1401/08/03
ریاضی سوم
درخشی، سحر
صفحات 32 و 31 ریاضی کار چک شد.
فصل یک ریاضی مرور و رفع اشکال شد.
فارسی سوم
درخشی، سحر
هم معنی واژه های درس 3 فارسی تدریس شد.
درک مطلب درس 3 فارسی تدریس شد.
رونویسی صفحات 30 و 31 در دفتر مشق یادداشت شود.
روان خوانی درس 1 و 2 فارسی تمرین شود.
مطالعات اجتماعی سوم
درخشی، سحر
درس 4 اجتماعی تدریس شد.
رایانه
آزادبخش، روجا
آموزش انتخاب قالب تقسیم بندی اسلاید و انتخاب الگوی آماده
1401/08/02
ریاضی سوم
درخشی، سحر
تمرین های دفتر ریاضی انجام شود.
علوم سوم
درخشی، سحر
درس 1 و 2 پرسیده شد.
درس 2 علوم آموزش و پرورش به طور کامل تدریس شد.
فارسی سوم
درخشی، سحر
هم معنی واژه های درس 1 و 2 پرسیده شد.
روان خوانی درس 3 تدریس شد.
روان خوانی و هم معنی واژه های درس 1و 2 به خوبی مطالعه و تمرین شود.
نگارش سوم
درخشی، سحر
درس 2 انجام شد.
هدیههای آسمان سوم
درخشی، سحر
درس 1 تا 3 پرسیده شد.
1401/08/01
ریاضی سوم
درخشی، سحر
بخشی از تمرین های کتاب کار چک شد.
علوم سوم
درخشی، سحر
درس 2 علوم کار به خوبی مطالعه شود.
فارسی سوم
درخشی، سحر
هم معنی واژه های درس 1 و 2 به طور کامل مطالعه شود.
نگارش سوم
درخشی، سحر
درس 2 نگارش به طور کامل انجام شود.
هدیههای آسمان سوم
درخشی، سحر
درس 1 ،2و 3 هدیه به خوبی مطالعه شود.
هنر سوم
پور سیاح، مریم
با سلام.
در کلاس نقاشی شکل کارتونی روی سنگ یا مقوا آموزش داده شد.
سواد مالی
نادری، نرگس
-معلم در بدو ورود به کلاس یک دفتر خاطرات را نشان دانش آموزان می دهد.
- علت خاص بودن این دفتر ( هدیه مشارکتی فرزندان) برای دانش آموزان بیان می گردد.
-در ابتدا کلیپ آموزشی برای دانش آموزان پخش می شود.
-نظر دانش آموزان در رابطه با فیلم و محتوای آن پرسیده می شود.
-خرید مشارکتی برای دانش آموزان توضیح داده می شود، و سوال می گردد که کدام قسمت از فیلم یک استفاده مشارکتی را نشان می داد؟
-کار درست از نظر آنها پرسیده می شود.
-کدامیک از دانش آموزان اقدامی مانند فیلم انجام داده اند.
- از روی درس توسط دانش آموزان خوانده می شود.
-فعالیت کلاسی با پرسش و پاسخ از سمت دانش آموزان حل می گردد.
-یک خرید فرضی گروهی برای دانش آموزان به کمک کاغذ های چاپی تعدادی از کالاها و با دادن پول به این گروه ها از آن ها خواسته می شود بهترین خرید مشارکتی خود را با توجه به پول خود انجام دهند. ( تنها توسط یک گروه از دانش آموزان انجام شد.)