فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 3

ریاضی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: تمرین های مربوط به مفهوم تفریق و عدد 3 آموزش داده شد و ص 50تا52 انجام شد.

علوم اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: سنجش ریاضی آبان ماه برگزار شد.

فارسی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: نشانه س تدریس شد. روان خوانی کلمات جدید تمرین شد. بخش کردن کلمات و ترکیب نشانه ها تمرین شد.
تکلیف: باسلام و ارادت نمونه کتاب روان خوانی جهت تمرین بیشتر خدمتتون در فایل پایین ارسال شد در صورت تمایل تهیه بفرمایید و دختران گلم هرشب از روی آن دیکته و روان خوانی تمرین کنند. باتشکر

نگارش اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: کتاب نگارش ص 40 انجام شد. کتاب کار فارسی ص 59،60 انجام شد. عکس کلاسی نشانه ی س در فایل پایین ارسال گردید.
تکلیف: دختر نازنینم از روی سرمشق های دفترت با خطی زیبا بنویس و حتما با صدای بلند بخوان. املا فراموش نشود.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شده جهت گرم کردن و جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی با کاپ گیم جهت یادگیری بازی گروهی و همبستگی و ایجاد هماهنگی بین دست راست و چپ
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: کتاب کار تمرین های مربوط به تم هفت تا ص 57 کامل انجام شد.

فارسی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: کتاب کار فارسی تمرین های مربوط به نشانه ی م کامل انجام شد. روان خوانی تمرین شد. عکس کلاسی نشانه م در فایل پایین ارسال گردید.
تکلیف: با سلام خدمت اولیای گرامی هفته آینده روز شنبه تدریس نشانه (س)و روز سه شنبه تدریس نشانه (او)را خواهیم داشت عزیزانی که زحمت هدایای این دو نشانه را می کشند گیفت های نشانه هارا در همان روز تحویل دهند با تشکر

نگارش اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: کتاب نگارش ص 38 انجام شد. جمله سازی تمرین شد. دختر زیبا از روی متن روان خوانی که در فایل پایین ارسال شده است روان خوانی تمرین کن و یک املا بنویس.
تکلیف: دختر نازنینم کتاب نگارش ص 39 کامل شود. آدینه ی هفتگی انجام شود. روان خوانی و املا فراموش نشود.

قرآن اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: درباره نعمت های خدا صحبت شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام فعالیت امروز مرور اتیکت صحیح نشستن، تدریس کلمات ارتباطی و کلمه *ممکنه* به روش گفتاری پرسش و پاسخ، مسابقه و حل کردن مازها.
تکلیف: دانش آموزان درخواست های خود را با *ممکنه* بیان کنند.

ریاضی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: تمرین های کتاب کار ص 50تا52 مربوط به تم 7 کامل شد.

علوم اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: ارزشیابی هوش انجام شد.

فارسی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: نشانه ی م همراه با شعر و داستان تدریس شد. ترکیب کلمات نشانه ی جدید تمرین شد. روان خوانی کلمات تمرین شد..

نگارش اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: کتاب نگارش ص 37 کامل شد.
تکلیف: دختر گلم سر مشق کلمات در دفتر با خطی زیبا کامل شود و حتما کلمات را با صدای بلند بخوان.

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: با سلام. در کلاس کاردستی کفشدوزک سه بعدی کامل شد.

فارسی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: روان خوانی تمرین شد. کلمات جدید تمرین شد. کتاب کار فارسی ص 54 انجام شد.
تکلیف: دختر گلم متن ارسال شده در فایل پایین را روان خوانی کن و از روی آن دیکته بنویس.

املا اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: املای کلاسی از نشانه های یادگرفته گفته شد.
تکلیف: با سلام خدمت اولیای عزیز باتوجه به تدریس نشانه ی جدید نشانه ی م، فردا دختران گلم به موقع در کلاس حضور داشته باشند. دفتر های املا به منزل فرستاده شده است لطفا دیکته ی امروز امضا شود و به مدرسه فرستاده شود. با تشکر

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: خدمت اولیای عزیز امروز کتب سواد مالی دانش آموزان به آنها تحویل داده شد و با خود همراه دارند روز های سواد مالی به کلاس بیاورند،از این به بعد تکالیف در کتاب انجام شود.در ارتباط با تکالیف گذشته می توانند در کتاب انجام دهند. نمایش تصاویری ازلوگوی بانک ها بر روی تخته، از دانش آموزان سوال می شود کدامیک از بانک ها را میشناسند،از دانش آموزان داوطلب می خواهیم نمادی را که میشناسند و دیده اند روی تخته نشان دهند، پر تکرار ترین نماد ها روی تخته نام برده و تاکید می شود. کلیپ آموزشی در ارتباط با نحوه استفاده از پول پخش می شود و از دانش آموزان می خواهیم بیان کنند یکی از مکان های نگهداری پول کجا بود؟ داستان صوتی یک روز در بانک پخش می شود و نوبت دهی در بانک مطرح می شود. متن درس خوانده می شود از دانش آموزان سوال می گردد چرا نماد بانک ها بادهم متفاوت است؟ _ از دانش آموزان می خواهیم فعالیت کلاسی را با راهنمایی معلم انجام دهند.
تکلیف: فعالیت منزل انتهای مبحث بانک

هوش و ریاضی

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: آزمون فارسی برگزار شد.

ریاضی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: تمرین های کتاب ص 46،47 مربوط به آموزش عدد2 و الگویابی در صفحه شطرنجی انجام شد.

فارسی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: کتاب کار فارسی ص 53 مربوط به نشانه ی أ کامل شد.

نگارش اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: کتاب نگارش ص 35 انجام شد.
تکلیف: دختر گلم ص 36 کتاب نگارش را کامل کن . املا فراموش نشود.

سرود

مدرس: حق شناس، سمانه
فعالیت: امروز اول از همه حضور و غیاب دانش آموزان کلاس رو انجام دادیم. بعد از اون بچه ها وسط کلاس دستهای همو گرفتن و یک حلقه بزرگ تا جایی که ممکن بود تشکیل دادن تا بتونیم سرود "سلام بچه ها" و "اگر تو شاد و خوشحالی" رو برای شروع رسمی کلاس همه با هم با بازی و دست زدن خوندیم. در ادامه سرود "دنیای قشنگ" رو اول همه باهم دو بار با موسیقی و دو بار بدون موسیقی خوندیم. اکثر بچه های عزیزمون سرودشون رو حفظ کرده بودن و یکبار بدون همراهی من به طور کامل خوندند. امیدوارم تا هفته آینده تمام دانش آموزهای گلمون سرود رو کاملتر حفظ باشن تا بتونیم کارمون با این سرود رو کامل کنیم و سرود جدید رو شروع کنیم. در پایان کلاس هم بچه ها از روی لیست و با قرعه کشی انتخاب شدند و به طور گروهی یا انفرادی شعرهای مورد علاقه خودشون رو خوندن.
تکلیف: گوش دادن و حفظ سرود "دنیای قشنگ" متن سرود چه دنیای قشنگی دنیای رنگارنگی دنیای ما بچه ها دنیای صلح و صفا می خونیم و می خونیم قدر همو می دونیم غم های زندگی رو از دل هامون می رونیم با شادی کار می کنیم امیدمون به فرداست البته خوب می دونیم فردا دنیا مال ماست

مهارت زندگی

مدرس: شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت: سلام سلام امروز سر کلاس خوانش کتاب ((پاستیل های ضد قلدری))رو داشتیم و با هم نقاشی اش و کشیدیم.قرار شد در موردش تو خونه با شما حرف بزنند نقاشی ها رو ببینید و در موردش با هم حرف بزنید. اردتمند شیخ علیزاده :)

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: مفاهیم آندو(لغو عمل انجام شده) و ردو(بازگرداندن عمل لغو شده) و کاربرد آنها آموزش داده شد. به صورت عملی در برنامه نقاشی تمرین شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: