فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 1
توضیح: با سلام و احترام اولیای گرامی دانش آموزان در بازه ی زمانی 6 دی ماه تا 17 دی ماه به هیچ عنوان غیبت غیر موجه نداشته باشند. با تشکر واحد آموزش دبستان

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: جمع های آپارتمانی با داستان پادشاه و سرباز تدریس و سپس تمرین های آن در کتاب ریاضی زنبوری و کتاب کار علوی انجام شد.
تکلیف: دختر گلم لطفا صفحات 95,96کتاب کار ریاضی علوی(نهنگی) را با دقت انجام بده.متشکرم آخر هفته ی خوبی داشته باشید عزیزانم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (ک)مجدد تکرار و تمرین و صفحات کتاب کار فارسی علوی انجام شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا در تعطیلات پایان هفته یک املای 10خطی بنویس و در پایان جدول دوستی را کامل بکش و ارمغان هفته شماره 13که چهار صفحه می باشد را انجام بده.متشکرم تمرین روانخوانی بسیار اهمیت دارد لطفا هر روز فراموش نشود.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
تکلیف: در صورت حضوری شدن برای شنبه دختران گلم کتاب های زیر را به همراه داشته باشند:کتاب کار فارسی علوی(گرگی)/کتاب ریاضی زنبوری/دفتر مشق/ارمغان هفته

شطرنج

مدرس: افضلی هرسیمی، گلاره
فعالیت: مفهوم کیش در کلاس تکرار و تمرین شد .

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: سه صفحه کتاب کار ریاضی علوی مربوط به تم 13و با مفاهیم جمع با شکل و انگشتان دست،الگو،تقارن انجام و از همه دخترانم پرسش شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد. با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران هفته ی آینده روز یکشنبه نشانه(واو)و روز سه شنبه نشانه (پ)تدریس میشود لطفا عزیزانی که زحمت گیفت این دو نشانه را میکشند اول وقت به کلاس تحویل دهند.متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (ک)غیر آخر و (ک)آخر با داستان اکرم و کریم و کبوتر تدریس شد و سپس کلمات جدید درس گفته و جایگاه نشانه (ک)در آنها مشخص شد و تعدادی از کلمات بخش شد و در جدول با صداهای بلند ترکیب و از روی درس لک لک از کتاب امین و آزاده خوانده شد و صفحات کتاب کار فارسی علوی انجام شد.
تکلیف: دختر نازنینم لطفا امروز 5خط املا بنویس و در پایان جدول ترکیب را فقط برای نشانه (ک)بکش و سپس برای هر کدام یک کلمه بنویس.متشکرم مثال:ک+ا=کا مثل کلمه ی کار

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و احترام در صورت حضوری شدن روز چهارشنبه دختران گلم کتاب های زیر را به همراه داشته باشند: کتاب کار فارسی علوی(گرگی)/کتاب کار ریاضی علوی(نهنگی)/کتاب زنبوری/دفتر مشق
تکلیف: دختر قشنگم لطفا صفحات 71,72کتاب نگارشت را با دقت بخوان و بنویس و حتما هر روز تمرین روانخوانی انجام بده پرسش خواهیم داشت.متشکرم

هنر اول

مدرس: فقیه، فرناز
فعالیت: با داستان پنگوئن کوچولو در قطب شمال نقاشی کشیدند. در ابتدا داستان تعریف شد و تصاویر خانه یخی و پنگوئن نشان داده شد، بعد مرحله به مرحله کشیدن پنگوئن و خانه یخی آموزش داده شد و دانش آموزان نقاشی کشیدند.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات 88,89,91مربوط به تم 13و با مفاهیم جمع اعداد،تقارن،سودوکو انجام شد اما پایین صفحه 87و صفحه 90که مربوط به جمع آپارتمانی می باشد تدریس نشده لطفا در منزل جلو جلو انجام نشود تا در کلاس تدریس شود.
تکلیف: دختران گلی که غیبت داشتند فقط صفحات 88,89,91را کامل کنند و جلو جلو انجام نشود زیرا تدریس نشده و اهمیت دارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه ( ُ )مجدد تکرار و تمرین و آخرین صفحه کتاب کار فارسی علوی انجام شد لطفا عزیزانی که غیبت داشتند این صفحات را کامل کنند.متشکرم.
تکلیف: دختر نازنینم لطفا صفحه 35 کتاب کلمه های کوچولو را با دقت بخوان و سپس درک مطلب صفحه 36 را پاسخ بده و حتما یک املای 6خطی بنویس و در پایان جدول دوستی را کامل بکش.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: طبق برنامه دوره، درس های فارسی،ریاضی ،علوم مرور شد.
تکلیف: کتاب های مورد نیاز روز سه شنبه:کتاب نگارش(درختی)/کتاب کار فارسی علوی(گرگی)/دفتر مشق

قرآن اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب قرآن مربوط به پیام های قرآنی ،سوره های کوتاه و شعر های قرآنی تدریس شد.

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: «سلام خدمت اولیای عزیز درس دهم تدریس شد. فعالیت کلاسی با همکاری خوب بچه‌های گلم انجام گرفت و کلیپ مربوط به درس نیز در کلاس بارگذاری شد. سپاس از همراهی شما.»
تکلیف: لطفا فعالیت منزل مربوط به درس دهم انجام شود و دخترهای گلم حتما کتاب همراهشان باشد با سپاس از همراهیتون.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: طبق برنامه مطالعاتی دروس فارسی،ریاضی،علوم دوره و تکرار و تمرین و پرسش شد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (ا)اول و ( ُ)غیر اول با داستان شهر نشانه ها و ایجاد انگیزه با الویه و اردک تدریس و سپس کلمات جدید درس خوانده و بخش شد و در جدول ترکیب به عنوان صدای بلند قرار و بقیه نشانه ها با آن ترکیب شدند و از روی درس جدید از کتاب امین و آزاده خوانده شد و با توجه به کامل شدن کلمه ی(مدیر)دختران گلم کتابچه ای برای مدیر مدرسه ی خود درست کردند و به اتاق ایشان رفتند و کتابچه را به ایشان هدیه کردند.
تکلیف: دختر نازنینم لطفا سرمشق های دفتر مشقت را با صدای بلند بخوان و بنویس و سپس 6خط املا بنویس و در پایان املا جدول دوستی را کامل بکش و بخوان و روانخوانی هر روز فراموشت نشه عزیزم.متشکرم

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: دو صفحه کتاب نگارش مربوط به نشانه جدید انجام شد و نشانه جدید تکرار و تمرین شد. با سلام و عرض ادب و تشکر فراوان از همه عزیزانی که برای دختران گلم الویه تهیه کرده و فرستادند.سپاس از همکاری شما بزرگواران.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا تمرین روانخوانی انجام بده.متشکرم. کتاب های مورد نیاز روز دوشنبه:کتاب ریاضی زنبوری/کتاب کار فارسی(گرگی)/کتاب کلمه کوچولو /دفتر مشق

مهارت زندگی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: آنچه درباره موارد ظاهری نشان دهنده خشم جلسه قبل آموزش داده شده بود مرور شد . درباره درجه و شدت خشم صحبت شد . تمرینهای صفحه 36 در کلاس انجام شد .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: امروز در کلاس قسمتی از درس های داده شده در کتاب علوم را مرور کردیم

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تم 13ریاضی با مفاهیم اعداد و جمع تدریس شد و مبحث جمع آموزش داده شد.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: طبق برنامه ی دوره،دروس فارسی ، ریاضی و علوم دوره و تمرین شد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نکته ی (یِ)میانجی آموزش داده شد و کلمات آن در کلاس تکرار و تمرین شد. نمونه کلمات (ی)میانجی:بویِ آش،دریایِ آبی،دانه یِ سیب... با سلام و عرض ادب و تشکر فراوان از خانم احمدی عزیز بابت تهیه گیفت های نشانه (ش)و تزیین زیباشون.متشکرم
تکلیف: دختر قشنگم لطفا سرمشق های دفتر مشقت را با صدای بلند بخوان و بنویس و حتما از روی کتاب کلمه های کوچولو تمرین روانخوانی انجام بده.متشکرم. کتاب های مورد نیاز روز یکشنبه:کتاب کار فارسی علوی(گرگی)/کتاب نگارش(درختی)/دفتر مشق

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: یک صفحه کتاب نگارش مربوط به نشانه (ی)انجام شد و مجدد داستان نشانه گفته شد. با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران فردا نشانه ( ُ)تدریس میشود لطفا همه دخترانم یک ظرف الویه تزیین شده با نان و قاشق یکبار مصرف به همراه داشته باشند و به موقع در کلاس حاضر شوند.سپاس از همراهی شما عزیزان.
تکلیف: دختر پرتلاشم لطفا صفحه 32کتاب کلمه کوچولو را با دقت بخوان و سپس درک مطلب صفحه 33را پاسخ بده.متشکرم. دخترم امروز نیاز به نوشتن املا و جدول دوستی نیست.

هنر اول

مدرس: فقیه، فرناز
فعالیت: یک داستان به مناسبت شب یلدا گفته شد و دانش آموزان با آن موضوع نقاشی کشیدند.

بازی‌های پیش‌دبستانی و دبستانی

مدرس: والیزاده، یکتا
فعالیت: گزارش کلاس والیبال: با هدف تقویت مهارت پاس و دریافت، تمرینات کنترل توپ و هماهنگی اجرا شد. در ادامه، رالی‌های کوتاه و هدایت‌شده انجام گرفت تا دانش آموزان به شرایط واقعی بازی والیبال نزدیک‌تر شوند. در پایان، بهبود دقت پاس‌ها و تداوم رالی مشاهده شد.

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: بازی با توپ: دانش آموزان به دور حلقه خود چرخیده و دست میزنند و با ریتم بعدی موزیک ، معلم با توپ حرکاتی را انجام میدهد که دانش آموزان همه باهم انجام میدهند. مثلا وقتی توپ بالا پایین انداخته میشود دانش آوزان هم بالا پایین پریده و یا مثلا وقتی توپ به سمت چپ یا راست انداخته میشود دانش آموزان هم با حرکت توپ جا به جا میشوند. 1. تقویت درک ریتمیک و هماهنگی شنیداری-حرکتی دانش‌آموزان با گوش دادن به ریتم موسیقی و هم‌زمان‌سازی حرکات بدن خود با آن، توانایی درک و اجرای ریتم را تقویت می‌کنند. 2. افزایش هماهنگی عصب-عضله و کنترل حرکتی تقلید حرکات توپ (بالا، پایین، چپ، راست) موجب بهبود هماهنگی بین سیستم عصبی و عضلات و افزایش دقت حرکات بدنی می‌شود. 3. توسعه توجه، تمرکز و سرعت واکنش تغییر ریتم موسیقی و حرکات توپ، دانش‌آموزان را ملزم به حفظ تمرکز و واکنش سریع و مناسب به محرک‌های شنیداری و دیداری می‌کند. 4. تقویت مهارت‌های حرکتی درشت حرکاتی مانند پریدن، جابه‌جایی و چرخش در فضا به رشد مهارت‌های حرکتی درشت و آگاهی بدنی کمک می‌کند. 5. افزایش هماهنگی گروهی و کار جمعی اجرای هم‌زمان حرکات در قالب یک گروه، حس همکاری، نظم گروهی و هماهنگی اجتماعی را در دانش‌آموزان تقویت می‌کند. 6. تقویت درک جهت‌یابی فضایی دنبال کردن جهت حرکت توپ (چپ و راست، بالا و پایین) موجب بهبود درک فضایی و جهت‌یابی در دانش‌آموزان می‌شود. 7. ایجاد انگیزه، شادی و مشارکت فعال در فرآیند یادگیری فضای بازی‌محور و حرکتی، یادگیری ریتم را لذت‌بخش کرده و مشارکت فعال دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: