بهترین گجت‌های 2022 برای نوجوانان

رده: مقاله
زمان:

همه ما ابزارها و گجت های خاص و جدید را دوست داریم، آن‌ها زندگی را برای ما راحت‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کرده‌اند. درس خواندن، تحقیق کردن، گفتگو و ارتباط برقرار کردن با دیگران و حتی تفریح کردن هم با این ابزارها ساده‌تر و لذتبخش‌تر شده اند. این روزها دیگر لازم نیست برای درس خواندن کتاب و دفتر داشته باشیم یا مجبور باشیم مسیری را طی کنیم تا به کلاس برسیم یا در لحظات شاد و منحصر به فردمان آرزو کنیم کاش دوربین عکاسی داشتیم زیرا با وجود گجت‌ها همه چیز دسترس‌پذیر شده‌اند. ما قصد داریم در این مطلب بهترین گجت های 2022 برای نوجوانان را به شما معرفی کنیم پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

لپ‌تاپ

لپ‌تاپ

یک لپ‌تاپ می‌تواند کاربردی‌ترین وسیله برای شما باشد و می‌توانید با یک لپ‌تاپ کارهای زیادی انجام دهید. از شرکت در کلاس‌های آنلاین گرفته تا ارتباط با دوستان و بازی‌های کامپیوتری، همه با داشتن یک لپ‌تاپ در دسترس شماست. لپ‌تاپ قابل حمل است و هرجایی می‌توانید با خود ببرید و به‌راحتی شارژ می‌شود. اما در کنار این مزایا داشتن لپ‌تاپ معایبی هم دارد مثلاً : قیمت بالایی دارد و استفاده طولانی مدت از آن مشکلاتی برای چشم و ستون فقرات ایجاد می‌کند.

تبلت طراحی برای مبتدیان هنر دیجیتال

تبلت طراحی برای مبتدیان هنر دیجیتال

اغلب هنرمندان در زمانی که هنوز بسیار جوان هستند، عشق خود را به این حوزه نشان می‌دهند. این یک واقعیت است که هر چه زودتر در زندگی شروع به استفاده از یک ابزار خاص کنید، سریع‌تر بر آن تسلط خواهید داشت. علاوه بر این، تحقیقات ثابت کرده‌اند که مغز ما در جوانی بهتر می‌آموزد. این به آن معناست که نوجوانانی که از تبلت‌های نقاشی استفاده می‌کنند، نسبت به همسالان خود که به رسانه‌های سنتی پای‌بند هستند، شانس بیشتری برای تسلط بر دنیای دیجیتال دارند. یکی از راه‌های مناسب برای هماهنگی دست و چشم در هنر دیجیتال استفاده از تبلت طراحی در دوران نوجوانی است. امروزه، در کشور ما نیز، انواع تبلت‌های طراحی با کاربری‌های مختلف وجود دارند که شما متناسب با بودجه و کاربری‌های مدنظرتان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

هدفون‌های بی‌سیم

هدفون‌های بی‌سیم

نوجوانان در مقایسه با سایر افراد، مراحل زندگی، تمایلات، سرگرمی‌ها و علایق منحصر به فردی دارند. آنها از گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم، پخش ویدیو و بازی حتی در حین راه رفتن لذت می‌برند. همچنین از آنجایی که کلاس‌ها و دوره‌های زیادی به شکل مجازی و آنلاین برگزار می‌شوند، استفاده از هدفون به یک ضرورت تبدیل شده‌است. یکی از بهترین گجت های 2022 برای نوجوانان هدفون‌های بی‌سیم است. امروزه، هدفون‌های بی‌سیم در طیف گسترده‌ای از اشکال، اندازه‌ها و قیمت‌ها در دسترس اند. قیمت، نام تجاری و کیفیت صدا از عواملی هستند که باید در خرید یک هدفون بی‌سیم در نظر بگیرید. این واقعیت که هدفون‌های بی‌سیم نیازی به سیم و رابط ندارند، یک مزیت عالی است. شما در هر حال و مشغول هر کاری که باشید، سیم هدفون برایتان محدودیتی ایجاد نخواهد کرد. اما هدفون‌های بی‌سیم معایبی هم دارند. به طور مثال: هدفون‌های بی‌سیم انتقال صدای ضعیف‌تری نسبت به هدفون‌های سیمی دارند و لازم است دائم شارژ شوند.

چاپ‌گر عکس

چاپ‌گر عکس

از بهترین و پرکاربردترین گجت های 2022، چاپ‌گرهای فوری و بی‌سیم عکس هستند. با توجه به اینکه اکثر جوانان و نوجوانان برای گرفتن عکس و انداختن سلفی به دوربین گوشی‌های خود متکی‌اند، یک چاپ‌گر عکس به آنها امکان می‌دهد تمام عکس‌هایشان را چاپ کنند. برندهای مختلف با قیمت‌های متفاوت از این چاپ‌گرها در دسترس هستند که شما با توجه به نیاز و بودجه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

دوربین‌های چاپ عکس فوری

دوربین‌های چاپ عکس فوری

دوربین‌های چاپ عکس فوری تمام حس و حال و نوستالژی یک دوربین پولاروید قدیمی دهه هفتاد یا هشتاد را با خود دارند. حتی با توانایی گرفتن عکس‌های عالی و با کیفیت بالا با گوشی‌های موبایل و اشتراک‌گذاری آن‌ها، باز هم داشتن یک دوربین پولاروید خالی از لطف نیست. شما فقط کافی است دکمه کوچک روی این دوربین‌ها را بفشارید و در لحظه عکس چاپ‌شده خود را ببینید. این دوربین دارای یک قاب، لنز فیلتر چهار رنگ، آلبوم عکس کوچک و موارد دیگر است. با این حال، همه دوربین‌های فوری موجود در بازار از نظر کیفیت یکسان نیستند و قیمت‌های متفاوتی هم دارند. فوجی فیلم، پولاروید و کُداک، از برندهای دوربین چاپ عکس فوری هستند.

ساعت هوشمند

ساعت هوشمند

یکی دیگر از بهترین گجت های 2022 برای نوجوانان، ساعت‌های هوشمند است. نوجوانان همیشه عاشق گجت‌های پیشرفته‌اند و دوست دارند از آخرین فناوری استفاده کنند. شما هم حتماً می‌خواهید ساعتی کاملاً کاربردی و در عین حال شیک داشته باشید که فقط زمان را به شما اطلاع ندهد و امکاناتی مانند: ردیاب GPS، ردیاب سلامت، تقویم، رابط رسانه‌های اجتماعی و ... را هم در اختیارتان قرار دهد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل

اسپیکر بلوتوث قابل حمل

زندگی با موسیقی خیلی بهتر است. کودکان و مخصوصاً نوجوانان عاشق پخش موسیقی و شنیدن آن هستند. بلندگوی بلوتوثی قابل حمل، یکی دیگر از بهترین گجت های 2022 برای نوجوانان است که به آنها اجازه می‌دهد در هر جایی که هستند موسیقی بشنوند. شما در خانه، ساحل و یا حتی هنگام شنا در استخر هم می‌توانید از آنها استفاده کنید. از این بلندگوهای وایرلس و بلوتوثی می‌توانید ساعت‌ها استفاده کنید زیرا معمولاً تا 12 ساعت شارژ دارند.

پاور بانک

پاور بانک

یکی دیگر از کارآمدترین و بهترین گجت ها برای نوجوانان، شارژر همراه است. تعجب آور نیست که یک نوجوان تمام روز و شب را صرف خالی کردن باتری گوشی خود کند. داشتن یک پاوربانک می‌تواند خیال شما را برای شارژ گوشی راحت کند. شارژرهای قابل حمل در اشکال و اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند. پاوربانک‌ها عموماً باتری‌های لیتیوم یونی یا لیتیوم پلیمری قابل شارژ هستند که برای تامین انرژی دستگاه‌های الکترونیکی استفاده می‌شوند. اگرچه به طور کلی آن‌ها ایمن هستند، اما در صورت خرابی می‌توانند آتش بگیرند یا باعث سوختگی گوشی موبایلتان شوند.

میکروفون با قابلیت اتصال به پورت USB

میکروفون با قابلیت اتصال به پورت USB

بسیاری از نوجوانان دوست دارند کانال یوتیوب داشته باشند، پادکست تولید کنند و یا اینکه هنگام تماس ویدیویی صدای واضح‌تری داشته باشند. این میکروفون‌ها صدای شما را شفاف و واضح ضبط می‌کنند، صدای پس‌زمینه را بهتر مدیریت می‌کنند و کیفیت محتوای صوتی را تا حد زیادی افزایش می‌دهند. این نوع میکروفون‌ها، دارای خروجی USB اند و مستقیماً به هر رایانه یا لپ‌تاپی که دارای پورت USB است متصل می‌شوند. آنها بدون در نظر گرفتن نوع رایانه‌ای که استفاده می‌کنید، کیفیت خروجی صدا را اصلاح می‌کنند. البته لازم به ذکر است که اکثر میکروفون‌های USB برای ضبط پادکست ساخته شده‌اند. بنابراین، اگر به دنبال یک میکروفون برای ایجاد محتوای صوتی برای چیزی غیر از پادکست هستید، ممکن است یک میکروفون USB انتخاب خوبی برای شما نباشد.

میکروسکوپ دیجیتال

میکروسکوپ دیجیتال

کودکان و نوجوانان همیشه تشنه اطلاعات هستند و می‌خواهند کشف کنند و از دنیای اطراف خود بیشتر بدانند. پیشرفت علم به آنها اجازه می‌دهد که دنیای اطراف خود را بهتر و بیشتر بشناسند. میکروسکوپ دیجیتال یک وسیله سرگرم کننده است که می‌تواند شناخت جهان را برای شما ساده‌تر و جذاب‌تر کند. امروزه انواع گوناگونی از میکروسکوپ برای کودکان و نوجوانان در بازار وجود دارد.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم 10 مورد از بهترین گجت های 2022 برای نوجوانان را به صورت مختصر به شما معرفی کنیم. این گجت های کاربردی می‌توانند برای شما بسیار جذاب و سرگرم کننده باشند گرچه گاهی مشکلاتی را هم برای سلامتی‌تان ایجاد می‌کنند. کارکردن زیاد با لپ‌تاپ و تبلت به چشم و ستون فقرات شما آسیب می‌زند و استفاده زیاد از هدفون و اسپیکر با صدای بلند برای شنوایی شما مضر است. گاهی قیمت‌های بالای این تجهیزات نیز از معایب آنها به حساب می‌آید زیرا برخی نوجوانان برای داشتن هر کدام از این گجت های جذاب والدین خود را گرفتار هزینه‌های سنگین می‌کنند. اما در کل، این گجت های کاربردی در زندگی امروز نوجوانان پر استفاده هستند و آنان را با دنیای مدرن بیرون ارتباط می‌دهند و به همین دلیل داشتن و استفاده از آنها برای نوجوانان اهمیت دارد. اما خوب است که شما نوجوانان استفاده صحیح و به اندازه از این گجت ها را هم بدانید تا آسیبی به سلامتی خود وارد نکنید. به نظر شما بهترین گجت برای نوجوانان چیست؟ شما کدام را انتخاب می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: