فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 1

ریاضی اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: صفحات 65 و 66 از تم 10 حل شد .

علوم اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: فیلم آفلاین بخش جانوران فرستاده شد .

فارسی اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: نشانه ی (ر) تدریس و کلمات و ترکیبات آن بخش و صداکشی شد و روان خوانی تمرین شد .

نگارش اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: صفحات 78 و 79 کتاب کار انجام شد .
تکلیف: صفحه 80 و 81 کتاب کار انجام شود . دختر گلم املا و روان خوانی فراموش نشود .

ریاضی اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: صفحات 62 و 63 کتاب حل شد.
تکلیف: صفحات 77 و 78 کتاب کار علوی حل شود .

نگارش اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: کاربرگ تکرار و تمرین انجام شد . تمرین روان خوانی و بخش و صداکشی کلمات انجام شد .
تکلیف: کاربرگ فارسی انجام شود . صفحات 76 و 77 کتاب کار فارسی علوی انجام شود . تمرین املا و روان خوانی فراموش نشود دختر نازم .

مهارت زندگی

مدرس: شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت: رعایت بهداشت(مسواک زدن)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: خوانچه سپهر، معصومه
فعالیت: با سلام امروز در کلاس علوم حواس پنجگانه و کاربرد هر عضو همچنین مهمترین اعضای بدن تدریس شد
تکلیف: ندارند

ریاضی اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: صفحات 60 و 61 حل شد .

فارسی اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: کاربرگ دوره ای درس (او) تکرار و تمرین شد .تمرین روان خوانی انجام شد .

املا اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: املای کلاسی گفته شد . فایل آفلاین املا فرستاده شد .
تکلیف: صفحات 74 و 75 کتاب کار فارسی انجام شود . تمرین روان خوانی و نوشتن املا فراموش نشود عزیز دلم .

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: خوانچه سپهر، معصومه
فعالیت: با سلام و عرض احترام امروز در بخش math ارزش و جایگاه اعداد از 11 تا 20 با استفاده از چوب خط تدریس شد.
تکلیف: در کاربرگ ارسالی لطفا یکان و دهگان اعداد را مشخص کنید.

ریاضی اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: صفحه 58 و 59کتاب حل شد.

نگارش اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: کاربرگ تمرینی درس ( م ) حل شد و درس تاب تکرار و تمرین شد .
تکلیف: صفحات 72 و 73 کتاب کار انجام شود . دخترم نوشتن املا و تمرین روان خوانی فراموش نشود .

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: مفهوم و روش کپی کردن مرور شد و نحوه کات کردن و انتقال محدوده ای از تصویر آموزش داده شد.(صفحه 13 کتاب)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: