فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: ارکیده 2

ریاضی سوم

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام بازی عدد نویسی به صورت گروهی در کلاس انجام شد .

علوم سوم

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: بازی پازل چرخه آب جهت تثبیت یادگیری اجرا شد .
تکلیف: دختر نازم آخر هفته ی خوبی داشته باشید لطفا ارمغان شماره 9 را با دقت حل کنید و شنبه پرسش علوم ( آب ماده ی با ارزش) داریم لطفا مطالعه کنید (درسنامه ی کتاب کار علوم) .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: درس 7 از بزرگترها قدردانی کنیم تدریس شد .
تکلیف: دختر خوبم با توجه به درسی که امروز تدریس شد لطفا شجره نامه خودت را برایم نقاشی کن یا با استفاده از عکس اعضای خانواده طراحی کن و تا روز چهارشنبه هفته بعد به کلاس بیاور .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: درس بانوی قهرمان تدریس شد .

متن ادبی سوم

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: گنجینه ی شماره 3 (سکه های طلایی) اجرا شد .

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: بازی 1: حلقه ها را به صورت یک دایره چیده و‌دانش آموزان دور هر حلقه کنارش می ایستند و داخل هر حلقه دو کاپ گیم میگذاریم و دانش آموزان با ریتم موزیک 1 2 3 4 ، چهار قدم برداشته تا به حلقه دیگر برسند و با ریتم بعدی موزیک نشسته و با گفتن 1 ، 2 و 1 2 3 دو بار کاپ گیم را روی زمین زده و با 1 2 3 دو کاپ گیم را به هم میزنند و همین‌کار تا آخر تکرار میشود. اهداف آموزشی و تربیتی بازی 1 در کلاس ریتم‌وگیم 1.تقویت درک ریتم و ضرب‌آهنگ این بازی به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا شمارش ریتم‌های پایه (1،2،3،4) را در حین حرکت و انجام فعالیت‌های هماهنگ‌شده تجربه کرده و توانایی پایبندی به ضرب را تقویت کنند. 2.افزایش هماهنگی حرکتی-شنیداری ترکیب حرکت در فضای دایره، توقف در ریتم مشخص و اجرای الگوهای ضربه‌زدن با کاپ‌گیم باعث بهبود هماهنگی میان شنوایی، حرکت و اجرای عملی می‌شود. 3.توسعه مهارت‌های حرکتی درشت و ظریف قدم‌برداری منظم روی ریتم (مهارت درشت) و ضربه‌زدن دقیق کاپ‌گیم روی زمین و به یکدیگر (مهارت ظریف)، هر دو در این فعالیت تمرین می‌شوند. 4.افزایش تمرکز و توجه پایدار دانش‌آموزان برای اجرای صحیح توالی حرکات و ضربه‌ها باید به ریتم موسیقی و تغییرات آن توجه دقیق داشته باشند، که موجب تقویت تمرکز می‌شود. 5.تقویت مهارت‌های گروهی و یادگیری مشارکتی حرکت گروهی در یک حلقه، رعایت نوبت، هماهنگی با هم‌کلاسی‌ها و حفظ نظم جمعی، مهارت‌های تعامل اجتماعی و همکاری را ارتقا می‌دهد. 6.تقویت حافظه شنیداری و حرکتی تکرار الگوهای ریتمیک و حرکتی به شکل متوالی، موجب تقویت حافظه توالی و یادسپاری ساختارهای ریتمیک می‌شود. 7.افزایش اعتمادبه‌نفس در اجرا اجرای هماهنگ فعالیت‌ها در یک محیط حمایتی و مشارکتی، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا اعتمادبه‌نفس بیشتری در اجرای ریتم و حرکات داشته باشند. بازی 2 : تمرین اجرای صف صبحگاهی آذر

هوش و ریاضی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: صفحه ی 26 کتاب هوش تکمیل شد .

شطرنج

مدرس: افضلی هرسیمی، گلاره
فعالیت: انواع نتایج در بازی شطرنج گفته شد. ساعت شطرنج معرفی شد رفع اشکال و بازی انجام شد

ریاضی سوم

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام تمرین صفحه ی 51 کتاب ریاضی انجام شد . کتاب کار ریاضی تا صفحه 71 تکمیل شد .

علوم سوم

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: کتاب کار علوم تا صفحه ی 54 انجام شد .

نگارش سوم

مدرس: غلامی، زهرا
تکلیف: دختر نازم کتاب نگارش صفحه 40 و 41 را با دقت تکمیل کنید .

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت اولیای گرامی، امروز مرور درس‌ها انجام شد و بازی «سواد مالی» نیز در کلاس اجرا گردید. همچنین کلیپ مربوط به مرور شش درس برای دانش‌آموزان پخش شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: مرادی، معصومه
فعالیت: امروز فعالیت های زیر در کلاس انجام شد: 1-مرور دروس گذشته 2-تدریس صفحه 14 کتاب

مهارت اجتماعی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: کلاس به گروههای دو نفره تقسیم شد و هر گروه درباره نتیکت (حریم خصوصی و نکات ایمنی فضای مجازی) که دو هفته گذشته آموخته اند یک کاردستی گروهی درست کردند

ریاضی سوم

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام آموزش رسم دایره با پرگار و تدریس صفحه ی 50 کتاب ریاضی انجام شد
تکلیف: دختر گلم لطفا صفحه 67 کتاب کار ریاضی را با دقت پاسخ بده و دفتر املا را امضا شده همراه خودت بیاور .

علوم سوم

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: آزمایش صفحه47 کتاب علوم انجام شد .

املا سوم

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: املا از درس فداکاران گفته شد .

ورزش سوم

مدرس: باقرزاده، آیلار
فعالیت: دوشنبه 26 آبان تقسیم بندی در دو تیم مختلف و شروع بازی اصلی فوتبال به صورت زمین کوچک در تمام پست های اصلی بازی فوتبال (و مدافع مهاجم و دروازه‌بان ...)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: مرادی، معصومه
فعالیت: امروز فعالیت های زیر در کلاس انجام شد: 1-مرور دروس گذشته 2-تدریس صفحه 15 با موضوع تقارن 3-انجام تمرینات صفحه 15 4-بازی به منظور تثبیت مباحث تدریس شده

ریاضی سوم

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام تدریس صفحه ی 49 کتاب درسی و صفحه ی 66کتاب کار ریاضی تکمیل شد .

فارسی سوم

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: تدریس واژه آموزی صفحه 53 و 54 و همخوانی شعر مثل در کلاس انجام شد.
تکلیف: پرنسس زیبای من فردا املا داریم از درس فداکاران لطفا خیلی خوب تمرین کن . کتاب کار فارسی صفحه 48 و 49 با دقت حل کنید .

نگارش سوم

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: تکمیل صفحه ی 38و 39 کتاب نگارش انجام شد .

قرآن سوم

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: روان خوانی و رفع اشکال حروف ناخوانا صفحه ی 24 ( جلسه ی هفدهم)

مهارت زندگی

مدرس: اسماعیلی، نرگس
فعالیت: موضوع: خودآگاهی(مسئولیت پذیری) داستان کتاب خوانده شد و در رابطه با موضوع مسئولیت پذیری برای دانش آموزان توضیحات ملموس داده شد. به عنوان مثال هر کدام از عناصر طبیعت مسئولیت های خاص خودشان را دارند که در صورت انجام ندادن هرکدام جهان هستی از نظم خارج می شود. فعالیت: دانش آموزان در گروه های سه نفره آمدند و نقش یک خانواده را که تصمیم به سفر رفتن دارند اجرا کردند و هرکدام از اعضای خانواده مسئولیت های خودشان را توضیح دادند.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم لطفا فعالیت صفحه ی 21 کتاب را تکمیل کنید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: مرادی، معصومه
فعالیت: امروز فعالیت های زیر در کلاس انجام شد: 1-مرور دروس گذشته 2-تدریس صفحه 13 کتاب 3-ساخت کاردستی به منظور تثبیت مباحث تدریس شده
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: