1401/07/17
ریاضی اول
بهجتی، سارا
صفحات 18 و 19 کتاب تدریس شد .
در دفتر شطرنجی الگو تمرین شد .
فارسی اول
بهجتی، سارا
کاردستی لوحه ها با حبوبات درست شد .
نگارش اول
بهجتی، سارا
لوحه ی ( ن ) صفحه ی 12 آموزش داده شد و در دفتر مشق تمرین شد .
دختر نازنینم صفحه ی 12 کتاب نگارشت را با خط زیبا بنویس.
مهارت زندگی
شیخ علیزاده، نفیسه
سلام سلام
امروز با یک نمکدون الکی یاد گرفتیم چه مدلی در خواستمون و مودبانه بگیم.
دیگه خودتون شیطونی های نعنا رو از بچه ها بپرسید که سر کلاس چه ها که نکرد (:
ارادتمند شیخ علیزاده
رایانه
آزادبخش، روجا
مرور درس جلسه قبل
آموزش دکمه های مدیریت پنجره و نحوه ایجاد فایل جدید و بستن فایل
1401/07/16
ریاضی اول
بهجتی، سارا
مفهوم دو تا اضافه و انتقال انگشتان تدریس و صفحات 16 و 17 کتاب تکمیل شد .
علوم اول
بهجتی، سارا
مبحث زیر آب و روی آب و دست ها شسته ( صفحات 12 و 13 ) تدریس شد و آزمایش آن انجام شد .
فارسی اول
بهجتی، سارا
نگاره ی 5 تدریس و کلمات هم آغاز و هم پایان و بخش کردن کلمات تمرین شد .
نگارش اول
بهجتی، سارا
لوحه های صفحات 10 و 11 تدریس و در دفتر مشق تمرین شد .
صفحه ی 10 کتاب نگارش در کتاب نگارش نوشته شد .
دختر نازنینم صفحه ی 11 کتاب نگارش را انجام بده و برای فردا مقداری حبوبات با خودت بیاور .
عزیز دلم دفتر مشقت هر روز در کیفت باشد .
1401/07/12
ریاضی اول
بهجتی، سارا
تا پایان تم 2 تدریس شد و صفحات کتاب حل شد .
علوم اول
بهجتی، سارا
صفحات 8 و 9 کتاب کار حل شد .
دختر نازنین برای روز شنبه یک عدد گوجه بیاور .
فارسی اول
بهجتی، سارا
نگاره ی 4 تدریس و کلمات هم آغاز وهم پایان و بخش کردن کلمات تمرین شد .
نگارش اول
بهجتی، سارا
لوحه ی ( د ) آموزش داده شد و در کاربرگ تمرین شد .
دختر خوشگلم لوحه های صفحات 8 و 9 کتاب نگارش را انجام بده .
1401/07/11
نگارش اول
بهجتی، سارا
لوحه ی ( ر ) آموزش داده شد .
دختر گلم صفحه ی 7 کتاب نگارش را انجام بده.
ورزش اول
پایمرد طهرابند، معصومه
با عرض سلام و ادب خدمت اولی
در ابتدا با دختران عزیزمان تمرینات جنبشی انجام دادیم و سپس به بازی و ورزش پرداختیم که شامل دویدن و پرش بوده است.
کتونی تمیز در نایلون آورده شود.
سواد مالی
نادری، نرگس
-بعد از خوش آمدگویی و تبریک سال تحصیل جدید و آشنایی مختصر با دانش آموزان، معلم در شروع کلاس مختصری از اینکه سواد چیست و همینطور کتاب سواد مالی به چه منظوری تدریس میشود و هدفی که کتاب و درس دنبال میکند صحبت میکند تا دانش آم,زان نگاه و شناخت مناسب نسبت به این واحد درسی پیدا کنند .
-مقداری وجه نقد با مبالغ مختلف و نیز به صورت سکه و اسکناس در اختیار گروه های دانش آموزان قرار می دهیم
-با قرار دادن اسکناس ها در دست دانش آموزان از آنها می خواهیم با مشورت و همکاری هم گروهی خود بر اساس ارزش هر اسکناس آنها را به ترتیب قرار دهند.
-مقدار عددی هر اسکناس را برای دانش آموزان شرح می دهیم ، و آنها را با ارزش پول آشنا می نماییم.
-کلیپ مربوطه برای دانش آموزان پخش می گردد.
-از روی درس برای دانش آموزان خوانده می شود.
-تصویر اسکناس های مربوط به درس با استفاده از پاور پوینت برای دانش آموزان شرح داده می شود.
-فعالیت مربوط به کلاس با کمک پاور پوینت و توسط دانش آموزان داوطلب حل می گردد.
عکس تعدادی از پول های رایج به شکل اسکناس و مسکوک برای دانش آموزان پخش می گردد و از آنها در مورد مقایسه ارزش این وجوه سوال می گردد.
پول های یک ، دو و پنج و ده هزاری را به ترتیب ارزش قرار دهید و عکس گرفته شده بار گذاری شود.
زیر یک برگه سکه پولی قرار دهید و یک بار رو و بار دیگر پشت آن را را به آرامی با مداد روی برگه بکشید، عکس بگیرید و بارگذاری کنید.
هوش و ریاضی
بهجتی، سارا
صفحه ی 2 و 3 کتاب حل شد.