ثبت سفارش کتب درسی به تعویق افتاد

رده: خبر
زمان:

اعلام به تعویق افتادن ثبت سفارش کتاب‌های درسی

اعلام به تعویق افتادن ثبت سفارش کتاب‌های درسی

قرار بود ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده از روز سه‌شنبه 28 فروردین آغاز شود. اما اعلام شده است که این زمان به تعویق افتاده است. ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی 2 (استثنایی)، اول 2 (استثنایی)، اول 3 (استثنایی) و اول تکمیلی(استثنایی) قرار بود از سه‌شنبه 28 فروردین آغاز شود. اما در حال حاضر ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاده است و در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شده که تاریخ ثبت سفارش متعاقباً اعلام خواهدشد.

امکان استفاده از تک‌ماده برای 4 درس امتحانات نهایی

امکان استفاده از تک‌ماده برای 4 درس امتحانات نهایی

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از امکان استفاده از تک ماده برای 4 درس امتحانات نهایی خبر داد. محمود امانی طهرانی، درباره امکان استفاده تک ماده در امتحانات نهایی دانش‌آموزان گفت: در گذشته اعلام شد که دانش‌آموزان در 2 درس با امتحانات نهایی و 2 درس با امتحانات غیرنهایی می‌توانند از تک ماده استفاده کنند. اما وی به مصوبه کنکوری شورای عالی درباره تاثیر مستقیم امتحانات نهایی در کنکور سراسری اشاره کرد و افزود: پس از مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی و برگزاری امتحانات نهایی در سه سال دوره متوسطه دوم، استفاده از تک ماده برای 4 درس امتحانات نهایی ممکن شد. طبق تک ماده؛ اگر دانش‌آموزی حداکثر در چهار عنوان درسی نمره 7 و بیشتر کسب کند و معدل کل وی نیز حداقل 10 باشد، فارغ التحصیل شناخته می‌شود.

اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی به‌عنوان معلم جذب دانشگاه فرهنگیان خواهند شد.

اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی به‌عنوان معلم جذب دانشگاه فرهنگیان خواهند شد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از اخذ مجوز جذب 100 دانش‌آموز قهرمان ورزشی در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و خطاب به اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی گفت من این قول را به شما می‌دهم اگر با دست پُر و مقام قهرمانی برگردید به‌عنوان یک معلم استخدام و وارد دانشگاه فرهنگیان شوید. ما 100 سهمیه گرفته‌ایم و 12 سهمیه مختص اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی است. نشست صمیمی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات دانش‌آموزان جهان - صربستان 2024 بعدازظهر روز سه‌شنبه 28 فروردین ماه در محل این معاونت برگزار شد.

میزبانی المپیاد جهانی فیزیک برای اولین بار در ایران

میزبانی المپیاد جهانی فیزیک برای اولین بار در ایران

رئیس باشگاه دانش‌پژوهان جوان از برگزاری رویداد المپیاد جهانی فیزیک به میزبانی کشور ایران و در شهر اصفهان خبر داد. سیدرضا حسینی در گفت‌وگوی خبری از برگزاری المپیاد جهانی فیزیک به میزبانی ایران برای اولین بار خبر داد و گفت: «ایران امسال میزبان المپیاد جهانی فیزیک است. برای اینکه دانش‌آموزان ایرانی یک تجربه بین‌المللی جدید کسب کنند، امسال برای اولین بار ما در مسابقات آسیایی فیزیک که یک مسابقه بسیار مطرح دنیا در زمینه فیزیک است، شرکت می‌کنیم. دهم تا چهاردهم خرداد گروه ایران به این مسابقات اعزام می‌شود.» وی از اعزام تیم المپیاد ریاضی کشورمان برای یک اردوی دو هفته‌ای به کشور چین خبر داد و گفت: «بعد از این مسابقات، اعزام تیم ریاضی را به مسابقات جهانی ریاضی در کشور انگلستان خواهیم داشت.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: