فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 1

ریاضی اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: صفحات 50 تا 52 کتاب کار ریاضی انجام شد . صفحات 48 و 49 کتاب ریاضی حل شد .

علوم اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: صفحات 27 تا 30 کتاب علوم تدریس شد .

فارسی اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: نشانه ( م غیر آخر و م آخر ) تدریس شد و از روی درس 3 ، صفحه ی 34 کتاب فارسی خوانده شد. کلمات و ترکیبات درس جدید بخش و صداکشی شد .
تکلیف: دخترم از روی کاربرگ فرستاده شده بخوان. اولیای عزیز سلام کاربرگی جهت روان خوانی و املا خدمتتان ارائه شد ، این کاربرگ دارای کلمات سخت و بالا تر از حد کتاب میباشد ، در صورتی که نوشتن یا خواندن آن ها برای بچه ها مشکل میباشد لطفا صرفا از کلمات سرمشق داده شده استفاده نمایید. با تشکر

نگارش اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: صفحه 37 کتاب نگارش انجام شد و کلمات درس جدید تمرین شد .
تکلیف: دختر نازنین من سرمشق هایت را با خط زیبا بنویس و نوشتن املا را فراموش نکن .

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: با سلام. در کلاس کاردستی کفشدوزک سه بعدی کامل شد.

استعداد فضایی اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: سنجش استعداد فضایی برگزار شد .

نگارش اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: صفحه ی 54 کتاب کار انجام شد .
تکلیف: دختر گلم از روی کاربرگ فرستاده شده بخوان و یک املا با خط زیبایت بنویس .

املا اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: املای ارزشیابی برگزار و رفع اشکال بچه ها انجام شد .
تکلیف: اولیای عزیز سلام لطفا دفتر املای بچه ها را رویت و امضا نمایید . نام و نام خانوادگی بچه ها را نوشته و دفتر را فردا به مدرسه بازگردانید . دختر خوشگلم اگر غلطی داشتی ، قسمت غلط های املایی را کامل کن .

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: خدمت اولیای عزیز امروز کتب سواد مالی دانش آموزان به آنها تحویل داده شد و با خود همراه دارند روز های سواد مالی به کلاس بیاورند،از این به بعد تکالیف در کتاب انجام شود.در ارتباط با تکالیف گذشته می توانند در کتاب انجام دهند. نمایش تصاویری ازلوگوی بانک ها بر روی تخته، از دانش آموزان سوال می شود کدامیک از بانک ها را میشناسند،از دانش آموزان داوطلب می خواهیم نمادی را که میشناسند و دیده اند روی تخته نشان دهند، پر تکرار ترین نماد ها روی تخته نام برده و تاکید می شود. کلیپ آموزشی در ارتباط با نحوه استفاده از پول پخش می شود و از دانش آموزان می خواهیم بیان کنند یکی از مکان های نگهداری پول کجا بود؟ داستان صوتی یک روز در بانک پخش می شود و نوبت دهی در بانک مطرح می شود.متن درس خوانده می شود از دانش آموزان سوال می گردد چرا نماد بانک ها بادهم متفاوت است؟ از دانش آموزان می خواهیم فعالیت کلاسی را با راهنمایی معلم انجام دهند.
تکلیف: فعالیت منزل انتهای مبحث بانک

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: سنجش فارسی برگزار شد .

ریاضی اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: صفحات 46 و 47 کتاب از تم 7 تدریس و نماد و مفهوم عدد 2 آموزش داده شد و الگو و الگوی تکرار شونده تمرین شد .

فارسی اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: اولیای عزیز سلام کاربرگی جهت روان خوانی و املا خدمتتان ارائه شد ، این کاربرگ دارای کلمات سخت و بالا تر از حد کتاب میباشد ، در صورتی که نوشتن یا خواندن آن ها برای بچه ها مشکل میباشد لطفا صرفا از کلمات سرمشق داده شده استفاده نمایید. با تشکر

نگارش اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: صفحه 35 کتاب نگارش و صفحه ی 52 کتاب کار فارسی انجام شد . رو خوانی و بخش و صداکشی کلمات درس ( د ) تکرار و تمرین شد .
تکلیف: دختر قشنگم صفحه 36 کتاب نگارشت را با خط زیبایت بنویس و نوشتن املا را فراموش نکن. عزیزم هر شب بعد از اینکه املایت را نوشتی از روی آن بخوان

سرود

مدرس: حق شناس، سمانه
فعالیت: امروز اول از همه حضور و غیاب دانش آموزان کلاس رو انجام دادیم. بعد از اون بچه ها وسط کلاس دستهای همو گرفتن و یک حلقه بزرگ تا جایی که ممکن بود تشکیل دادن تا بتونیم سرود "سلام بچه ها" و "اگر تو شاد و خوشحالی" رو برای شروع رسمی کلاس همه با هم با بازی و دست زدن خوندیم. در ادامه سرود "دنیای قشنگ" رو اول همه باهم دو بار با موسیقی و دو بار بدون موسیقی خوندیم. اکثر بچه های عزیزمون سرودشون رو حفظ کرده بودن و یکبار بدون همراهی من به طور کامل خوندند. در پایان کلاس هم بچه ها از روی لیست و با قرعه کشی انتخاب شدند و به طور گروهی یا انفرادی شعرهای مورد علاقه خودشون رو خوندن.
تکلیف: گوش دادن و حفظ سرود "دنیای قشنگ" متن سرود چه دنیای قشنگی دنیای رنگارنگی دنیای ما بچه ها دنیای صلح و صفا می خونیم و می خونیم قدر همو می دونیم غم های زندگی رو از دل هامون می رونیم با شادی کار می کنیم امیدمون به فرداست البته خوب می دونیم فردا دنیا مال ماست

مهارت زندگی

مدرس: شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت: سلام سلام امروز سر کلاس خوانش کتاب ((پاستیل های ضد قلدری))رو داشتیم و با هم نقاشی اش و کشیدیم.قرار شد در موردش تو خونه با شما حرف بزنند نقاشی ها رو ببینید و در موردش با هم حرف بزنید. اردتمند شیخ علیزاده :)

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: مفاهیم آندو(لغو عمل انجام شده) و ردو(بازگرداندن عمل لغو شده) و کاربرد آنها آموزش داده شد. به صورت عملی در برنامه نقاشی تمرین شد.

ریاضی اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: صفحات 44 و 45 کتاب از تم 7 تدریس شد . مفهوم و نماد عدد 1 تدریس و مفهوم تقارن تکرار و تمرین شد. .

علوم اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: ارزشیابی انجام شد .

فارسی اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: نشانه ی ( د ) تدریس و از روی درس باد خوانده شد .

نگارش اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: صفحه ی 34 کتاب نگارش و صفحات 51 و 52 کتاب کار انجام شد . املای پای تخته تمرین شد .
تکلیف: دخترم سرمشق هایت را نوشته و نوشتن املا را فراموش نکن .

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم کردن بدن جهت جلوگیری عضلات بدن بازی با چوبک جهت همبستگی بین دانش آموزان نوعی بازی حرکتی بازی نشسته بادی پرکاشن جهت دوست یابی بهتر بین دانش آموزان
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: صفحه 47 کتاب کار علوی انجام و مفهوم تقارن تمرین شد .

علوم اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: صفحات 31 تا 34 کتاب کار تمرین شد .
تکلیف: اولیای عزیز سلام کتاب علوم جهت مرور تا پایان فصل 3 ( صفحه 24 ) خدمتتان ارسال شد .

فارسی اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: کلمات و ترکیب های نشانه های خوانده شده تکرار و تمرین شد .

نگارش اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: صفحه ی 33 کتاب نگارش و صفحه ی 49 و 50 کتاب کار فارسی انجام شد .
تکلیف: دختر نازم پیک آدینه ات را انجام بده و نوشتن املا را فراموش نکن .

قرآن اول

مدرس: بهجتی، سارا
فعالیت: تا پایان صفحه 23 مرور و تمرین شد .

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام تدریس اتیکت صحیح نشستن همراه با پخش فیلم ، نمایش دادن پاور پوینت ، روش گفتاری پرسش و پاسخ (بارش فکری)، پخش موزیک و بشین پاشو، کمک گرفتن از مستر اتیکت.
تکلیف: دانش آموزان روی یک صندلی مراحل صحیح نشستن را تمرین کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: