فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: قاسمی، سارا
تکلیف: ص 137 و 138 کتاب کار حل شود.

فارسی اول

مدرس: قاسمی، سارا
فعالیت: نشانه ( ف ) تدریس شد و بخش و صداکشی کلمات تمرین شد.ص 138 کتاب کار فارسی نوشته شد .
تکلیف: ص 139 و 140 کتاب کار فارسی حل شود . املا و روان خوانی تمرین شود.

مهارت زندگی

مدرس: شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت: صبوری کردن(آمادگی در خصوص هفته ملی علوم)

ریاضی اول

مدرس: قاسمی، سارا
فعالیت: ص 131 و 132 کتاب کار حل تمرین شد.
تکلیف: ص 133 و 134 کتاب کار کامل شود.

فارسی اول

مدرس: قاسمی، سارا
فعالیت: جمله سازی و قانون گی و گان ، ی میانجی ، ا دوستی تمرین شد .
تکلیف: ص 78 کتاب نگارش کامل شود . فیلم آفلاین را ببین و تکلیف خواسته شده را انجام بده.

هوش و ریاضی

مدرس: قاسمی، سارا
فعالیت: ص 32 و 33 کتاب حل تمرین شد .

ریاضی اول

مدرس: قاسمی، سارا
فعالیت: ص 104 و 105 کتاب ریاضی حل تمرین شد .
تکلیف: از اعداد 10 تا 19 را با رسم چوب خط در دفترت بنویس و کنار هر عدد جدول یکی ده تایی بکش و اعداد را درآن قرار بده .

فارسی اول

مدرس: قاسمی، سارا
فعالیت: املای ارزشیابی گفته شد و روان خوانی تمرین شد .
تکلیف: ص 77 کتاب نگارش را کامل کن . املا و روان خوانی فراموش نشود .

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: آموزش کار با پاک کن و پاک کردن ناحیه کوچک و بزرگ
تکلیف: نقاشی های خود در در برنامه paint را ارسال کنید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: خوانچه سپهر، معصومه
فعالیت: با سلام امروز در کلاس علوم به زبان انگلیسی دوره ی فعالیت ها و مهارت های خود را داشتیم با کاردستی جمله سازی کردیم
تکلیف: برای جلسه آینده 3 جمله با can بنویسید و تصویرش را بکشید راجع به کارهایی که میتوانید انجام بدهید فیلم برای من ارسال کنید

ریاضی اول

مدرس: قاسمی، سارا
فعالیت: تم 15 مبحث دسته بندی آموزش داده شد و با نی تکرار و تمرین شد . ص 100 و 101 حل شد .

فارسی اول

مدرس: قاسمی، سارا
فعالیت: نشانه ی ( گ ) درس جنگل تدریس شد و لغات جدید بخش و صداکشی شد . ص 133 کتاب کار کامل شد .
تکلیف: ص 134 و 135 کتاب کار نوشته شود . روان خوانی تمرین شود .

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: خوانچه سپهر، معصومه
فعالیت: با سلام دوره کلی و تمرین اعداد جمع آنها داشتیم.
تکلیف: جمهای تک رقمی در دفتر تمرین شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: