ایمن‌سازی 100 هزار کلاس درس

رده: خبر
زمان:

ایمن‌سازی 100 هزار کلاس درس

ایمن‌سازی 100 هزار کلاس درس

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از تلاش این سازمان برای ایمن‌سازی 100 هزار کلاس درس خبر داد. حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در مراسمی بیان کرد: با هم‌افزایی بسیار خوب وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور و همراهی سازمان حراست کل کشور، فضای تعاملی ایجاد شده بسیار مثبت است که اثرات آن را در برون‌دادهای مختلف می‌بینیم. معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تمجید رئیس جمهور از اقدامات انجام شده حوزه مدرسه‌سازی در مراسم آغاز سال تحصیلی، گفت: آنچه حاصل شده است و تحویل قریب به 10 هزار کلاس درس بیانگر زحمات همه مجموعه نوسازی مدارس است و نگاه رو به جلو و راهبردهایی که حراست داشته است نیز موجب پیشبرد بهتر کارهاست. رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور خاطرنشان کرد: کار در حوزه مدرسه‌سازی ویژگی‌های خاصی دارد به نحوی که می‌توان گفت اینجا آخر دنیا برای کار و خدمت کردن است. تمام تلاش و دغدغه ما معطوف به این است که 10 هزار پروژه فعال را به ثمر برسانیم و مسأله بیش از 100 هزار کلاس درس ناایمن را حل کنیم.

هدف نهایی در سمپاد، تربیت دانش‌آموزانی اثرگذار

هدف نهایی در سمپاد، تربیت دانش‌آموزانی اثرگذار

معاون سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان هدف نهایی تعلیم و تربیت تمام‌ساحتی در سمپاد را تربیت دانش‌آموزانی اثرگذار دانست. فرهاد فتحی‌نژاد، معاون سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در بازطراحی و تعریف طرح و برنامه تمام‌ساحتی تلاش می‌کند تا رنگین‌کمانی زیبا از انواع فعالیت‌ها در همه ابعاد شخصیتی که می‌تواند باعث رشد روح، روان، شخصیت و تکوین شخصیت دانش‌آموز شود، گام بردارد. فتحی‌نژاد افزود: امروز در سمپاد، هدف صرفاً مباحث علمی و پرداختن به جابجایی مرزهای علم نیست، هر چند این مسائل اولویت بوده و کارسوق‌های مختلف پژوهشی و علمی در حال برگزاری است، اما سیاست‌های سمپاد اخیراً دچار تحول اساسی شده و در حوزه‌های مختلف، به تعبیر فنی در وزارت آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت تمام‌ساحتی ورود کرده است، لذا امسال شاهد برگزاری المپیاد ورزشی، جشنواره هنری و کارسوق‌های مختلف پژوهشی در مدارس سمپاد هستیم و هدف نهایی این است که بتوانیم دانش‌آموزانی مؤثر و اثرگذار تربیت و معرفی کنیم.

‌ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع فاقد مدرک هویتی با «برگه حمایت تحصیلی»

‌ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع فاقد مدرک هویتی با «برگه حمایت تحصیلی»

مدیرکل دفتر آموزش پیش‌دبستانی و دبستان وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع که فاقد مدرک هویتی هستند اطلاعات جدیدی داد. محمدی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع که فاقد مدرک هویتی هستند به چه نحوی بوده است، اظهار کرد: «همه دانش‌آموزانی که فاقد مدرک هویتی هستند می‌توانند با مراجعه به فرمانداری محل سکونت خود برگه حمایت تحصیلی دریافت کنند تا از طریق این برگه در مدرسه ثبت‌نام شوند. تا به این لحظه هر دانش‌آموز فاقد مدرک هویتی، که این برگه را در اختیار داشته است در مدرسه ثبت‌نام شده است و هیچ مشکلی نیز در این رابطه وجود ندارد.»

اعلام نتیجه نهایی آزمون سراسری 1402 تا پایان هفته جاری

اعلام نتیجه نهایی آزمون سراسری 1402 تا پایان هفته جاری

نتایج نهایی آزمون سراسری 1402 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تا پایان هفته دوم مهر ماه یعنب چهارشنبه یا پنجشنبه 12 یا 13 مهر ماه روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد. طبق آخرین پیگیری‌های خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج نهایی آزمون سراسری 1402 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تا پایان هفته دوم مهر ماه روی سایت این سازمان قرار می گیرد و دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از نیمه دوم مهرماه می‌توانند نسبت به نام نویسی دانشجویان جدید اقدام کنند. سال تحصیلی دانشجویان جدیدالورود نیز از هفته سوم مهر آغاز می‌شود. آزمون سراسری سال 1402 بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دو نوبت دی ماه 1401 و تیرماه 1402 برگزار شد.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: