بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

رده: مقاله
زمان:

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی، یک برنامه سر‌گرم‌کننده و آموزشی است که به خوبی نیازهای کاربران را برطرف می‌کند. ما در این مطلب از وبلاگ علوی، بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان را معرفی می‌کنیم. بیشتر نوجوانان و کودکان برای یادگیری زبان انگلیسی به کلاس زبان می‌روند؛ ولی اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی هم یکی از بهترین و سرگرم‌کننده‌ترین منابع آموزش زبان انگلیسی هستند. این اپلیکیشن‌ها با بازی، تصویر، فیلم، داستان و آهنگ زبان انگلیسی را به نوجوانان و کودکان یاد می‌دهند؛ بنابراین، به جای این‌که وقتتان را صرف شبکه‌های اجتماعی کنید، می‌توانید در این اپلیکیشن‌ها وقت بگذرانید و زبان انگلیسی‌تان را تقویت کنید.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان و کودکان

نوجوانان مدرسه‌ای برای یادگیری زبان انگلیسی امکانات متنوعی دارند. آن‌ها می‌توانند علاوه‌بر شرکت در کلاس‌های آموزش زبان علوی در بخش فراآموزش، از اپلیکیشن آموزش زبان برای نوجوانان هم استفاده کنند. موارد زیر تعدادی از این اپلیکیشن‌ها هستند.

اپلیکیشن دولینگو

اپلیکیشن دولینگو

می‌توان گفت که دولینگو بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان است و با روش‌هایی سرگرم‌کننده زبان انگلیسی را تدریس می‌کند. نوجوانان برای استفاده از این برنامه باید درس‌ها را به طور مرحله‌ای انجام دهند و کلمه‌های جدید را یاد بگیرند. داستان و روند یادگیری از ویژگی‌های جذاب دولینگو هستند.در دولینگو بیشتر درس‌ها به صورت رایگان ارائه می‌شوند. این اپلیکیشن، از زبان‌های دیگر هم پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین علاوه‌بر زبان انگلیسی می‌توانید زبان‌های دیگری مثل فرانسه و آلمانی را هم با آن یاد بگیرید. دنبال‌کردن بقیه زبان‌آموزها و دوستان، تنظیم مدت‌زمان یادگیری روزانه و یادآوری برای یادگیری از ویژگی‌های خوب این اپلیکیشن است.

اپلیکیشن زیروپن (Xeropan)

اپلیکیشن زیروپن (Xeropan)

اپلیکیشن زیروپن هم مثل دولینگو معروف است و نوجوانان می‌توانند از آن استفاده کنند. این اپلیکیشن داستان جالبی دارد. دنیای این اپلیکیشن در سال 2175 می‌گذرد و مردم زمین به دلیل برخورد یک شهاب‌سنگ، نمی‌توانند با هم ارتباط برقرار کنند. پروفسور مکس، شخصیت اصلی برنامه هم یک ماشین زمان می‌سازد و با آن به گذشته برمی‌گردد تا دنیا را با یادگیری زبان نجات بدهد. زبان‌آموزها با استفاده از اپلیکیشن زیروپن می‌توانند زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و آلمانی را یاد بگیرند. مراحل یادگیری زبان انگلیسی در برنامه به‌طور روزانه است و مهارت‌های صحبت‌کردن، تلفظ، گرامر و کلمات را تقویت می‌کند.

اپلیکیشن فان انگلیش (Fun English)

اپلیکیشن فان انگلیش (Fun English)

این اپلیکیشن برای کودکان 3 تا 10 سال طراحی شده است و می‌توانید آن را روی گوشی‌های اندروید و آیفون دانلود کنید. برنامه فان انگلیش با بیش از 5000000 دانلود در گوگل پلی جزو گروه بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی قرار می‌گیرد. دانش‌آموزهای دبستانی می‌توانند با استفاده فان انگلیش بیش از 300 کلمه و عبارت انگلیسی را یاد بگیرند و مهارت شنیداری، درک مطلب و خواندن انگلیسی را تقویت کنند.

اپلیکیشن English for kids: Learn and Play

اپلیکیشن English for kids: Learn and Play

این اپلیکیشن مخصوص کودکان 5 تا 10 سال است و در دسته‌ی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی بدون اینترنت قرار می‌گیرد. همچنین دانش‌آموزهای مقطع ششم و هفتم هم می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. برنامه‌ی آموزشی Learn and Play از 30 درس تشکیل شده است و به زبان‌آموزها 250 کلمه‌ی جدید یاد می‌دهد. کودکان با استفاده از این برنامه آموزشی چگونگی تشکیل کلمه‌های ترکیبی و عبارت‌ها را هم یاد می‌گیرند.

اپلیکیشن نصرت

اپلیکیشن نصرت

اپلیکیشن آموزش زبان نصرت با سیستم فونیکس طراحی شده است و بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان است. برنامه نصرت نسخه‌ی آیفون ندارد و روی گوشی‌های اندروید نصب می‌شود. کودکان 6 تا 12 سال با استفاده از اپلیکیشن نصرت می‌توانند با تصویر و فیلم، زبان انگلیسی را یاد بگیرند.

اپلیکیشن زبان‌شناس

اپلیکیشن زبان‌شناس

این اپلیکیشن برای نوجوان‌ها مناسب است و از انواع منابع و درس‌های زبان انگلیسی تشکیل شده است. برای شروع استفاده از این برنامه باید اشتراک ماهیانه یا سالیانه تهیه کنید. هزینه‌ی اشتراک و استفاده از زبان‌شناس بسیار پایین است و با صرف هزینه‌ی کم می‌توانید به دریایی از منابع زبان انگلیسی دسترسی پیدا کنید. اگر دوست دارید با استفاده از فیلم‌ها و انیمیشن‌های نوجوانانه زبان انگلیسی را یاد بگیرید، زبان‌شناس بهترین انتخاب است.

اپلیکیشن و نرم‌افزار رزتا استون

اپلیکیشن و نرم‌افزار رزتا استون

رزتا استون بهترین نرم‌افزار آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته است و آموزش زبان را به‌طور طبیعی انجام می‌دهد. با استفاده از برنامه رزتا استون، کلمه‌ها و جمله‌ها را می‌شنوید و آن‌ها را با تصاویر و موقعیت‌های مختلف استفاده می‌کنید.

اپلیکیشن لرنیت

اپلیکیشن لرنیت

لرنیت یکی از برنامه‌های ایرانی آموزش زبان است و به شما اجازه می‌دهد که در هر مکان و زمانی به یادگیری انگلیسی بپردازید. این اپلیکیشن برای دانش‌آموزهای دبیرستانی مناسب است و درس‌ها را طبق سطوح مبتدی تا پیشرفته ارائه می‌دهد. لرنیت روی گوشی‌های اندروید نصب می‌شود و نسخه‌ی آیفون ندارد. در شروع استفاده از اپلیکیشن، می‌توانید به‌طور رایگان از چهار درس ابتدایی سطح مقدماتی استفاده کنید. با مطالعه درس‌ها، موارد غیررایگان هم به اپلیکیشن اضافه می‌شوند و شما با خرید اشتراک می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

اپلیکیشن ممرایز (Memrise)

اپلیکیشن ممرایز (Memrise)

این اپلیکیشن نوعی نرم افزار آموزش زبان انگلیسی رایگان است و دوره‌های آموزشی زیادی دارد. ممرایز در یادگیری لغت‌های زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند. وقتی با استفاده از ممرایز لغت‌ها را یاد می‌گیرید، تلفظ و کاربرد آن‌ها را هم متوجه می‌شوید؛ چون این اپلیکیشن از ویدیوهای کوتاه در درس‌ها استفاده می‌کند. علاوه‌بر انگلیسی، دوره‌های فرانسه و اسپانیایی هم در ممرایز وجود دارند. بیشتر ویژگی‌های اپلیکیشن رایگان است؛ ولی برای دست‌یابی به تمام موارد باید اشتراک بخرید. اپلیکیشن ممرایز در گوشی‌های اندروید و آیفون نصب می‌شود.

نرم‌افزار وردآپ (Wordup)

نرم‌افزار وردآپ (Wordup)

با نرم‌افزار وردآپ دیگر به جعبه لایتنر احتیاج ندارید؛ چون این اپلیکیشن در درس‌های متنوع، لغت‌ها را یاد می‌دهد و می‌پرسد. در این اپلیکیشن رایگان تمام لغت‌ها براساس کاربردشان دسته‌بندی شده‌اند و آن‌ها را با توجه به کاربردشان در دنیای واقعی یاد می‌گیرید. وردآپ از شما تعیین سطح هم می‌گیرد و سطح لغت شما را می‌سنجد. بعد از نصب نرم‌افزار، کافی است مدت‌زمان روزانه را مشخص کرده و یادگیری را شروع کنید. وردآپ روی گوشی‌های اندروید و آیفون و همین‌طور ویندوز نصب می‌شود.

اپلیکیشن وکبیولاری (Vocabulary)

اپلیکیشن وکبیولاری (Vocabulary)

این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه‌ها و سایت‌های آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان است و حتی معلم‌ها هم از آن برای تدریس مطالب کلاس استفاده می‌کنند. در وکبیولاری با استفاده از بازی و جمع‌کردن امتیاز، لغت‌های انگلیسی را یاد می‌گیرید. این نرم‌افزار از یک دیکشنری هوشمند هم استفاده می‌کند و کاربرد کلمه‌ها را در عبارت‌ها و جمله‌ها نشان می‌دهد.

جمع‌بندی

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی، در این مقاله معرفی شده است. برنامه‌های ذکرشده در این مطلب برای نوجوانان و کودکان طراحی شده‌اند. با توجه به نظرات معلم‌های زبان انگلیسی، بهترین نرم‌افزار آموزش زبان انگلیسی رایگان، دولینگو است. اگر بخواهیم درباره بهترین نرم‌افزار آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته اشاره کنیم، اپلیکیشن زبان‌شناس گزینه مناسبی است. شما با کدام یک از این اپلیکیشن‌ها کار کرده‌اید؟ لطفاً نظراتتان را با سایر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: