فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: ارکیده 2

ریاضی سوم

مدرس: درغ، ژاله
تکلیف: کاربرگ داده شده حل شود.( فایل کاربرگ گذاشته شده است. پرینت کاربرگ به دانش آموزان داده شده است.)

علوم سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: آزمون تیمز برگزار شد.

فارسی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: آزمون تیمز برگزار شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: درس 9 تدریس شد.
تکلیف: کاربرگه شماره 7 (صفحه 36) کتاب درسی در طول یک هفته حل شود.(تا چهارشنبه هفته ی بعد.)

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: درس 9 تدریس شد.

هوش و ریاضی

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: صفحات 16 تا 19 کتاب هوش و ریاضی حل و چک شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز صفحه ی 26 با هدف Estimating grams and kilograms تدریس شد.

ریاضی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: آزمون پرلز برگزار شد.
تکلیف: صفحات 76 و 77 کتاب کار ریاضی انجام شود. جدول ضرب 2 و 3 حفظ شود.

علوم سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: آزمون پرلز برگزار شد.
تکلیف: درس 1 و 2 و 3 علوم از روی کتاب و کتاب کار خوانده شود.

فارسی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: کلمات درس 1 و 2 و 3 فارسی از تعدادی از دانش آموزان پرسیده شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز صفحه ی 26، با هدف آشنایی با مبحث کسر تدریس شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: باسلام امروز کار کلاسی مبحث آشنایی با فرهنگ ها در کلاس انجام شد .

ریاضی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: صفحات 53و 54کتاب ریاضی انجام شد. درس تساوی کسر تدریس شد. جدول ضرب عدد 2 نوشته شد.
تکلیف: صفحات 56 و 57 ریاضی حل شود. جدول ضرب عدد 2 تمرین و حفظ شود.

علوم سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: قسمتی از درس 5 از روی کتاب درسی تدریس شد.
تکلیف: درس 5 و 6 خوانده شود.

فارسی سوم

مدرس: درغ، ژاله
تکلیف: درس 1تا 3 فارسی (جعبه کلمات) خوانده شود.

املا سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: املا شماره 10 (جمله سازی) نوشته شد.

سواد مالی

مدرس: صفایی، الهام
فعالیت: درس دستگاه atm داده شد تمرین حل شد کارتون دیدیم
تکلیف: لینک مسابقه سواد مالی محور هنری - اکوراویژ | آکادمی سواد مالی | آموزش سواد مالی https://ecoravizh.com/%d9%85%d8%ad%d9%88%d8%b1-%d9%87%d9%86%d8%b1%db%8c/

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیم خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ *کدگذاری(سرعتی) مهارت حرکتی جابه جای،دستکاری 1)تقویت حافظه 2)موقعیت مکانی 3)سرعت دویدن 4(سرعت عمل

ریاضی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: مبحث تساوی کسر تدریس شد. صفحه 52 حل شد.
تکلیف: صفحات 53 و 54 کتاب ریاضی انجام شود.

علوم سوم

مدرس: درغ، ژاله
تکلیف: درس 5 و 6 علوم از روی کتاب کار خوانده شود.

هنر سوم

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: نقاشی روی فیبر کشیده شد و رنگامیزی گردید

ورزش سوم

مدرس: امینی، سارا
فعالیت: گرم کردن هماهنگی عصب و عضله غلطاندن توپ به صورت رفت و برگشت در یک مسیر مستقیم

زیبانویسی

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: صفحه 24 و 25 کتاب خطاط شو نوشته شد

رایانه

مدرس: فلاحی، یاسمن
فعالیت: ساخت پروژه دلخواه با استفاده از مباحثی آموزش داده شده است: اضاف و کم کردن اسلاید ها، اضافه کردن شماره صفحه،استفاده از قالب های آماده برای اسلاید ها، تغییر رنگ صفحه به چندین حالت مختلف، اضافه کردن شکلک آماده یا تصویر به اسلاید ، اعمال افکت بر تصویر، حذف بکگراند تصویر، اضافه کردن تکست باکس، رسم نمودار و اعمال تغییرات دلخواه بر آن،اعمال افکت دلخواه و تغییر رنگ به صورت تک رنگ و چند رنگ برای شکل های هندسی

ریاضی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: کتاب کار ریاضی حل شد. قسمت های مختلف دایره و کار با پرگار آموزش داده شد.
تکلیف: فردا همه ی دانش آموزان پرگار همراه داشته باشند. کتاب کار ریاضی تا صفحه 74 حل شود.

علوم سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: تمرینات درس 6 کتاب کار علوم چک شد.

فارسی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: کتاب کار فارسی درس 7 چک‌شد. کلمات درس 6 پرسیده شد.
تکلیف: رونویسی صفحه 64 کتاب فارسی انجام شود.

نگارش سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: نگارش درس 7 به کمک دانش آموزان چک شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز صفحه ی 25، با هدف آشنایی با equal parts and unequal parts ، تدریس شد.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما ضمن مرور آچمزی و قانون قلعه رفتن و بررسی مجدد شرایط قلعه رفتن ،آموزش ایده آل های سفید را داشتیم. همانطور که اطلاع دارید این یک بازیدانتزاعی است ،یعنی هرگز در بازی اتفاق نمی افتد که فقط یک حریف بازی کرده و دیگری تماشاگر باشد ،اما من خواستم که عزیزانمان بتوانند یک الگوی اولیه در بازی داشته باشند یعنی ببینند بدون در نظر گرفتن حریف آیا طرح و برنامه ای برای بازی خودشان دارند؟ اینکار مثل داشتن یک چراغ راهنما در شرایط مختلف است.ما در بازی 3 برنامه داریم 1_ گرفتن مرکز 2_ گسترش دادن مهره ها 3_ امنیت شاه من تمامی موارد بالا را بطور کامل توضیح داده و مثال زدم .در مورد ایده آل ها نیز هریک از بچه ها باید طی جلسات آینده بطور جداگانه روی تابلوی نمایش آنرا بازگو نمایند. ممنون از توجه شما. لطفا عزیزانمان در منزل بازی کرده و تمرین حل نمایند. ممنون
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: