خداحافظی با دروس عمومی در کنکور

رده: خبر
زمان:

مهم‌ترین تغییراتی که در کنکور سراسری داشته‌ایم این است که از سال بعد، سهم سوابق تحصیلی افزایش یافته و به 40 درصد می‌رسد و سهم دروس عمومی قرار نیست حذف شود و این دروس همچنان در سوابق تحصیلی از اهمیت بالایی برخوردارند.

خداحافظی با دروس عمومی در کنکور سراسری!

خداحافظی با دروس عمومی در کنکور سراسری!

دکتر «محسن زارعی» رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: مهم‌ترین تغییراتی که در کنکور سراسری داشته‌ایم این است که از سال بعد، سهم سوابق تحصیلی افزایش یافته و به 40 درصد می‌رسد. همچنین کنکور سراسری دو بار در سال برگزار خواهد شد و نتایج آن نیز برای دو سال معتبر است. زارعی با بیان اینکه دروس عمومی از کنکور سراسری حذف می‌شود خاطرنشان کرد: سهم دروس عمومی قرار نیست حذف شود و این دروس همچنان در سوابق تحصیلی از اهمیت بالایی برخوردارند.

آغاز توزیع کتاب‌های درسی در مدارس

آغاز توزیع کتاب‌های درسی در مدارس

حجت‌الاسلام والمسلمین «علی لطیفی» رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اظهار داشت: ما برای امسال تا این لحظه 149 میلیون و 500 هزار جلد کتاب درسی سفارش دادیم که همه این کتاب‌ها آماده است. دانش‌آموزان توجه داشته باشند که توزیع کتب درسی از مناطق به مدارس از 10 شهریور شروع شده و همچنان ادامه دارد. وی افزود: تا حالا 92 درصد دانش‌آموزان سفارش کتاب‌های خود را ثبت کرده‌اند. باقی افراد نیز هرچه سریع‌تر اقدام کنند تا کتاب‌های درسی زودتر به دست دانش‌آموزان عزیز برسد.

این شما و این سوابق تحصیلی رتبه‌های برتر کنکور!

این شما و این سوابق تحصیلی رتبه‌های برتر کنکور!

دکتر «محسن زارعی» رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، با بیان اینکه قرار است سهم مناطق محروم در کنکور با تأثیر قطعی معدل بیشتر شود گفت: امسال رتبه‌های 1 تا 10 کنکور هیچکدام در امتحانات نهایی نمره‌ی 20 نداشتند و حتی در برخی دروس که تأثیری در کنکور ندارند، نمره‌ی متوسط کسب کرده‌اند!

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: