فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 3

ریاضی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: تمرین های کتاب کار ص 46،45 انجام شد.

علوم اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: به علت جشن روز دانش آموز کلاس علوم تشکیل نشد.

فارسی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: نشانه ی أ تدریس شد. ترکیب کلمات تمرین شد. جشن انار برگزار شد. نحوه ی نوشتن نشانه جدید تمرین شد. عکس کلاسی گرفته شد و در فایل پایین ارسال گردید.

نگارش اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: کتاب نگارش ص 31 انجام شد.
تکلیف: دختر گلم با خطی زیبا ص 32 را کامل کن. نوشتن املا فراموش نشود. با سلام نمونه متن املا ارسال گردید.

ریاضی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: تمرین های مربوط به تقارن ص 41،42 انجام شد.
تکلیف: کتاب کار ص 43،44 انجام شود عزیز دلم

فارسی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز باتوجه به تدریس نشانه ی جدید نشانه ی أ ، فردا دختران گلم به موقع در کلاس حضور داشته باشند.

املا اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: املای کلاسی گفته شد. با سلام خدمت اولیای عزیز دفتر های املا به منزل فرستاده شد لطفا نام و نام خانوادگی نوشته و جلد شود و دیکته ی امروز امضا شود و به مدرسه فرستاده شود. با تشکر

ورزش اول

مدرس: پایمرد طهرابند، معصومه
فعالیت: با عرض سلام و ادب خدمت اولیا عزیز در ابتدا با دختران عزیزمان تمرینات جنبشی انجام دادیم و سپس به سواد حرکتی و بازی پرداختیم.
تکلیف: یادآوری کتونی ورزشی تمیز و لباس ورزشی

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: نشان دادن تصویر یک قلک به دانش آموزان ، سوال در مورد این وسیله و کاربرد آن از دانش آموزان-پخش کلیپ شعر پس انداز -معلم با پخش دوباره از دانش آموزان میخواهد شعر را همراه تماشا کردن بخوانند . -متن درس از روی کتاب خوانده میشود . -معلم از دانش آموزان می پرسد آیا تمام پول توجیبی خود را باید خرج کنیم؟ -از دانش آموزان می پرسیم هر کدام به چه اسباب بازی یا وسیله ای علاقه دارند ؟ -به نظر شما چطور می توانیداین وسیله را برای خود تهیه نمایید؟ -پس انداز چیست: به بخشی از پول توجیبی یا هدیه ای خود که خرج نمی کنید و در قلک یا جای دیگری نگهداری می کنید پس انداز می گویند. - چرا پول خود را پس انداز کنیم؟ -کلیپ آموزشی (لاوین و پراوین)مربوطه برای دانش آموزان پخش می گردد. توضیحات مربوطه بیان می گردد. -تمرین به کمک دانش آموزان حل می گردد . از دانش آموزان می خواهیم قلک را بکشند. پخش داستان صوتی چه روزی قلکم رابشکنم.
تکلیف: انجام تکلیف بارگذاری شده( اختیاری)

هوش و ریاضی

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: تمرین های کتاب ص 16،17 انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: تمرین های کتاب ص 39،40 انجام شد.
تکلیف: دختر گلم سرمشق اعداد را در دفترت کامل کن.

فارسی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: تمرین های کتاب کار ص 46 انجام شد.

نگارش اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: کتاب نگارش ص 29 انجام شد.
تکلیف: دختر گلم کتاب نگارش ص 30 را با خطی زیبا بنویس و کلمات را با صدای بلند بخوان. یک املا با نشانه ها و کلماتی که یاد گرفتی در دفتر مشق بنویس. با سلام نمونه کاربرگ املا خدمتتون ارسال شد.

املا اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: با سلام خدمت اولیا گرامی لطفا با توجه به ساعت و روز ملاقات فردی که فایل آن در قسمت پایین ارسال شده در مدرسه حضور داشته باشید . باتشکر از همکاری شما

سرود

مدرس: حق شناس، سمانه
فعالیت: شروع کلاس با سرود "سلام بچه ها" حضور و غیاب از روی لیست همخوانی سرود "اگر تو شاد و خوشحالی" همراه با بازی گوش دادن و همخوانی سرود "دنیای قشنگ" شعرخوانی تک نفری دانش آموزان، انتخاب از روی لیست با قرعه کشی از روی لیست کلاسی پایان کلاس
تکلیف: گوش دادن و حفظ سرود "دنیای قشنگ" متن سرود چه دنیای قشنگی دنیای رنگارنگی دنیای ما بچه ها دنیای صلح و صفا می خونیم و می خونیم قدر همو می دونیم غم های زندگی رو از دل هامون می رونیم با شادی کار می کنیم امیدمون به فرداست البته خوب می دونیم فردا دنیا مال ماست

مهارت زندگی

مدرس: شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت: سلام سلام امروز درباره غذای مفید و غیر مفید حرف زدیم و کارتون دیدیم و نقاشی کردیم.نعنا فعلا سر کلاس ها نیست و جاش حسابی پیش ما خالیه. :(

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: آموزش ابزار انتخاب در paint(انتخاب قسمتی از تصویر)

ریاضی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: تم 6 تدریس شد. فعالیت های مربوط به مفهوم جمع اعداد انجام شد. تمرین های کتاب ص 37،38 انجام شد.

علوم اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: تمرین های کتاب کار ص 28تا 30 انجام شد.

فارسی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: نشانه ب تدریس شد. دیکته ی بادکنکی انجام شد. کلمات درس جدید تکرار و تمرین شد. تمرین های کتاب کار ص 44،45 انجام شد.
تکلیف: دختر گلم از سر مشق های نوشته شده در دفترمشق با خطی خوش و با صدای بلند بخوان و بنویس. سرمشق کلمات(آب.بابا.با.ب و آا) در دفتر مشق سرمشق داده شده است.

نگارش اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: کتاب نگارش ص 28 انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: تمرین های کتاب کار تم 4 و تم 5 کامل شد.

فارسی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: صدای اول و اخر کلمات تمرین شد. بخش کردن کلمات یاد آوری شد. تمرین های کتاب کار بخش نگاره ها تا نگاره هفتم انجام شد.
تکلیف: دختر زیبا آدینه ی هفتگی انجام شود. روز شنبه با توجه به تدریس نشانه ی ب دختران گلم به موقع در کلاس حاضر شوند. اخر هفته ی خوبی را برای شما آرزومندم.

نگارش اول

مدرس: آیینه، یگانه
تکلیف: با سلام و احترام خدمت شما عزیزان ،روز شنبه تدریس نشانه (ب) و روز سه شنبه تدریس نشانه (أ)را خواهیم داشت از عزیزانی که این دو نشانه را انتخاب کردند سپاسگزارم و خواهشمندم روز شنبه و روز سه شنبه زنگ اول هدیه های نشانه را تحویل دهند. با تشکر

قرآن اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: سوره ی توحید، پیام های قرآنی ص 16 و 20 در کلاس تمرین شد. شعر به نام خدا در کلاس تمرین شد. نقاشی با موضوع سلام کشیده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: