تخفیف کتب کانون پرورش فکری کودک و نوجوان

رده: خبر
زمان:

تخفیف کتاب‌های کانون پرورش فکری به مناسبت اعیاد شعبانیه

تخفیف کتاب‌های کانون پرورش فکری به مناسبت اعیاد شعبانیه

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت اعیاد شعبانیه، کتاب‌های خود را با تخفیف 20 درصدی در پایگاه دیجی‌کانون عرضه می‌کند؛ تخفیف این محصولات از روز یک‌شنبه 23 بهمن آغاز شده است و تا روز 14 اسفند 1401 ادامه دارد. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب‌های متنوعی را با موضوع‌های داستان، شعر، هنر، فلسفه، روان‌شناسی، تاریخ، جغرافیا، علوم، دین، آموزشی، طنز و سرگرمی و... منتشر می‌کند. این کتاب‌ها براساس رده‌بندی برای گروه‌های سنی نوباوه (بالای 4 سال)، نوخوان (بالای 7 سال)، نونهال (بالای 9 سال)، نونگاه (بالای 12 سال) و نوجوان (بالای 15 سال) مناسب است. علاقه‌مندان به خرید کتاب از تارنمای دیجی کانون می‌توانند به نشانی دیجی کانون مراجعه کنند.

غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی مناطق 1 تا 5 تهران چهارشنبه 26 بهمن؛

غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی مناطق 1 تا 5 تهران چهارشنبه 26 بهمن؛

اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: مدارس ابتدایی مناطق 1 تا 5 شهر تهران در روز چهارشنبه 26 بهمن 1401، غیرحضوری شد. بنا بر اعلام اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با تداوم بارش برف و لغزندگی معابر، تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، لواسانات و رودبار قصران امروز چهارشنبه 26 بهمن، 1401 غیرحضوری است. همچنین مدارس ابتدایی مناطق 1 تا 5 شهر تهران امروز غیرحضوری است. براین اساس آموزش از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد دنبال خواهد شد.

سهم 40 تا 60 درصدی سوابق تحصیلی در کنکور 3 سال آینده؛

سهم 40 تا 60 درصدی سوابق تحصیلی در کنکور 3 سال آینده؛

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در کنکور سال آینده صرفا 40 درصد سابقه تحصیلی فقط در پایه دوازدهم لحاظ می شود، در سال 1403 سهم سوابق تحصیلی 50 درصد از پایه دوازدهم و یازدهم خواهد بود و از کنکور 1404 میزان 60 درصد سابقه تحصیلی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم لحاظ و سهم کنکور 40 درصد می‌شود. آن وقت این موضوع به عدالت آموزشی نزدیک‌تر شده و باید توجه دانش‌آموزان به کتاب درسی باشد و می‌تواند به کیفیت بخشی به نظام تعلیم و تربیت و عدالت آموزشی بیشتر کمک کند.

برگزاری کلاس‌های مثل چرتکه از نظر آموزش و پرورش

برگزاری کلاس‌های مثل چرتکه از نظر آموزش و پرورش

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره برگزاری کلاس‌هایی خارج از برنامه درسی برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی نظیر آموزش ریاضیات با چرتکه توضیحاتی ارائه داد و گفت که نمی‌توان برای تمام این دوره‌ها دستور کلی در رد یا تایید آنها صادر کرد. معصومه نجفی پازوکی در پاسخ به این پرسش که برخی مدارس و والدین اقدام به برگزاری و یا ثبت نام در کلاس‌هایی چون چرتکه برای آموزش ریاضیات برای فرزندان اول دبستانی می‌کنند، آیا چنین دوره‌هایی از سوی آموزش و پرورش تایید می‌شوند و تداخلی با روش تدریس کتاب درسی ندارند؟ اظهار کرد: نمی‌شود یک دستور کلی صادر کرد که تمام دوره‌های آموزشی که اضافه بر موضوعات درسی هستند فایده‌ای ندارند و باید کلا آنها را کنار بگذاریم یا اینکه بخواهیم همگی را تایید کنیم. وی افزود: این موضوع را باید بسته به کیفیت آن دوره، اهدافی که دارد و شرایط استعدادی دانش‌آموز بررسی کرد.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: