1401/08/07
ریاضی سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
مثال صفحه 26 کتاب ریاضی در کلاس انجام شد.
علوم سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
تدریس درس 4 کتاب کار کامل شد.
تکلیف:
تمرینات صفحه 42 و 43 کتاب کار کامل شود.
تمرینات صفحه 44 و 45 کتاب کار انجام شود.
نگارش سوم
مدرس:
درغ، ژاله
تکلیف:
صفحات 20, 23 و 24 کتاب نگارش انجام شود.
املا سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
املای درس سوم گفته شد.
کلمات هم معنی, مخالف و هم خانواده درس 1 و 2 و هم معنی کلمات درس سه در انتهای املا پرسیده شد.
ورزش سوم
مدرس:
پایمرد طهرابند، معصومه
فعالیت:
با عرض سلام و ادب خدمت اولیا عزیز
امروز مراسم آغاز المپیاد درون مدرسه ای رو با دختران عزیزمان جشن گرفتیم.
تکلیف:
یادآوری کتونی ورزشی تمیز و لباس ورزشی
زیبانویسی
مدرس:
حجازی، هانیه سادات
فعالیت:
آموزش حروف دال و (ر) کوتاه و (ر)کشیده با نقاشی پرنده و شمشیر و... با اتصالات و ترکیبات صفحه 8 و9 و10و11و12و13کتاب خوشنویسی
تکلیف:
صفحه 8 و 9 و10تا سه شنبه آینده تاریخ 10 آبان کامل شود.صفحه 11و12و13 چهارشنبه آینده 11آبان سر کلاس خوشنویسی تا چهارشنبه بعدش تمرین شود.
1401/08/04
ریاضی سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
نمودار درختی (عدد سازی) تدریس و یک مثال در کلاس حل شد.
تکلیف:
فصل اول از روی کتاب درسی و کتاب کار مرور شود و اشکالات به منظور رفع اشکال فصل اول برای شنبه علامت زده شود.
کاربرگ شماره 5 (تمام دروس) انجام شود.
علوم سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
فصل دوم تمام شد.
فصل سوم از روی کتاب کار تا صفحه 37 تدریس شد.
تکلیف:
فصل دوم و سوم کتاب کار علوم (تا صفحه 37) خوانده شود.
فارسی سوم
مدرس:
درغ، ژاله
تکلیف:
کلمات درس اول تا سوم خوانده شود.
اشتباهات املایی نوشته شود.
دفتر املا امضا شود.
دانش آموزان برای املای شنبه آماده باشند.
قرآن سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
صفحه 19 تا 24 تدریس و تمرین شد.
تکلیف:
روخوانی صفحات 19 تا 24 تمرین شود.
1401/08/03
ریاضی سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
فصل اول کتاب کار ریاضی چک و حل شد.
بخشی از تمرینات دیروز دفتر ریاضی چک و رفع اشکال شد.
فارسی سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
روخوانی درس سوم تدریس شد.
کلمات مهم معنایی مشخص شد.
درست و نادرست و درک مطلب انجام شد.
تکلیف:
رونویسی صفحات 30 و 31 کتاب فارسی انجام شود.
معنی کلمات مشخص شده از انتهای کتاب فارسی پیدا شده و نوشته و خوانده شود.
مطالعات اجتماعی سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
درس چهارم به طور کامل تدریس شد.
رایانه
مدرس:
آزادبخش، روجا
فعالیت:
آموزش انتخاب قالب تقسیم بندی اسلاید و انتخاب الگوی آماده
1401/08/02
ریاضی سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
قسمتی از کتاب کار رفع اشکال شد.
تکلیف:
5 تمرین نوشته شده در دفتر انجام شود.
علوم سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
قسمتی از درس دوم کتاب علوم در کلاس خوانده و انجام شد.
فارسی سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
کتاب کار فارسی درس دوم کامل شد.
جعبه کلمات درس اول و دوم پرسش شد.
تکلیف:
جعبه کلمات صفحه 8 و 15 کتاب کار فارسی خوانده شود.
نگارش سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
صفحات 13 تا 16 کتاب نگارش داخل کلاس انجام شد.
مطالعات اجتماعی سوم
مدرس:
درغ، ژاله
تکلیف:
صفحه 9 کتاب اجتماعی انجام شود.
درس های اول تا سوم خوانده شود.
هدیههای آسمان سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
درس سوم تدریس و قسمتی از تمرینات حل شد.
تکلیف:
صفحه 25 کتاب هدیه انجام شود.
1401/08/01
ریاضی سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
کتاب کار ریاضی فصل اول در کلاس چک و حل شد.
علوم سوم
مدرس:
درغ، ژاله
تکلیف:
درس دوم علوم خوانده شود.
فارسی سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
کتاب کار فارسی درس دوم در کلاس چک و حل شد.
تکلیف:
جعبه ی کلمات درس اول و دوم (صفحات 8 و 15 کتاب کار فارسی) به منظور پرسش کلاسی خوانده و حفظ شود.
نگارش سوم
مدرس:
درغ، ژاله
تکلیف:
نگارش درس دوم به صورت کامل انجام شود.
هدیههای آسمان سوم
مدرس:
درغ، ژاله
تکلیف:
"با خانواده " صفحه 13و 19 کتاب درسی انجام شود.
درس اول و دوم هدیه های آسمانی خوانده شود.
هنر سوم
مدرس:
پور سیاح، مریم
فعالیت:
با سلام.
در کلاس نقاشی شکل کارتونی روی سنگ یا مقوا با رنگ گواش آموزش داده شد.
سواد مالی
مدرس:
نادری، نرگس
فعالیت:
-معلم در بدو ورود به کلاس یک دفتر خاطرات را نشان دانش آموزان می دهد. - علت خاص بودن این دفتر ( هدیه مشارکتی فرزندان) برای دانش آموزان بیان می گردد.
-در ابتدا کلیپ آموزشی برای دانش آموزان پخش می شود. -نظر دانش آموزان در رابطه با فیلم و محتوای آن پرسیده می شود. -خرید مشارکتی برای دانش آموزان توضیح داده می شود، و سوال می گردد که کدام قسمت از فیلم یک استفاده مشارکتی را نشان می داد؟ -کار درست از نظر آنها پرسیده می شود. -کدامیک از دانش آموزان اقدامی مانند فیلم انجام داده اند.
- خواندن از روی درس توسط دانش آموزان
-فعالیت کلاسی با پرسش و پاسخ از سمت دانش آموزان حل می گردد. -یک خرید فرضی گروهی برای دانش آموزان به کمک کاغذ های چاپی تعدادی از کالاها و با دادن پول به این گروه ها از آن ها خواسته می شود بهترین خرید مشارکتی خود را با توجه به پول خود انجام دهند. ( تنها توسط یک گروه از دانش آموزان انجام شد.)