امضای تفاهم‌نامه‌ی همکاری مدارس غیر دولتی و دانشگاه پیام نور

رده: خبر
زمان:
امضای تفاهم‌نامه‌ی همکاری مدارس غیر دولتی و دانشگاه پیام نور

همکاری مدارس غیر دولتی و دانشگاه پیام نور

رییس دانشگاه پیام نور، محمدرضا زمانی در رابطه با همکاری مدارس غیر دولتی و دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور با چهار هزار عضو علمی، 500 مرکز در داخل کشور و 40 مرکز بین‌المللی، توانسته است، خدمات قابل قبول و مطلوبی به دانشجویان ارائه دهد. وی با اشاره به نقش حساس آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت افراد جامعه بیان کرد: آموزش و پرورش یکی از نهادهای مهم کشور محسوب می‌شود. دانشگاه پیام نور با توجه به برخورداری از گستره‌ی ملی و بین‌المللی، می‌تواند در کنار آموزش و پرورش قرار بگیرد تا هر دو بتوانند از ظرفیت‌های یکدیگر نهایت استفاده را ببرند.

زیرساخت‌های الکترونیکی دانشگاه پیام نور

زمانی با اشاره به ویژگی‌ها و امکانات دانشگاه پیام نور افزود: این دانشگاه از زیرساخت‌های الکترونیکی خوبی برخوردار می‌باشد و علاوه بر تولید محتوای مطلوبی که دارد، آزمون‌های الکترونیکی را با دقت و امنیت بالایی در هر ترم برگزار می‌کند.

اعلام آمادگی دانشگاه پیام نور

رییس دانشگاه پیام نور، ضمن اعلام آمادگی دانشگاه پیام نور برای در اختیار گذاشتن امکانات این دانشگاه به دانش‌آموزان و کارمندان گفت: دانشگاه پیام نور از آن همه است. دانش آموزان آینده‌سازان کشور هستند و با حضورشان در دانشگاه پیام نور و استفاده از تجهیزات این دانشگاه، گامی موثر در جهت افزایش دانش خود برداشته و هم‌چنین می‌توانند با به دست آوردن انگیزه، برای ارتقا و اعتلای بیشتر کشورمان اهتمام ورزند.

قدردانی مجتبی زینی‌وند از دانشگاه پیام نور

مجتبی زینی‌وند رییس سازمان مدارس غیر دولتی، با تشکر و قدردانی از همکاری دانشگاه پیام نور گفت: 1750 مدرسه در حوزه‌ی مدیریت آموزش از راه دور وجود دارد که انعقاد تفاهم‌نامه‌ی همکاری مدارس غیر دولتی و دانشگاه پیام نور، برای حل مشکلات دانش‌آموزان محروم از تحصیل در بخش استفاده از فناوری‌های نوین آموزشی، بسیار تاثیرگذار خواهد بود. وی در ادامه به ارزش والای معلمان اشاره کرد و گفت: معلمان به عنوان الگوی امین در تعلیم و تربیت و از موثرترین عناصر در تحقق اهداف سازمان آموزش و پرورش هستند و در خصوص توان‌مندسازی و تقویت شایستگی‌های حرفه‌ای معلمان، به خصوص معلمان مدارس غیر دولتی، برنامه‌ریزی‌هایی انجام گرفته است.

نیاز به کمک آموزش و پرورش

زینی‌وند درباره‌ی تفاهم‌نامه‌ی همکاری مدارس غیر دولتی و دانشگاه پیام نور اظهار داشت: آموزش و پرورش نهاد گسترده و وسیعی است که برای دست یافتن به اهداف نظام تعلیم و تربیتی، نیاز به کمک و مشارکت‌های دیگر دارد. در حقیقت امضای تفاهم‌نامه‌ی همکاری مدارس غیر دولتی و دانشگاه پیام نور باعث از بین رفتن عدم همبستگی میان آموزش و پرورش و آموزش عالی می‌شود و به دنبال آن می‌توان به اهداف عالی نظام آموزشی دست پیدا کرد.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: