برنامه امتحانات نهایی خرداد 1403

رده: خبر
زمان:
برنامه امتحانات نهایی خرداد 1403

برنامه آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم روزانه، بزرگ‌سال، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلب آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم آموزش متوسطه و متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش نوبت خرداد ماه سال تحصیلی 1403-1402 از سوی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد. آزمون‌های نهایی خرداد از 31 اردیبهشت آغاز می‌شود و تا 29 خرداد ادامه خواهد داشت. در ادامه می‌توانید برنامه امتحانات را بارگیری نمایید.

برنامه امتحان نهایی پایه دهم

برنامه امتحان نهایی پایه یازدهم

برنامه امتحان نهایی پایه دوازدهم

برگزاری آیین اختتامیه پویش مهر ریاست‌جمهوری تیرماه امسال

برگزاری آیین اختتامیه پویش مهر ریاست‌جمهوری تیرماه امسال

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طبق آخرین آمار بیش از 500 هزار دانش‌آموز در پویش مهر ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند، گفت بنای ما این است که انشاءالله در تیرماه امسال آیین اختتامیه پویش مهر ریاست‌جمهوری برگزار شود. حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین پورثانی در گفت‌وگویی درباره پویش مهر ریاست‌جمهوری اظهار کرد: «آموزش و پرورش در راستای تحقق سوال رئیس‌جمهوری یا همان «پویش مهر»، «پویش روایت پیشرفت‌های انقلاب اسلامی» فعالیت‌های بسیار زیادی انجام داد.» وی ادامه داد: «امسال برای اولین بار سایتی مخصوص پویش مهر ریاست‌جمهوری طراحی و ایجاد شد. همچنین امسال برای اولین بار تولیدات ویژه تلویزیونی و فضای اکران شهری ایجاد شد.»

اجرای جدی طرح «شهاب» و افتتاح هنرستان‌های مستقل سمپاد

اجرای جدی طرح «شهاب» و افتتاح هنرستان‌های مستقل سمپاد

‌به گزارش روابط عمومی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، رضامراد صحرایی در دیدار نوروزی با کارکنان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: در آموزش و پرورش رخدادهای بزرگی در سال 1402 اتفاق افتاده است از جمله آن‌ها می‌توان به تصویب برنامه هفتم توسعه اشاره کرد. وی افزود: یکپارچه‌سازی الکترونیک که در وزارت آموزش و پرورش انجام شده است در دولت رتبه اول را کسب و همچنین کارهای بزرگی در حوزه تربیت اجتماعی در طول سال گذشته رخ داده است. صحرایی افزود: آموزش و پرورش همچنین در سال 1402 نشان داد که هیچ بحرانی ناهی تحول نیست. وزیر آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت‌های سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: این هویتی که در سمپاد و مدارس استعدادهای درخشان وجود دارد ویژگی مهم آن است و باید تسری پیدا کند. وی به موضوع شهاب اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های مهم ملی و فراگیر باید برنامه ملی شهاب باشد و در سال جدید به طور جد به این موضوع پرداخته شود.

ارسال بیش از هزار اثر به دبیرخانه کارینو

ارسال بیش از هزار اثر به دبیرخانه کارینو

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی، حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در تشریح این خبر گفت: تاکنون بیش از هزار طرح و ایده و تجربه موفق از حدود 600 کانون فرهنگی تربیتی سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره کارینو ارسال شده است. وی افزود: با توجه به شروع جشنواره از اسفند‌ماه 1402 و ارسال شیوه‌نامه به تمامی استان‌ها، از روز یکشنبه 1402/12/13 اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به‌عنوان دبیرخانه چهارمین جشنواره "‌کارینو" رسما شروع به‌کار کرد و در این بخش از جشنواره که ویژه مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی در بستر شاد طراحی شده است، مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی از طریق درگاه خدمات فرهنگیان می‌توانستند آثار خود را برای شرکت در جشنواره به دبیرخانه جشنواره کارینو ارسال کنند.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: