1401/07/22
1401/07/20
ریاضی سوم
درخشی، سحر
صفحات 12 و13 کتاب کار چک شد.
صفحات 15 تا 18 کتاب کار انجام شود.
علوم سوم
درخشی، سحر
کاردرکلاس 1 و 2 درس 1 انجام شد.
درس 1 کتاب کار به خوبی مطالعه شود.
(جهت پرسش کلاسی)
تمرین های درس 1 کتاب کار انجام شود.
فارسی سوم
درخشی، سحر
بیدپا انجام شد.
قرآن سوم
درخشی، سحر
مبحث اذان و اقامه پرسش شد.
مبحث اذان و اقامه تمرین شود.
مهارت اجتماعی
صادقی، مهتا
با سلام و احترام
کلاس امروز اشنایی با اتیکت ( اموزش نحوه ی معرفی کردن خود به دیگران همراه با توپ ، پاور پوینت ، معرفی مستر اتیکت ، پخش فیلم )
با سلام و احترام
دانش آموزان دو رفتار صحیح و ناصحیح را همراه با yes yes yes و no no no یادداشت کنند.
1401/07/19
ریاضی سوم
درخشی، سحر
مبحث الگو مرور شد.
صفحات 10 و 11 کتاب کار ریاضی چک شد.
صفحات 12 و 13 کتاب کار ریاضی انجام شود.
فارسی سوم
درخشی، سحر
قسمت درست و نادرست و درک مطلب درس 2 انجام شد.
ادامه ی رونویسی درس 2 در دفتر مشق یادداشت شود.
واژه های درس 2 فارسی به خوبی مطالعه شود.
واژه های ( هم معنی و متضاد) درس 1 و 2 فارسی پرسیده خواهد شد.
مطالعات اجتماعی سوم
درخشی، سحر
درس 1 اجتماعی مرور شد.
درس 2 اجتماعی تدریس شد.
رایانه
آزادبخش، روجا
آموزش اجزای اسلاید و نماهای موجود در پاورپوینت
1401/07/18
ریاضی سوم
درخشی، سحر
تمرین های ماشین ورودی و خروجی در دفتر انجام شد.
تمرین های صفحه ی 10 و 11 کتاب کار ریاضی انجام شود.
علوم سوم
درخشی، سحر
درس 1 کتاب کار علوم به طور کامل انجام شد.
فارسی سوم
درخشی، سحر
روان خوانی و هم معنی واژه های درس 2 تدریس شد.
روان خوانی و هم معنی واژه های به خوبی مطالعه شود.
رونویسی درس 2 فارسی ( تا جایی که مشخص شده، تو چطور؟!) یادداشت شود.
هدیههای آسمان سوم
درخشی، سحر
درس 2 ( غروب یک روز بهاری ) تدریس شد.
1401/07/17
ریاضی سوم
درخشی، سحر
ادامه ی مبحث ماشین ورودی _خروجی تدریس شد.
کاردرکلاس و تمرین های صفحات 14 و 15 انجام شد.
علوم سوم
درخشی، سحر
درس 1 علوم کتاب کار تا جایی که تدریس شده به خوبی مطالعه شود.
فارسی سوم
درخشی، سحر
تمرین های درس 1 نگارش چک شد.
قرآن سوم
درخشی، سحر
مبحث اذان و اقامه وسوره ی حمد تمرین شد.
مبحث اذان و اقامه وسوره ی حمد حفظ شود.
هنر سوم
پور سیاح، مریم
ادامه نقاشی پرنده و رنگ آمیزی با رنگ گواش آموزش داده شد.
سواد مالی
نادری، نرگس
-پخش کارتون در زمینه پول توجیبی، و پرسش و پاسخ در ارتباط با نحوه عملکرد شخصیت کارتونی، و مصداق آن در هر یک از دانش آموزان
-خواندن از روی درس و اظهار نظر در مورد عملکرد برنا
-نوشتن فعالیت کلاسی بر روی تخته با استفاده از کاغذ های چاپ شده از اقلام فعالیت.
-خواندن یک به یک حالت های مربوطه
-پرسش از دانش آموزان در مورد انتخاب یک حالت بهتر
-تصاویر مربوط به اقلام فعالیت کلاسی دوم بر روی کاغذ چاپی روی تخته چسبانده می شود.
- از دانش آموازن می خواهیم با توجه به پول توجیبی به مبلغ 50 هزار تومان برای روزهای هفته خود خرید انجام دهند.
-اقلام روی تخته و در روز مربوطه نوشته می شود.
-با جمع اقلام و مقدار پول باقی مانده از دانش آموزان سوال می شود تصمیمات مناسبی گرفتیم یا خیر؟
-در نهایت معلم دید دانش آموزان را به سمت انتخاب مناسب با توجه به مبلغ پول توجیبی سوق می دهد
گوش دادن به فایل صوتی اولین پول توجیبی من توسط دانش آموز و نتیجه گیری در صورت دسترسی2-انجام تکلیف بارگذاری شده3- انجام تکلیف جلسه گذشته( پول شور های عراق، ترکیه، و چین) برای هفته آینده آخرین مهلت