فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: ارکیده 1

ریاضی سوم

مدرس: درخشی، سحر
تکلیف: ضرب 2 و 3 تمرین شود.

علوم سوم

مدرس: درخشی، سحر
تکلیف: درس 1،2،3و 6 علوم کار و علوم آموزش و پرورش به خوبی مطالعه شود.

فارسی سوم

مدرس: درخشی، سحر
فعالیت: آزمون پرلز انجام شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز صفحه ی 26، با هدف آشنایی با مبحث کسر تدریس شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: باسلام امروز کار کلاسی مبحث آشنایی با فرهنگ ها در کلاس انجام شد .

ریاضی سوم

مدرس: درخشی، سحر
فعالیت: تمرین های صفحه 53 و 54 ریاضی آموزش و پرورش انجام شد.
تکلیف: تمرین های صفحات 75 تا 77 ریاضی کار انجام شود. ضرب 2 و 3 به خوبی تمرین شود.

فارسی سوم

مدرس: درخشی، سحر
تکلیف: درس 1 تا 3 فارسی کار و فارسی آموزش و پرورش ( جعبه کلمات، واژه آموزی ،بخوان و بدان ، روان خوانی) به خوبی مطالعه شود.

سواد مالی

مدرس: صفایی، الهام
فعالیت: درس دستگاه کارتخوان داده شد تمرین حل شد کارتون دیدیم
تکلیف: لینک مسابقه سواد مالی محور هنری - اکوراویژ | آکادمی سواد مالی | آموزش سواد مالی https://ecoravizh.com/%d9%85%d8%ad%d9%88%d8%b1-%d9%87%d9%86%d8%b1%db%8c/

رایانه

مدرس: فلاحی، یاسمن
فعالیت: ساخت پروژه دلخواه با استفاده از مباحثی آموزش داده شده است: اضاف و کم کردن اسلاید ها، اضافه کردن شماره صفحه،استفاده از قالب های آماده برای اسلاید ها، تغییر رنگ صفحه به چندین حالت مختلف، اضافه کردن شکلک آماده یا تصویر به اسلاید ، اعمال افکت بر تصویر، حذف بکگراند تصویر، اضافه کردن تکست باکس، رسم نمودار و اعمال تغییرات دلخواه بر آن،اعمال افکت دلخواه و تغییر رنگ به صورت تک رنگ و چند رنگ برای شکل های هندسی

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیم خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ *کدگذاری(سرعتی) مهارت حرکتی جابه جای،دستکاری 1)تقویت حافظه 2)موقعیت مکانی 3)سرعت دویدن 4(سرعت عمل

هنر سوم

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: نقاشی روی فیبر کشیده شد و رنگامیزی گردید

ورزش سوم

مدرس: امینی، سارا
فعالیت: گرم کردن هماهنگی عصب و عضله غلطاندن توپ به صورت رفت و برگشت در یک مسیر مستقیم

زیبانویسی

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: صفحه 24 و 25 کتاب خطاط شو نوشته شد

ریاضی سوم

مدرس: درخشی، سحر
فعالیت: مبحث تساوی کسر تدریس شد. تمرین های صفحه 52 ریاضی آموزش و پرورش انجام شد. کاربرد پرگار تدریس شد و تمرین های صفحه 50 و 51 کامل شد. بخشی از مبحث ضرب تدریس شد.
تکلیف: تمرین های صفحه 53 ریاضی آموزش و پرورش انجام شود. ضرب 2 ( جهت پرسش کلاسی ) به طور کامل حفظ شود. فردا پرگار همراه دانش آموزان عزیزم باشد.

علوم سوم

مدرس: درخشی، سحر
فعالیت: بخشی از درس 6 علوم کار تدریس شد.

فارسی سوم

مدرس: درخشی، سحر
تکلیف: رونویسی درس 7 فارسی به طور کامل با رعایت علائم نگارشی یادداشت شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز صفحه ی 25، با هدف آشنایی با equal parts and unequal parts ، تدریس شد.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما ضمن مرور آچمزی و قانون قلعه رفتن و بررسی مجدد شرایط قلعه رفتن ،آموزش ایده آل های سفید را داشتیم. همانطور که اطلاع دارید این یک بازیدانتزاعی است ،یعنی هرگز در بازی اتفاق نمی افتد که فقط یک حریف بازی کرده و دیگری تماشاگر باشد ،اما من خواستم که عزیزانمان بتوانند یک الگوی اولیه در بازی داشته باشند یعنی ببینند بدون در نظر گرفتن حریف آیا طرح و برنامه ای برای بازی خودشان دارند؟ اینکار مثل داشتن یک چراغ راهنما در شرایط مختلف است.ما در بازی 3 برنامه داریم 1_ گرفتن مرکز 2_ گسترش دادن مهره ها 3_ امنیت شاه من تمامی موارد بالا را بطور کامل توضیح داده و مثال زدم .در مورد ایده آل ها نیز هریک از بچه ها باید طی جلسات آینده بطور جداگانه روی تابلوی نمایش آنرا بازگو نمایند. ممنون از توجه شما. لطفا عزیزانمان در منزل بازی کرده و تمرین حل نمایند. ممنون

ریاضی سوم

مدرس: درخشی، سحر
فعالیت: تمرین های صفحات 68 و 69 ریاضی کار انجام شد.
تکلیف: تمامی تمرین های کتاب ریاضی آموزش و پرورش تا صفحه 51 و تمرین های کتاب ریاضی کار تا صفحه 69 کامل شود.

علوم سوم

مدرس: درخشی، سحر
تکلیف: تمرین های کتاب کار علوم تا درس 5 (تا اخر صفحه 53 )کامل شود.

فارسی سوم

مدرس: درخشی، سحر
تکلیف: درس 7 فارسی کار به طور کامل انجام شود. جعبه کلمات درس 1 تا 7 فارسی کار جهت پرسش کلاسی به خوبی مطالعه شود.

نگارش سوم

مدرس: درخشی، سحر
تکلیف: تمرین های نگارش تا درس 7(تا اخر صفحه 46 )کامل شود.

رایانه

مدرس: فلاحی، یاسمن
فعالیت: جمع بندی مباحث رسم نمودار و رسم اشکال هندسی همچنین طراحی و دیزاین آن ها جمع بندی مباحث جلسات گذشته
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: