جشنواره سخنوران آرمانی برگزار می‌شود

رده: خبر
زمان:

جشنواره سخنوران آرمانی، با هدف تبلور استعدادهای دانش آموزان و آینده‌سازان کشور، هم‌زمان با چهلمین سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای نیل به آرمان‌های فرهنگی و پژوهشی کشور، از تاریخ شنبه 27 بهمن تا جمعه 3 اسفندماه؛ در تالار فرهنگ وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

جشنواره سخنوران آرمانی برگزار می‌شود

ایده‌ها ارزش گفتن دارند

رویداد سخنوران آرمانی با پشتیبانی اداره‌ی کل آموزش و پرورش استان تهران و با شعار «ایده‌ها ارزش گفتن دارند» در تالار فرهنگ وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌گردد. جشنواره سخنوران آرمانی فرصت مناسبی است برای بالا بردن سطح اعتماد به نفس دانش آموزان، کشف استعدادها و افزایش بازده علمی و فرهنگی آنان، که در قالب یک سخنرانی قانون‌مند و جذاب ارائه می‌شود و در پایان جشنواره، به افراد برگزیده، جوایز نفیسی اهدا می‌گردد. رویداد سخنوران آرمانی با محوریت ایده‌پردازی علمی و سخنرانی برگزار می‌شود و دانش آموزانی که در این جشنواره حضور پیدا می‌کنند، با توجه به علاقه‌مندی‌های علمی و ایده‌پردازی‌های خود برای آینده‌ی ایران؛ دسته‌بندی می‌شوند. به همین دلیل، شعار جشنواره سخنوران آرمانی در چهلمین سال شکوفایی انقلاب اسلامی، «ایران آرمانی» انتخاب شده است.

جزئیات جشنواره سخنوران آرمانی

محسن توسلی دبیر اجرایی جشنواره سخنوران آرمانی، درباره‌ی جزئیات این رویداد گفت: رویداد سخوران آرمانی در قالب یک مسابقه برگزار می‌شود. دانش آموزان باید در روزهای برگزاری این جشنواره، بر روی سن بیایند و سخنرانی ایراد کنند. هر دانش آموز باید موضوع سخنرانی‌اش را از طریق سایت موسسه اعلام کند. هر دانش آموز با توجه به موضوعی که اعلام کرده، حدود 5 دقیقه وقت دارد تا در حضور 3 داور سخنرانی کند. ملاک داوران سخنوران آرمانی، ایده‌های جدید و نحوه‌ی ایراد سخنرانی هر شرکت‌کننده می‌باشد.

برگزاری کارگاهی با حضور نیما کرمی

توسلی اظهار داشت: به منظور رعایت عدالت و رسیدن شرکت‌کنندگان به سطح مطلوب برای ایراد سخنرانی، هم‌چنین برای افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان شرکت‌کننده در جشنواره سخنوران آرمانی، در تاریخ 4 بهمن، کارگاهی با حضور نیما کرمی یکی از مجریان کشور، برگزار شد و در این کارگاه، دانش آموزان شرکت‌کننده در این رویداد، با اصول سخنرانی و فن بیان و اجرای صحنه آشنا شدند.

شرکت همه‌ی اقشار جامعه در جشنواره سخنوران آرمانی

در طی برنامه‌ریزی‌های موسسه‌ی پژوهشی و فرهنگی آرمان، برای برگزاری جشنواره سخنوران آرمانی؛ و به منظور ایجاد عدالت اجتماعی و شرکت دانش آموزان از همه‌ی اقشار جامعه، مذاکراتی با ارگان‌های مختلف انجام گرفت. در طی این مذاکرات، موسسه‌ی پژوهشی و فرهنگی آرمان موفق شد نظر مثبت مجموعه‌ی مدارس صبح رویش (کودکان کار) را برای شرکت دانش آموزان در جشنواره سخنوران آرمانی به صورت بورسیه، جلب کند.

غرفه‌ی انجمن اوتیسم

انجمن اوتیسم نیز، حمایت همه جانبه‌ی خود را برای برگزاری جشنواره سخنوران آرمانی اعلام کرده است و در طی برگزاری جشنواره‌ی سخنوران آرمانی، غرفه‌ای را برپا می‌کند که در آن قصد دارد به آگاه‌سازی شرکت‌کنندگان و دعوت‌شدگان محترم این جشنواره درباره‌ی بیماری اوتیسم، بپردازد. جشنواره سخنوران آرمانی از شنبه 27 بهمن 1397 برگزار می‌گردد و تا جمعه 3 اسفند 1397 ادامه دارد. این رویداد در تالار فرهنگ آموزش و پرورش استان تهران برگزار می‌شود و در پایان جشنواره، به برگزیدگان جوایر نفسی اهدا می‌گردد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به سایت ACRinst.com مراجعه کنند.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: