگرفتند.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شیوه‌نامه هدایت تحصیلی، بیان کرد: دانش‌آموزانی که حدنصاب نمره را در برگه هدایت تحصیلی کسب نکرده‌اند و امکان ثبت‌نام در رشته مورد نظر را ندارند، می‌توانند در آزمون‌های تعیین رشته مجدد شرکت کنند. امیر تجلی‌نیا با بیان اینکه محاسبات فرآیند هدایت تحصیلی دانش‌آموزان براساس عملکرد تحصیلی سه ساله آنان در پایه‌های هفتم، هشتم و نهم انجام می‌شود گفت: بر‌اساس جدول حد نصاب ملاک ورود به رشته‌ها و زمینه‌های مختلف، نمرات دانش‌آموزان در دروس مهم آن رشته در پایه‌های هفتم و هشتم و نهم به ترتیب با ضرایب 1-1-3 محاسبه می‌شود.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: