افتتاح 1017 پروژه ورزشی

رده: خبر
زمان:

آیین افتتاح 1017 پروژه ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی و آغاز چهلمین دوره مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای، یادواره شهدای مدارس دخترانه زینبیه و ثارالله میانه برگزار شد.

آیین افتتاح 1017 پروژه ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی

آیین افتتاح 1017 پروژه ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی

آیین افتتاح 1017 پروژه ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی و آغاز چهلمین دوره مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای، یادواره شهدای مدارس دخترانه زینبیه و ثارالله میانه برگزار شد. مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم گفت: در ایام ماه ربیع‌الاول و در اولین روز از گرامی‌داشت هفته تربیت بدنی، از 1017 پروژه ورزشی درون مدرسه‌ای بهره‌بردای خواهیم کرد. این طرح مزین به نام شهید سلیمانی است و چهلمین دوره مسابقات آموزشگاهی را به یاد شهدای دانش‌آموز آغاز کنیم. هدف این مسابقات مشارکت دانش‌آموزان و حضور فعال اولیا و خانواده‌ها است. با عنایت به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بیانیه گام دوم انقلاب و باقی اسناد در اسفندماه سال 1400 فعالیت‌ها آغاز شد و با حمایت مقام عالی وزارت موفق شدیم در سراسر کشور و با مدیریت دکتر ستاری‌فرد قرارداد و تفاهم‌نامه انجام 1017 پروژه را منعقد کنیم و امروز بعد از گذشت 6 ماه در آیین بهره‌برداری آن‌ها حضور داریم. همچنین کریمیان افزود: 70 پروژه درون مدرسه‌ای و تعمیر و تجهیز پنج ورزشگاه اصلی را با اعتبار 21 میلیارد تومان در طرح شهیدسلیمانی برای شهر تهران خواهیم داشت.

یازدهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد

یازدهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در نظر دارد «یازدهمین دوره جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد» را برگزار کند. این جشنواره به منظور شناسایی تولیدکنندگان محتوای الکترونیکی، حمایت از آن‌ها و تأمین بخشی از محتواهای مناسب به منظور انتشار بر بستر رمزینه‌های پاسخ سریع و ایجاد بستری برای نقش‌آفرینی همه ظرفیت‌ها برگزار می‌شود. ارسال دستورالعمل برای مناطق و مدارس استان و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان، برای اطلاع همه معلمان، اساتید، دانشجومعلمان و دانش‌آموزان»؛ «معرفی نماینده تام‌الاختیار استان به منظور هماهنگی با دبیرخانه جشنواره»؛ «معرفی افراد صاحب‌نظر برای همکاری با دبیرخانه جشنواره و داوری آثار» و «اطلاع‌رسانی مناسب و مطلوب به شرکت‌های دانش‌بنیان، مؤسسات علمی و آموزشی، مجموعه‌های دولتی و غیردولتی، انجمن‌های مردم‌نهاد، تشکل‌های مردمی و فعالان عرصه تعلیم و تربیت» از جمله وظایف ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها در این دوره از جشنواره تعریف شده است. دبیرخانه یازدهمین دوره جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد اعلام کرد آخرین مهلت ارسال آثار 15 آذرماه 1401 خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 23 مهرماه به نشانی الکترونیکی یازدهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد مراجعه کنند.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: