امنیت امتحانات نهایی برقرار است؛

رده: خبر
زمان:

امنیت امتحانات نهایی برقرار است

امنیت امتحانات نهایی برقرار است

سیدامین رضوی‌نژاد افزود: امکان انتشار سؤالات قبل از شروع فرایند آزمون امکان‌پذیر نیست، همکاران ما در مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش دقایقی بعد از شروع آزمون اصل سؤالات را در سایت این مجموعه منتشر می‌کنند. کاربران و کانال‌هایی که با موضوع لورفتن سوالات و خرید و فروش سوالات به تشویش اذهان عمومی می‌پردازند را به پلیس فتا معرفی کرده‌ایم و به‌زودی در این زمینه برخوردهای قانونی رخ خواهد داد. دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم از ابتدای خرداد امسال در امتحانات نهایی شرکت کرده‌اند و طبق مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی سوابق تحصیلی دوره متوسطه دوم در پذیرش دانشگاه‌ها تأثیر دارد. یک میلیون و 800 هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند، برای پایه یازدهم و دوازدهم از 11 عنوان درس و برای پایه دهم 12 عنوان درس امتحان نهایی گرفته خواهد شد.

اعزام تیم دانش‌آموزی ایران به المپیاد آسیایی فیزیک 2024 مالزی

اعزام تیم دانش‌آموزی ایران به المپیاد آسیایی فیزیک 2024 مالزی

تیم المپیاد فیزیک جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در المپیاد آسیایی فیزیک 2024 بامداد روز یک‌شنبه 13خردادماه تهران را به مقصد کوالالامپور ترک کردند. بیست‌وچهارمین دوره از این مسابقات به میزبانی ایالت پراک از تاریخ 14 تا 21 خرداد در مالزی برگزار خواهد شد. با توجه به میزبانی ایران در المپیاد جهانی 2024 فیزیک، تیم ایران جهت تقویت روحیه علمی و آمادگی تیم، برای اولین بار با سرپرستی علی‌اصغر شکری عضو کمیته علمی فیزیک در این دوره از مسابقات شرکت کرد‌.

امکان سنجش نوآموزان اتباع تنها با «کد یکتا»

امکان سنجش نوآموزان اتباع تنها با «کد یکتا»

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور با بیان اینکه کودکان اتباع نیز مانند نوآموزان ایرانی برای ثبت‌نام در کلاس اول نیازمند انجام سنجش سلامت هستند، گفت سنجش نوآموزان اتباع صرفا با «کد یکتا» امکان‌پذیر است. به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ حجت‌الله الماسی افزود: در سامانه سیرت، سنجش دانش‌آموزان ایرانی با کد ملی انجام می شود در حالی که برای کودکان اتباع با کد یکتا انجام می‌شود. وی با بیان اینکه اگر این افراد تمام مدارک هویتی نیز داشته باشند اما کد یکتا نداشته باشند امکان ثبت نام و ورود اطلاعات نوآموز تبعه در سامانه آموزش و پرورش وجود ندارد، افزود: افراد می‌توانند کد یکتا را با مراجعه به وزارت کشور و مراکزی که مدارک هویتی ارائه می‌کنند، بگیرند.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: