ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتب درسی

رده: خبر
زمان:

اعلام جزئیات ثبت‌نام کتب درسی سال تحصیلی آینده

اعلام جزئیات ثبت‌نام کتب درسی سال تحصیلی آینده

ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی 1403-1402 برای تمام پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی به جز پایه‌های ورودی از 27 فروردین سال جاری آغاز می‌شود. ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی 1403-1402 دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و کتاب های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان و همچنین کتاب‌های درسی دانش‌آموزان استثنایی از چند روز آینده آغاز می‌شود. برای گروه میان‌پایه (پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) از 27 فروردین تا 26 خردادماه فرصت ثبت سفارش وجود دارد و برای پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز از پنج تیر تا 10 شهریور ماه انجام می‌شود. ثبت‌سفارش کتب درسی به صورت اینترنتی و از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی انجام می‌پذیرد.

نحوه دریافت «کد سابقه تحصیلی» و ثبت نام برای ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره

نحوه دریافت «کد سابقه تحصیلی» و ثبت نام برای ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش و مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کردند که متقاضیان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری (کنکور) سال 1402، از تاریخ 14 فروردین 1402 می‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات وزارت آموزش و پرورش، کد سابقه تحصیلی را دریافت کنند. در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع متقاضیان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 می‌رساند؛ برای ثبت‌نام آزمون سراسری، در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور، داشتن کد سابقه تحصیلی (کد 19 رقمی) الزامی است، لذا متقاضیان می‌توانند از تاریخ 14 فروردین 1402 با مراجعه به درگاه خدمات وزارت آموزش و پرورش کد مذکور را به شرح زیر دریافت کنند:

بررسی اعتراضات رتبه‌بندی معلمان از 19 فروردین

بررسی اعتراضات رتبه‌بندی معلمان از 19 فروردین

کار کارگروه‌های تخصصی بررسی اعتراضات رتبه‌بندی از 19 فروردین در ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور آغاز خواهد شد و به اعتراضات معلمان در این حوزه رسیدگی خواهد کرد. به منظور رسیدگی و پاسخگویی به اعتراضات رتبه‌بندی، چهار کارگروه تخصصی در ادارات آموزش و پرورش استان و مناطق با عناوین آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه، پرورشی، تربیت بدنی و پشتیبانی شکل گرفته و فعالیت خود را بر اساس دستورالعمل شروع خواهند کرد. به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، همکارانی که در درگاه خدمات وزارت آموزش و پرورش به فرآیند رتبه‌بندی خود ثبت اعتراض کرده یا خواهند کرد، رسیدگی به اعتراضات آنان صرفاً در بستر سامانه خواهد بود و کارگروه‌های تخصصی در مناطق و نواحی نسبت به بررسی مدارک و مستندات بارگذاری شده اصلاحی، اقدام و در صورت لزوم از همکاران معترض دعوت به عمل آورده و مدارک آنان را مورد بررسی و بازبینی مجدد قرار خواهند داد و نتیجه نهایی این اقدامات از طریق سامانه به همکاران معترض ابلاغ خواهد شد.

هیچ فرقی بین دو نوبت اول و دوم کنکور وجود ندارد؛

هیچ فرقی بین دو نوبت اول و دوم کنکور وجود ندارد؛

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه هیچ فرقی بین نوبت اول و دوم کنکور سراسری وجود ندارد و این آزمون‌ها به صورت مستقل برگزار می‌شوند، گفت: در صورت شرکت داوطلبان در هر دو نوبت آزمون، حداکثر نمره برای آنان لحاظ می‌شود. دکتر عبدالرسول پورعباس با بیان اینکه آزمون سراسری بر مبنای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دو نوبت برگزار می‌شود، گفت: ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری مجازی پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از روز سه‌شنبه 15 فروردین تا روز دوشنبه 21 فروردین ماه سال جاری از طریق درگاه سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌شود. معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه شرایط و ضوابط و نحوه ثبت نام آزمون سراسری متعاقبا اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: نوبت اول آزمون سراسری سال 1402، دی ماه سال گذشته برگزار شد و آزمون نوبت دوم صبح و بعدازظهر 14 و 15 تیرماه سال 1402 برگزار می‌شود.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: