برگزاری رویداد ملی آموزش زبان خارجی

رده: خبر
زمان:

برگزاری رویداد ملی آموزش زبان خارجی

معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فرآیند ثبت نام شرکت کنندگان رویداد ملی آموزش زبان خارجی از تیر ماه به صورت سامانه‌ای آغاز می‌شود و علاقه مندان می‌توانند در این رویداد ملی شرکت نمایند. احمد محمودزاده با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از نظرات کارشناسان و نخبگان در حوزه آموزش زبان خارجی، اظهار کرد: این رویداد ملی در سه محور مقالات علمی و تجارب پژوهشی، محتوای آموزشی و آثار تصویری با محوریت روایت پیشرفت، برنامه‌ریزی شده است که انشاالله بتوانیم با دریافت آثار ارزشمند از سراسر کشور به اهداف در نظر گرفته شده نزدیک شویم. وی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد ملی می‌توانند آثار خود را پایان شهریور ماه در سامانه بارگزاری کنند. درنظر داشته باشید علاوه بر مدرسان و زبان آموزان، اساتید دانشگاه، پژوهشگران و... نیز می‌توانند در این رویداد متناسب با بخش‌های مختلف شرکت کنند. داوری آثار ارسالی جهت شرکت در رویداد ملی زبان در مهرماه انجام می‌گیرد و آثار برگزیده ضمن انتشار در قالب کتاب در نمایشگاه کشوری در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

اعضای تیم‌های المپیادی ایران اعزامی به مسابقات جهانی مشخص شدند؛

سیدرضا حسینی رئیس باشگاه دانش‌پژوهان جوان در راستای اجرای اهداف کلان سند تحول بنادین آموزش و پرورش و به استناد ماده 3 اساسنامه باشگاه دانش‌پژوهان جوان مصوب جلسه 858 مورخ 24/12/1400 شورای عالی انقلاب فرهنگی، مطابق بخشنامه شماره 380/104 مورخ 13/9/1401 پس از برگزاری دوره آموزشی، آزمون های تئوری و عملی (دوره طلای کشوری) در سال 1402، اعلام نمرات به دانش‌پژوهان و بررسی اعتراضات براساس نتایج به دست آمده از آزمون های علمی فوق، اعضای تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در مسابقات جهانی 2024 را به شرح زیر اعلام کرد.

اعضای تیم ملی المپیاد ریاضی

اعضای تیم ملی المپیاد ریاضی

اعضای تیم ملی المپیاد ریاضی جمهوری اسلامی ایران، اعزامی به شصت و پنجمین المپیاد جهانی 2024 انگلیس

اعضای تیم ملی المپیاد کامپیوتر

اعضای تیم ملی المپیاد کامپیوتر

اعضای تیم ملی المپیاد کامپیوتر جمهوری اسلامی ایران، اعزامی به سی و ششمین المپیاد جهانی 2024 مصر

اعضای تیم ملی المپیاد زیست‌شناسی

اعضای تیم ملی المپیاد زیست‌شناسی

اعضای تیم ملی المپیاد زیست‌شناسی جمهوری اسلامی ایران، اعزامی به سی و پنجمین المپیاد جهانی 2024 قزاقستان

اعضای تیم ملی المپیاد شیمی

اعضای تیم ملی المپیاد شیمی

اعضای تیم ملی المپیاد شیمی جمهوری اسلامی ایران؛ اعزامی به پنجاه و ششمین المپیاد جهانی 2024 عربستان سعودی

اعضای تیم ملی المپیاد علوم زمین

اعضای تیم ملی المپیاد علوم زمین

اعضای تیم ملی المپیاد علوم زمین جمهوری اسلامی ایران؛ اعزامی به هفدهمین المپیاد جهانی 2024 چین

اعضای تیم ملی المپیاد جغرافیا

اعضای تیم ملی المپیاد جغرافیا

اعضای تیم ملی المپیاد جغرافیا جمهوری اسلامی ایران؛ اعزامی به بیستمین المپیاد جهانی 2024 ایرلند

تاثیر معدل در کنکور قطعی است و لغو نمی‌شود؛

حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در جلسه شورای ستاد علم و فناوری یکی از بحث‌های مهمی که مطرح شد مربوط به آئین نامه داخلی ستاد بود که نهایی شد و به تصویب رسید و طبیعتاً در شورای عالی انقلاب فرهنگی باید تصویب نهایی شود. وی افزود: این مصوبه شورا، یک مصوبه کاملاً تمدنی است. هم جلوی دست و پای این مافیایی که در این زمینه دنبال ثروت اندوزی بودند گرفتند و از طرفی هم که خیلی مهم است دانش آموزان با تاکید بر کتب درسی و استفاده از معلمان، درس‌ها را دنبال می‌کنند و می‌گذرانند. دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بنابراین مصوبه تغییر پیدا نخواهد کرد و مصوبه، مصوبه‌ای قطعی است و امسال هم به عنوان دومین سال با دقت و درایت، وزارت آموزش و پرورش دارد مصوبه را اجرا می‌کند. وی گفت: بنابراین خانواده‌ها دلهره نداشته باشند این مصوبه را مصوبه قطعی بدانند که سال‌های آینده هم اجرا خواهد شد و اینکه دخالت معدل نمرات لغو شود، این حتماً اتفاق نمی‌افتد و اصل مصوبه تغییر پیدا نخواهد کرد

تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان تا 18 خرداد

تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان تا 18 خرداد

رئیس دانشگاه فرهنگیان از تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان تا پایان وقت روز جمعه 18 خرداد خبر داد. رجبعلی برزوئی با اعلام این خبر گفت: با مساعدت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور و به‌منظور رفاه حال علاقه‌مندان شغل شریف معلمی و بنا بر تقاضای بسیار متقاضیان تحصیل در دانشگاه فرهنگیان مهلت انتخاب رشته این دانشگاه تمدید شد. وی در ادامه تصریح کرد: بر این اساس داوطلبان می‌توانند تا پایان روز جمعه 1403/03/18 پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم سال 1403، با مراجعه به درگاه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، با توجه به رشته محل‌های اعلام شده در دفترچه، نسبت به انتخاب رشته‌محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: