توزیع کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

رده: خبر
زمان:

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی‌

الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در گفت‌وگوی خبری با بیان اینکه 240 هزار نفر تاکنون در آزمون استعدادهای درخشان ثبت نام کردند، گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا تاریخ 31 خرداد همه تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون در نظر گرفته شده باشد. همچنین وی گفت: کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی از شنبه 26 خرداد قابل دریافت است. آزمون ورود به پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان روز پنج‌شنبه 31 خرداد ساعت 10:30 صبح و آزمون ورود به پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی روز جمعه 1 تیر ساعت 8 صبح برگزار خواهد شد. توجه داشته باشید، دانش‌آموزانی که کارت ورود به جلسه آن‌ها فاقد عکس بود، لازم است با همراه داشتن کارت و یک قطعه عکس به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کرده تا مدرسه نسبت به الصاق عکس و درج مهر مدرسه بر روی عکس اقدام کنند.

سامانه ثبت درخواست مجوز کودکستان از عید قربان تا عید غدیر فعال می‌شود؛

سامانه ثبت درخواست مجوز کودکستان از عید قربان تا عید غدیر فعال می‌شود؛

مجتبی همتی‌فر، رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک، در گردهمایی اعضای شورای معاونان وزارت و مدیران کل آموزش و پرورش کشور به بیان نکاتی درخصوص آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها پرداخت. وی با اشاره به اهمیت حوزه پیش‌دبستانی و تاثیر مستقیم آن بر کیفیت مدارس، بیان کرد: طبق سند تحول بنیادین، این حوزه باید به صورت غیردولتی اداره شود. با توجه به ضعیف بودن زیست‌بوم این حوزه، ما نیازمند حمایت و کمک هستیم. همتی‌فر به مجوزهای جدید اشاره کرد و گفت: مجوزها را در نیمه دوم سال قبل باز کردیم و 60 هزار درخواست ثبت شده داریم. موقتاً سامانه را غیر فعال کرده بودیم تا تکلیف این‌ها روشن شود، اما بین عید قربان و غدیر سامانه باز خواهد شد تا درخواست‌های جدید ثبت شوند.

انجام معاینات دهان و دندان، شرط ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه‌های چهارم، هفتم و دهم

انجام معاینات دهان و دندان، شرط ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه‌های چهارم، هفتم و دهم

اعظم گودرزی مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: پیرو توافقات به عمل آمده بین مجموعه وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی علاوه بر پایش و غربالگری جسمانی دانش‌آموزان پایه 4، 7 و 10 به عنوان شرط پیش ثبت‌نام در مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاینات دهان و دندان نیز به‌عنوان شرط لازم ثبت نام دانش‌آموزان پایه‌های مذکور به ادارات کل ابلاغ شد. مدیرکل سلامت و تندرستی با اشاره به آمارها تاکید کرد: در حال حاضر شاخص DMFT (بهداشت دهان و دندان) دانش‌آموزان 12ساله ایرانی براساس آخرین پیمایش ملی وزارت بهداشت 1.84 است، یعنی به‌طور میانگین هر دانش‌آموز 12ساله تقریبا 2 دندان دائم پوسیده/ ازدست داده به دلیل پوسیدگی یا ترمیم شده به دلیل پوسیدگی دارد که با این طرح امیدواریم با سیاست‌گزاری‌های کاربردی شاهد ارتقای سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان عزیزمان باشیم.

آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی دبیری از سه‌شنبه

آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی دبیری از سه‌شنبه

‌کارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز روز گذشته (26 خردادماه 1403) در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و متقاضیان در صورتی که بر اساس نتیجه کارنامه آزمون، جز معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش (بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری، معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرآیند سنجش و ارزیابی تکمیلی) وزارت آموزش و پرورش باشند، موظفند برای اقدامات بعدی، از روز سه‌شنبه 29 خردادماه و حداکثر تا دوم تیرماه امسال با مراجعه به درگاه مربوطه، بخش گزینش و استخدام (کارا)، نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرایند مذکور و تکمیل اطلاعات کاربرگ‌های مورد درخواست، با رعایت مفاد دفترچه آزمون و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: