1401/08/07
ریاضی اول
بهجتی، سارا
صفحات 37 و38 از تم 6 تدریس ومفهوم جمع وتفریق تمرین شد .
علوم اول
بهجتی، سارا
صفحات 28 تا 30 کتاب کار انجام شد .
فارسی اول
بهجتی، سارا
نشانه ی ( ب ) غیر آخر و ( ب ) آخر تدریس شد و روخوانی کلمات و بخش و صداکشی کلمات آن تمرین شد .
نگارش اول
بهجتی، سارا
صفحه 28 کتاب نگارش و صفحات 44 و 45 کتاب کار فارسی انجام شد .
املای بادکنکی نوشته شد .
دختر نازم سرمشق های زیر که در دفتر مشقت نوشته ام را با خط زیبایت بخوان و بنویس .
(آ - ا - ب غیر آخر - ب آخر - آب - با - بابا )
عزیز دلم از سرمشق هایت یک املا بنویس.
1401/08/04
ریاضی اول
بهجتی، سارا
تمرینات تم 4 و تم 5 کتاب کار کامل شد ،
نگارش اول
بهجتی، سارا
نشانه ی ( آ ا ) تمرین شد و تمرینات کتاب کار تا پایان صفحه ی 21 انجام شد .
دختر قشنگم پیک آدینه ات را انجام بده.
قرآن اول
بهجتی، سارا
تا پایان صفحه ی 23 تدریس شد .
1401/08/03
ریاضی اول
بهجتی، سارا
صفحات 36 و 37 کتاب کار حل شد .
دختر گلم صفحه 38 کتاب کارریاضی ات را انجام بده .
علوم اول
بهجتی، سارا
تا پایان فصل 3 کتاب ( بخش سالم باش شاداب باش تدریس شد . )
صفحات 25 تا 27 کتاب کار حل شد .
فارسی اول
بهجتی، سارا
کلمات دارای نشانه ی ( آ ا ) تمرین شد .
نگارش اول
بهجتی، سارا
لوحه ی عین وسط تدریس شد و پایین صفحه 40 کتاب کار فارسی نوشته شد .
صفحه 43 کتاب کار حل شد .
دخترم صفحه ی 23 کتاب نگارشت را کامل کن .
دخترم اگر نوشتن لوحه برایت سخت است ابتدا در دفتر مشقت تمرین کن و سپس در کتاب نگارشت بنویس .
هنر اول
پور سیاح، مریم
با سلام.
در کلاس کاردستی کفشدوزک سه بعدی با کاغذ رنگی آموزش داده شد.
1401/08/02
ریاضی اول
بهجتی، سارا
صفحات 34 و 35 کتاب از تم 5 انجام و مبحث الگوی تکرار شونده و گوشه و لبه انجام شد .
نگارش اول
بهجتی، سارا
صفحه 27 کتاب نگارش انجام شد و کلمات دارای ( آ ) و ( ا ) غیر اول تمرین شد .
دخترم صفحات 41 و 42 کتاب کار فارسی را با خط زیبایت انجام بده .
ورزش اول
پایمرد طهرابند، معصومه
با عرض سلام و ادب خدمت اولیا عزیز
در ابتدا با دختران عزیزمان تمرینات جنبشی انجام دادیم و سپس به سواد حرکتی پایه و ورزش در قالب بازی پرداختیم.
یادآوری کتونی ورزشی و لباس ورزشی
سواد مالی
نادری، نرگس
حل فعالیت های صفحه 28،29،30 توسط دانش آموزان داوطلب با کشیدن روی تخته.
کارتون ریرا پخش می شود در ارتباط با فیلم از دانش آموزان سوال می شود که چه کار اشتراکی انجام دادند؟
-یک سوال مطرح می گردد، به وسایل داخل کلاس و و نیز وسایلی که هر کدام از شما دانش آموزان در کیف خود دارید دقت کنید. لیستی از آنها را بگویید.
-با مطرح کردن سوال قبل و ارائه لیستی از آنها توسط دانش آموزان، توسط معلم بر رو تخته نوشته می شود.
-هر کدام از این وسایل چه کاربردی دارد و برای بر طرف کردن کدام نیاز ما می باشد؟
-کدام یک از این وسایل را می توان مشترک استفاده نمود؟
-با بیان این مطالب نیاز مشترک و نیز استفاده مشارکتی برای دانش آموزان شرح داده می شود؟
-تمرین کلاسی به کمک دانش آموزان حل می گردد
-نتایج استفاده مشارکتی برای ما چیست؟
جلوگیری از هزینه اضافی این مورد با مثال هایی توسط دانش آموزان توضیح داده می شود.
تمرین بارگذاری شده یا در یک دفتر یا برگه انجام دهند به کلاس بیاورند و یا اینکه در پرتال بارگذاری نمایند.
هوش و ریاضی
بهجتی، سارا
صفحات 14 و 15 کتاب انجام شد .
1401/08/01
ریاضی اول
بهجتی، سارا
صفحات 32 و33 از تم 5 حل شد .
فارسی اول
بهجتی، سارا
نشانه ی ( آ ) اول و ( ا ) غیر اول تدریس شد و از روی درس خوانده شد .
نگارش اول
بهجتی، سارا
صفحه 25 کتاب نگارش نوشته شد .
دختر نازم صفحه ی 26 کتاب نگارش را با خط زیبا و تمیزت بنویس و از روی درس آب ( صفحه 27 کتاب فارسی خوانداری ) بخوان و به تعداد دفعات خواندنت چوب خط آن را بکش.
رایانه
آزادبخش، روجا
آموزش باز کردن فایل در paint