1404/07/23
فارسی سوم
مدرس:
غلامی، زهرا
فعالیت:
با سلام و احترام صفحات 25،26 از کتاب کار انجام شد
نگارش سوم
مدرس:
غلامی، زهرا
فعالیت:
با سلام
صفحات 22 و23 از کتاب نگارش انجام شد
تکلیف:
دختر نازم ارمغان شماره4 تکمیل شود
و فصل اولکتاب ریاضی مرور شود
مطالعات اجتماعی سوم
مدرس:
غلامی، زهرا
فعالیت:
با سلام
درس دوم تدریس شد.
هدیههای آسمان سوم
مدرس:
غلامی، زهرا
فعالیت:
با سلام
درس 3 تدریس شد
بازی استراتژیک
مدرس:
یوسفی، آوا
فعالیت:
بازی 1 : چوبک و حلقه
4 حلقه با رنگ های مختلف میگذاریم 2 گروه یعنی 8 حلقه ، 4 نفر 4 نفر اول تو حلقه هستند، چوبک هم 2 تا دست هر نفر هست وبا ریتم اول موزیک و ضرب چوبک ها 1 2 3 4 و با ریتم بعدی موزیک 12 ، 1 2 3
بین حلقه ها جا به جا شده و 1 2 3 هم ضرب چوبک ها،
و بچه ها باگفتن اسم رنگ ها توسط مربی مثلا قرمز
بین دو گروه جا به جا میشوند.
1.تقویت دقت شنیداری و توانایی تشخیص تغییر ریتم:
کودکان با گوش دادن به تغییرات در ریتم موسیقی، توانایی درک الگوهای زمانی و تغییرات در ضرب را تقویت میکنند.
2.افزایش هماهنگی گروهی:
هر گروه باید حرکات خود را با دیگر اعضا و ریتم موسیقی هماهنگ کند. این امر موجب ارتقای مهارت همکاری و همزمانی در اجرا میشود.
3.تقویت تمرکز و واکنش سریع به دستور:
با شنیدن نام رنگها از سوی مربی، شرکتکنندگان باید در کوتاهترین زمان تصمیم گرفته و به موقعیت جدید منتقل شوند.
4.توسعه مهارتهای حرکتی و بدنی:
جابهجایی میان حلقهها در حین اجرای ریتم موجب هماهنگی بیشتر میان حرکات بدنی و زمانبندی شنیداری میگردد.
5.پرورش انعطافپذیری ذهنی و تمرکز چندوجهی:
انجام همزمان چند وظیفه (اجرای ریتم، حفظ هماهنگی گروهی و پاسخ به دستور مربی) باعث افزایش ظرفیت ذهنی و انعطاف شناختی در کودکان میشود.
بازی 2 حلقه و رنگ :
حلقه ها به صورت دایره چیده میشود با رنگ های متفاوت
هر دانش آموز در یک حلقه ایستاده و با موزیک هر زمان معلم خود گفت به دور حلقه همگی میچرخند. با صدای استپ معلم خود هر کس باید در یک حلقه ایستاده وقتی معلم اسم هر رنگی را گفت آن دو دانش آموز باید سریع جا به جا شوند.
اهمیت و مزایای بازی این هفته
تقویت دقت و تمرکز شنیداری (گوش دادن به توقف موسیقی و نام رنگها)
رشد مهارتهای ریتمیک (حرکت هماهنگ با ضرب موسیقی)
افزایش سرعت واکنش (واکنش سریع به توقف موسیقی و تغییر جای رنگها)
تقویت مهارتهای تشخیص رنگ و حافظه دیداری
ایجاد هماهنگی حرکتی و تعادل بدن (چرخیدن دور حلقه و پریدن داخل آن)
پرورش مهارتهای اجتماعی و تعامل گروهی (رعایت نوبت، جایگزینی سریع با دیگران)
تقویت انعطافپذیری ذهنی (تغییر جهت و جایگاه بر اساس دستور معلم)
افزایش نشاط، هیجان و تخلیه انرژی مثبت
بالا بردن اعتماد به نفس در واکنش سریع و درست در جمع
هوش و ریاضی
مدرس:
غلامی، زهرا
فعالیت:
با سلام و احترام
قسمت پایانی صفحه ی 12 و صفحه ی 13 و 14 از کتاب هوش ریاضی انجام شد
شطرنج
مدرس:
افضلی هرسیمی، گلاره
فعالیت:
حرکات آموزش داده شده مرور شد
دانش آموزان با مفهوم رفع کیش آشنا شدند
قانون دست به مهره آموزش داده شد
بازی شطرنج انجام شد
1404/07/22
ریاضی سوم
مدرس:
غلامی، زهرا
فعالیت:
باستان و احترام
مرور و فرهنگ خواندن فصل 1ریاضی تکمیل شد
علوم سوم
مدرس:
غلامی، زهرا
فعالیت:
علوم فصل 1و 2پرسیده شد و کتاب کار علوم فصل اول تکمیل شد
فارسی سوم
مدرس:
غلامی، زهرا
فعالیت:
شعر هم بازی تکرار و تمرین شد و صفحات 33و34
تدریس شد
تکلیف:
دخترهای گلم امروز تکلیف نداریم
خوش بگذره
سواد مالی
مدرس:
کرمانشاهی، پریسا
فعالیت:
با سلام و احترام
امروز درس سوم تدریس شد. در این جلسه، نمایش انیمیشن «نیاز و خواسته» پخش گردید و دربارهی مفهوم نیاز و خواسته با دانشآموزان گفتوگو شد. همچنین جدول مربوط به نیاز و خواسته روی تخته نوشته شد. خوشبختانه دانشآموزان مفهوم این دو واژه را به خوبی درک کردند و در بحث کلاسی مشارکت فعالی داشتند.
با سپاس
تکلیف:
سلام اولیای گرامی
امروز کار در کلاس انجام شد. تعدادی از بچهها کتاب همراه نداشتند و فعالیتهای درسهای قبل را انجام نداده بودند. لطفاً در جلسهی آینده (جلسهی پنجم) همهی دانشآموزان کتاب خود را بیاورند و فعالیتهای کلاس و منزل سه درس گذشته را کامل کنند.
درس سوم مرور شد و کتاب «چی لازم دارم، چی میخرم» هم معرفی گردید.
با سپاس از همراهی شما عزیزان.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
مرادی، معصومه
فعالیت:
امروز فعالیت های زیر در کلاس انجام شد:
1-مرور اعداد از 1 تا 1000
2-مرور place value یکان دهگان و صدگان
3-تدریس صفحه 10 کتاب با موضوع بزرگترین و کوچکترین ترتیب قرارگیری اعداد
4-انجام تمرینات کلاسی
5- بازی به منظور تثبیت مباحث تدریس شده
تکلیف:
دخترهای عزیزم لطفا در قسمت ریاضی دفتر اعداد زوجeven و فرد odd از یک تا 50 در دفتر بنویسید.
این اعداد را روی abacus نشان دهید.
112-121-312-320-221
تا روز شنبه مهلت دارید.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
مرادی، معصومه
فعالیت:
امروز فعالیت های زیر در کلاس انجام شد:
1-مرور موجودات زنده
2-مرورliving and non living things
3-مرور 7 نشانه موجودات زنده
4-تدریس مفهوم شباهت و تفاوت ها و تکرار و تمرین توسط دخترهای عزیزم
تکلیف:
کتاب ها به دخترهای عزیزم تحویل داده شد لطفا قسمت های های لایت شده برای یکشنبه مطالعه شود و یک استامپ به همراه داشته باشید.
مهارت اجتماعی
مدرس:
مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت:
آموزش مفهوم نتیکت و بیان 5 قانون مهم برای استفاده از فضای مجازی.
تکلیف:
کاردستی : یک موبایل درست کنید و بعضی از قوانین آموزش داده شده در فضای مجازی را داخل آن بنویسید.
1404/07/21
ریاضی سوم
مدرس:
غلامی، زهرا
فعالیت:
سلام و احترام صفحه 22 کتاب آموزش و پرورش انجام شد.کتاب کار صفحات 27 و 28 انجام شد
تکلیف:
دختر عزیزم; لطفا سؤال 1 و 2 از صفحه 21 کتاب ریاضی آموزش و پرورش انجام شود
علوم سوم
مدرس:
غلامی، زهرا
فعالیت:
صفحات 20 و 21 از کتاب کار انجام شد.
تکلیف:
دخترعزیزم درس 1 و 2 ، درس نامه درس 2 مطالعه شود. روز سه شنبه درس یک و دو پرسیده میشود.
املا سوم
مدرس:
غلامی، زهرا
فعالیت:
باسلام ..ارزیابی املا از درس سوم انجام شد
و جعبه کلمات پرسیده شد
تکلیف:
دختر قشنگم در صورت داشتن غلط های املای
بخش مربوطه در دفتر املایت را کامل کن و فردا دفتر املا را امضا شده به مدرسه تحویل بده
ورزش سوم
مدرس:
باقرزاده، آیلار
فعالیت:
کلاس ورزش دوشنبه 21مهر
*رشته فوتبال *
مهارت اول :جابه جایی در فوتبال دریبل زدن و کنترل توپ با پای چپ و راست
مهارت دوم :جابه جایی هم زمان باتوپ و تمرین پاس دادن درمناطق مختلف زمین
1404/07/20
فارسی سوم
مدرس:
غلامی، زهرا
فعالیت:
سلام و احترام .. صفحه 20 و قسمتی از صفحه 21
کتاب آموزش و پرورش انجام شد.
فارسی خوانداری : درس سوم (آسمان آبی و طبیعت پاک) تا صفحه ی 32 تدریس شد، جعبه کلمات در کتاب کار انجام شد.
تکلیف:
دختر عزیزم لطفا ده خط (به صورت جمله ای) از درس سوم املا بنویس، جعبه کلمات مطالعه شود. درس جدید روان خوانی شود. باتشکر ..
نگارش سوم
مدرس:
غلامی، زهرا
فعالیت:
نگارش : باسلام .. صفحات 21 و 22 انجام شد.
قرآن سوم
مدرس:
غلامی، زهرا
فعالیت:
صفحات 7، 8، 9 تدریس شد.
سپاس ..
مهارت زندگی
مدرس:
اسماعیلی، نرگس
فعالیت:
موضوع: خودآگاهی(شناخت نقاط قوت و ضعف)
در این جلسه کتاب داستان(اولین روز مدرسه) که محتوای کاملا مرتبط به موضوع درس داشت برای دانش آموزان خوانده شد و بعد از آن هر دانش آموز توانایی های خود را نقاشی کرد.
تکلیف:
والدین عزیز لطفاً نقاشی دانش آموز عزیزمان را مشاهده بفرمایید، و شما هم چند مورد از توانایی هایش را یادآوری کنید.
دانش آموزان عزیزم لطفا فعالیت های صفحه ی 8،9،10 و 11 کتاب را انجام داده و برای جلسه آینده همراه خود بیاورید.
زیبانویسی
مدرس:
بایی لاشکی، زینب
فعالیت:
صفحات 10و11 حرف ر تدریس شد
تکلیف:
صفحات 10و11 تمرین وتکمیل شود
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
مرادی، معصومه
فعالیت:
امروز فعالیت های زیر در کلاس انجام شد:
1-مرور موجودات زنده
2-مرورliving and non living things
3-مرود 7 نشانه موجودات زنده
4-تدریس مفهوم شباهت و تفاوت ها و تکرار و تمرین توسط دخترهای عزیزم