فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: ارکیده 2

علوم سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: درس 12 و 13 علوم از روی کتاب درسی به طور کامل تدریس شد. تمرینات درس 12 و 13 کار علوم به طور کامل انجام شد.
تکلیف: برای شنبه ی هفته ی بعد (یک اردیبهشت) در یک کاغذ یا مقوای آچار، جدولی مانند نمونه کشیده شود. سه الی پنج حیوان مختلف انتخاب کنید. سه ویژگی مختلف نیز انتخاب کنید. جدول را کامل کنید. میتوانید عکس حیوانات را نقاشی کشیده یا پرینت کرده و بچسبانید.

فارسی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: کتاب کار فارسی تا ابتدای درس 15 چک شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی تا انتهای درس 15 تکمیل شود(مخصوص دانش آموزانی که کتاب آنها قبلا کامل نشده است.) رونویسی درس اگر جنگل نباشد انجام شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز صفحه ی 42 از کتاب با هدف مرور Tally chart تدریس شد.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما بازی کرده و برخی از قوانین بازی را با بچه ها مرور کردیم .چگونگی گرفتن مرکز و گسترش دادن مهره ها و امنیت شاه از موارد مهم بازی است حالا راههای مقابله با حملات حریف را باید دیده و چگونگی برخورد را آموزش دهیم ،اینگونه با ترکیب حمله و دفاع می توانیم به بهترین نوع بازی را هدایت نماییم. والدین گرامی لطفا در منزل با عزیزانمان بازی کرده و تمرین نمایید.‌متشکرم هفته آینده بچه ها باید جزوات خود را حل کرده و همراه بیاورند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز صفحه ی 41 با هدف آشنایی با Tallying تدریس شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم لطفاً وورکشیت داده شده را کامل کرده و روز شنبه با خود به کلاس بیاورید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
تکلیف: دخترهای گلم لطفا وورکشیت داده شده را کامل کرده و روز دوشنبه تحویل دهید.

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: باسلام امروز در کلاس درباره ی مبحث اتیکت دوست یابی صحبت شد .

ریاضی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: کتاب ریاضی تا سر مرور فصل حل شد.
تکلیف: تمرین و مرور فصل (تا صفحه 131) انجام شود. جدول ضرب روزانه مرور شود.

علوم سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: قسمتی از تمرینات درس 12 و 13 کتاب کار علوم چک شد.
تکلیف: درس 12 و 13 کار علوم از روی کتاب کار مطالعه شود فردا پرسش خواهد شد.

فارسی سوم

مدرس: درغ، ژاله
تکلیف: املا شعر دریا تمرین شود. نیاز به مطالعه کلمات هم معنی و مخالف نیست.

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان سال نو مبارک گزارش کلاس ریتم و گیم 20فرودین خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ سرعتی *بازی ترکیبی کاپ گیم و چوبک 1)جهت راست 2)حرکات صفحات بدن 3)کار تیمی 4(کراس میندلاین

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز صفحه ی 41 از کتاب با هدف آشنایی با Properties of materials تدریس شد.

هنر سوم

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: درست کردن اوریگامی قورباغه

مهارت زندگی

مدرس: صنیعی، عطیه
فعالیت: مهارت این جلسه کمک گرفتن از دیگران بود در هر موقعیت و با توجه به تخصص افراد میتوان از والدین ،مشاور ،معلم ، دوست کمک گرفت. کمک گرفتن نشانه ضعف نیست بلکه نشان از سلامت روان فرد است .

زیبانویسی

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: صفحه 42 و 43 کتاب خطاط شو نوشته شد

رایانه

مدرس: فلاحی، یاسمن
فعالیت: آموزش نحوه دانلود ویدیو آموزش نحوه قرار دادن ویدیو در اسلاید ها و تنظیمات مربوط به سربرگ video playback آموزش افقی و عمودی کردن اسلاید و تنظیمات مربوط به چینش محتوا در حین تغییر سایز اسلاید ها ( ensure fit, maximize )

ریاضی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: ریاضی تا صفحه 125 تدریس شد.
تکلیف: در صورتی که تمرینات کتاب کار ریاضی هفته ی گذشته حل نشده، تا صفحه 163 کامل شود.(تا دوشنبه) تمرین شماره یک صفحه 122 کتاب ریاضی حل شود.

علوم سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: درس 11 علوم از روی کتاب اموزش پرورش حل شد.

فارسی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: تمرینات درس 16 انجام شد. روخوانی شعر بهاران انجام شد.
تکلیف: نگارش درس 15 کامل حل شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز صفحه ی 37، با موضوع Building towers تدریس شد

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما مروری بر درسهای داده شده داشتیم تا عزیزانمان با حضور ذهن بهتری کار را آغاز نمایند. ما مرکز و اهمیت آن قانون قلعه. انواع قلعه ،هدف از قلعه رفتن و شرایط قلعه رفتن را مرور کرده در مورد ایده آل های سفید و طریقه مقابله سیاه با آن کار کرده و همچنین ،دفاع ضعیف سیاه از پیاده مرکزی و طریق حمله سفید و همچنین چند راه مقابله با حملات حریف را امروز ارزیابی کردیم. به این ترتیب از هفته آینده درس شروع بازی‌های جدید را آغاز خواهیم کرد. والدین گرامی لطفا با عزیزانمان در منزل بازی کرده و تشویق نمایید. متشکرم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: