فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: ارکیده 2

ریاضی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: فصل اول کتاب کار ریاضی چک و حل شد. بخشی از تمرینات دیروز دفتر ریاضی چک و رفع اشکال شد.

فارسی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: روخوانی درس سوم تدریس شد. کلمات مهم معنایی مشخص شد. درست و نادرست و درک مطلب انجام شد.
تکلیف: رونویسی صفحات 30 و 31 کتاب فارسی انجام شود. معنی کلمات مشخص شده از انتهای کتاب فارسی پیدا شده و نوشته و خوانده شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: درس چهارم به طور کامل تدریس شد.

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: آموزش انتخاب قالب تقسیم بندی اسلاید و انتخاب الگوی آماده

ریاضی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: قسمتی از کتاب کار رفع اشکال شد.
تکلیف: 5 تمرین نوشته شده در دفتر انجام شود.

علوم سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: قسمتی از درس دوم کتاب علوم در کلاس خوانده و انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: کتاب کار فارسی درس دوم کامل شد. جعبه کلمات درس اول و دوم پرسش شد.
تکلیف: جعبه کلمات صفحه 8 و 15 کتاب کار فارسی خوانده شود.

نگارش سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: صفحات 13 تا 16 کتاب نگارش داخل کلاس انجام شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: درغ، ژاله
تکلیف: صفحه 9 کتاب اجتماعی انجام شود. درس های اول تا سوم خوانده شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: درس سوم تدریس و قسمتی از تمرینات حل شد.
تکلیف: صفحه 25 کتاب هدیه انجام شود.

ریاضی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: کتاب کار ریاضی فصل اول در کلاس چک و حل شد.

علوم سوم

مدرس: درغ، ژاله
تکلیف: درس دوم علوم خوانده شود.

فارسی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: کتاب کار فارسی درس دوم در کلاس چک و حل شد.
تکلیف: جعبه ی کلمات درس اول و دوم (صفحات 8 و 15 کتاب کار فارسی) به منظور پرسش کلاسی خوانده و حفظ شود.

نگارش سوم

مدرس: درغ، ژاله
تکلیف: نگارش درس دوم به صورت کامل انجام شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: درغ، ژاله
تکلیف: "با خانواده " صفحه 13و 19 کتاب درسی انجام شود. درس اول و دوم هدیه های آسمانی خوانده شود.

هنر سوم

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: با سلام. در کلاس نقاشی شکل کارتونی روی سنگ یا مقوا با رنگ گواش آموزش داده شد.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: -معلم در بدو ورود به کلاس یک دفتر خاطرات را نشان دانش آموزان می دهد. - علت خاص بودن این دفتر ( هدیه مشارکتی فرزندان) برای دانش آموزان بیان می گردد. -در ابتدا کلیپ آموزشی برای دانش آموزان پخش می شود. -نظر دانش آموزان در رابطه با فیلم و محتوای آن پرسیده می شود. -خرید مشارکتی برای دانش آموزان توضیح داده می شود، و سوال می گردد که کدام قسمت از فیلم یک استفاده مشارکتی را نشان می داد؟ -کار درست از نظر آنها پرسیده می شود. -کدامیک از دانش آموزان اقدامی مانند فیلم انجام داده اند. - خواندن از روی درس توسط دانش آموزان -فعالیت کلاسی با پرسش و پاسخ از سمت دانش آموزان حل می گردد. -یک خرید فرضی گروهی برای دانش آموزان به کمک کاغذ های چاپی تعدادی از کالاها و با دادن پول به این گروه ها از آن ها خواسته می شود بهترین خرید مشارکتی خود را با توجه به پول خود انجام دهند. ( تنها توسط یک گروه از دانش آموزان انجام شد.)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: